Wat gaan we doen vandaag?

@ bibi, Fijn dat je klaar bent met alles! Geeft denk ik een hele hoop rust....

Ik mag vandaag voor de echo naar t ziekenhuis en verder ben ik aan t wassen, zal er nog wel eentje bij komen ook en de andere diepvries aan t ontdooien...

Ik trok vanmorgen het rolluik op de slaapkamer omhoog en t touw schoot door dus kan nu niet meer omhoog of omlaag  zo maar even bellen of ze dit kunnen maken

Dat is idd jammer, Noah, dan weten ze gelijk dat hij de boel verlinkt heeft. Dan maar beter niet doen, maar jammer is het wel.
Ik ben ook blij dat ik nu klaar ben, alleen nu het bijhouden, dat moet ik dan wel doen. Ik ga zo even de keuken doen en dan op controle bij de vk, kijken of de beeb goed is blijven liggen. En dan vanmiddag even de maxicosi checken en een wasje wegwerken en als ik dan nog fut heb, even strijken.Dan zijn we weer up-to-date,

Oh ja, die cadeautjes inpakken is ook een goeie, Weekee, dan kunnen gelijk de namen erop, manlief weet toch niet wat voor wie is,

Ik geloof dat straks eerst maar de computer uit moet,
nadat mijn vriend richting werk is gegaan, eerst nog even lekker terug het
bed in gegaan om nog wat in de zwangerschaps/bevallingsboeken te lezen,
en tot nu toe vooral achter de computer gezeten.
En dan niet eens wat ik echt wilde (we willen zelf een gedicht maken voor het geboortekaartje, hadden een songtekst, maar ineens bedacht mijn vriend dat hij liever
iets zelf wilde schrijven) en hier heb ik nog niets aan gedaan.

Hadden jullie in het begin van jullie verlof (officieel gaat mijn verlof vrijdag in, nu nog wat vakantiedagen) ook last van het geestelijk allerlei dingen willen doen/regelen en ondertussen maar een beetje surfen op internet, foldertjes lezen ed??

@Bibi        
Alles goed bij de controle, de kleine niet meer terug gedraaid? En met je zoontje, nog steeds zo verkouden?

@Saskia
Die partneravond was bij ons ook wel zinvol. Er werd vooral gezegd dat de partner niet mee moest puffen. Aangezien de man geen kind in de buik heeft en dus veel meer lucht in de longen heeft, kun je als vrouw zijn tempo niet bijhouden. Jij bent al uitgepuft als hij zijn longen nog half vol met lucht heeft....  De opmerking dat de man moet zorgen dat de vrouw blijft ademen vond ik wel zinvol..... dat vergat ik bij de eerste nog wel eens toen ik met weeën in de auto zat..... au au au. Het is denk ik toch maar net   wat je op dat moment fijn vind wat hij doet,  als hij er maar is en je steunt.

Ik ben ook best een doos.... ben nu al 4 keer het forum af geweest naar het stukje over het poetsen van mijn pannendragers.... kan het nergens vinden.. maar het is gelukt! Voor 95% schoon, de rest zit er echt ingebrand, terwijl ik ze (bijna) elke dag schoon maak . Mochten we ooit een andere keuken kopen, dan nooit weer 1 met gietijzeren pannendragers, maar gewoon een kookplaat van glas, geen randjes, geen pannendragers, ideaal lijkt me.

Liefs Noah

En dan vergeet ik nog te vragen hoe de controle bij jou was, Saskia......  

Spannend hoor al die controles, ze komen nu zo snel op elkaar!

hahahaha, dat van die pannendragers staat ook op een hele onlogische plek geloof ik....

ik heb in de andere topic mijn verhaaltje getiept, de hoe voel je je vandaag topic geloof ik.. maar alles mooi en goed!

Ja, Noah, alles was goed, hij ligt nog steeds met het koppie naar beneden en al een mooi stuk ingedaald. En gelukkig is mijn zoontje alweer aan de beterende hand. Alleen nog wat hoesten af en toe en een snotneus maar geen koorts of hoofdpijn meer.

Fijn Bibi, een hele hoop goed en leuk nieuws vandaag op t forum denk ik zo..

Terug
Bovenaan