Wat gaan we doen vandaag?

@petratjuh,
Ik ben inderdaad nu 40+5 weken, en loop voor mijn gevoel al weeeeeken over tijd! Mijn 1e kwam na precies 39 weken, de 2e na 38+3 weken....
Ga jij er alsjeblieft niet vanuit dat je ook eerder bevalt ivm met je eerdere 2, het valt zooo tegen als het niet zo is! Kijk maar naar mij .
En het is mijn eigen schuld hoor. En ook door de heftige voorweeen dacht ik echt dat het eerder zou komen...
Nu hebben ze het over ziekenhuis en echo en inleiden.... terwijl het 2 keer zo spontaan 's morgens vroeg is begonnen en ik om 12/13 uur mijn baby in de armen had. Ook mijn man begint zich nu toch zorgen te maken.
En t is zo zwaar met die 2 kids en last van mijn bekken. Maar deze baby houdt daar echt geen rekening mee .
Sterkte Peet.
Gr. Sonja

O ja, strippen doet nog niks voor mijn gevoel.... Ga dus gewoon zo meteen mijn kids van de creche halen, eten koken, naar bed brengen en morgen weer gewoon op staan
Gr. Sonja

Makkelijk he dat hyves saskia.... ik had ook al stiekem ff gespiekt.   Ben   zo benieuwd. .  Neem ook aan dat jullie dat bij mij ook  wel doen als het te rustig is met posten... .Wel speciaal als het de 8ste wordt geboren, aangezien ze dat ook zelf in haar hoofd had.

En hoe zou het nu zijn met Bibi....

Balen Sonja dat het strippen tot nu toe geen effect heeft gehad, maar het kan alltijd nog. Lijkt me ook wel heel raar als je al 2 keer "te vroeg" bent bevallen, dat je deze keer overloopt.... maar een eerdere zwangerschap hoeft niets te zeggen over deze. Elk kindje is ook weer anders. Maar kan me goed voorstellen dat je er toch een beetje op rekent. Onze dochter was 2 dagen "te vroeg", maar ga er nu maar niet van uit, maar hoop het wel!!!

Jeetje meiden, wat een spannende dag voor sommigen van ons! En wat heerlijk om te lezen hoe andere meiden, al typend, mee leven met iederee. Maf hè, want eigenlijk ken je elkaar helemaal niet, maar we zitten toch in hetzelfde schuitje hè!?
Ik begin ook iets meer naar de bevalling toe te leven. Tot nu toe ben ik daar veel te druk voor (ff onze eigen slaapkamer nog verbouwen enzo...remember?) Maar onze slaapkamer is nu klaar en ingericht, dus dat scheelt al. Gisteren heb ik de reiswieg op onze kamer gezet, zodat de kleine in ieder geval al een slaapplek heeft. Op de babykamer lagen nog wat dingen die naar zolder moesten, maar op zolder moest dan ook weer eerst het een en ander aan kant...dat heb ik vandaag allemaal gedaan. Meteen maar vast de kerstspullen mee naar beneden genomen, ga ik morgen lekker versieren! De meubels op de babykamer heb ik op z'n plaats geschoven en samen met m'n zusje de dozen van het bevallingsbad naar boven gesleept. Deze week manlief zover krijgen om een "generale repetitie" te houden en het bad op te zetten!
Dan moet manlief nog het gordijntje op de babykamer ophangen, mijn buikbeeld van de 1ste zwangerschap op onze slaapkamer ophangen (wordt tijd, na 5 jaar!) en de definitieve versie van het geboortekaartje maken.
Ik moet de beschuiten en muisjes nog in huis halen....en dan...dan heb ik denk ik voor m'n gevoel wel de rust om te gaan bevallen! ;-) Dat duurt dus nog wel even! Als ik dan toch weer over tijd ga lopen kan ik nog m'n keuken verder opruimen en poetsen en de badkamer nog eens goed aan kant maken...en dan mag de kleine echt wel komen, anders kan ik met sommige dingen weer opnieuw beginnen!
Groetjes, Edith.

Hoi meiden,

Checken jullie hyves maar hoor op nieuws haha. Ik heb ook hyves maar ik ben zo slecht in die dingen opzoeken op hyves, snap er weinig van want er is veel te veel wat je daar kan en ik heb echt maar een summier profiel. Ik vind dit veel en veel leuker eigenlijk. Gewoon steeds aan elkaar tikken. Daar moet je rekening houden met een hele wereld met mensen pfff. Niks voor mij al ben ik lid geworden om iedereen tevreden te houden na mijn verhuizing zodat ze kontkakt op die manier konden houden met mij en de kids....ach email en msn is net zo makkelijk, zo gezegt wat mij betreft 10.000 x zo makkelijk maar goed...wie ben ik.

Ik ben heel heel erg benieuwd naar Bibi en weekee....wie wat weet zegt het voort hier haha.

@ Son, wat afschuwelijk hoe we er bij lopen he. Ik heb ook net weer gekookt...waarom doen onze mannen dat eigenlijk niet? We hebben het al zwaar genoeg. Enne morgen moet ik ook gewoon weer opstaan en de kids naar school brengen. Life is hard! Ik ken een vrouwtje die 11 kinderen heeft gebaard en die altijd lacht. Ik snap er niks van. tis heus waar hoor. Ze is de rust zelve en die kids zijn echt lief en helpen overal waar ze kunnen. Ik heb vaak met haar gepraat en ik neem haar altijd maar als voorbeeld als ik het zwaar heb. Maar ja, je eigen gevoelens die kan je toch niet veranderen. Je bent zoals je bent en voor mij part beginnen de weeën NU. Sterkte nog he meid.

@ Edith, hoever ben jij in de zwangerschap dan? Klinkt nog als een lange lijst met klussen die je wil of nog moet gaan doen haha. Succes hoor.

Goedemorgen,

Nog geen nieuws van Bibi of Weekee zie ik ook op Weekee haar hyves is het nog stil, hoop zo dat het allemaal goed gegaan is! Vind het wel spannend zeg pffff zou dat komen omdat ik het zelf al achter de rug heb?

Hier vandaag een rustig dagje ik hoef niets te doen, heb gisteren alles gedaan! ja weer een babywasje omdat madame weer alles had ondergepoept haha zo blijf je aan de gang!
Biotex in huis halen dames voor de handwas!!! anders krijg je die vlekken er niet meer uit!

Nu even aan een kopje koffie ze moet zo haar flesje weer! Vannacht ging perfect en ze had in no time haar fles leeg om 3 uur, ben daar nog niet aan gewend aan die nachtvoeding dus dat was heerlijk!

Hoe is het met de zwangere dames beginnen jullie het nu echt beu te raken of gaat het allemaal nog wel? Hier zijn de klossen al onder het bed uit heerlijk hoor nu kan ik tenminste normaal mijn bed in met ons meisje haha

liefs Daantje

hoi Daan, goeie morgen...

Elke keer als ik je verhaaltjes lees over je dochter wil ik ook!!!! hahaha... moet nog even geduld hebben he. Ik viond het ook heel spannend, nu vliegen de bevallingen je met bosjes om je oren!

Slimme tip die biotex! Ga ik meteen halen vandaag!

en nu weer ff spieken...

ow ja, ik ga zo even lekker naar de markt... heb gisteren in t huis gewerkt en dat doe ik dan morgen weer...

Terug
Bovenaan