Wat gaan we doen vandaag?

petra, Hoop voor jou dat je ook snel gaat bevallen!!!

39 weken is idd mooi! en dan ben je met de feestdagen weer opgeknapt, daar was ik zelf nl beetje bang voor dat ik dan nog op bed zou liggen, maar goed het allerbelangrijkste is natuurlijk bevallen van een gezond kindje!

Ik moet nog een stapel strijk wegwerken hier pfff heb alle gekregen kleertjes gewassen en nu ligt de wasmand tot de nok toe vol, maar het is zo weggewerkt he?!
en straks komen ze van het consultatiebureau om 16 uur dus manlief is lekker vroeg thuis heb gisteren de gehaktballen al voorgebraden mmmm dus dat hoeft ook niet meer!

Ons meisje is in diepe slaap, het is zo'n schatje............en zo'n wondertje als je er over nadenkt dat dat kleintje is ontstaan uit iets simpels als vrijen.........

liefs Daantje

goeie morgen allemaal!

Het is vandaag idd een spannende dag voor Bibi, Weekee en misschien ook wel voor jou Petra!

Vandaag een beetje poetsen, alles even stofzuigen want we hebben gisteren de kerstspullen nog neergezet en alles zit onder de glitters

Verder geen plannen dus we zien wel wat de dag brengt

Hey Daan,

Ik denk dat ook wel vaak aan joh....iets simpels zoals vrijen...tja. De oerkracht die daarna vrijkomt als er een samensmelting is daar kunnen wij met ons verstand echt niet bij he. Vrijen is simpel...wat er daarna gebeurt een wonder een raadsel een mysterie en daaruit worden al onze lieve kleintjes geboren. Ik begrijp dat je vaak naar je kindje kijkt met verbazing en verwondering. Ik had dat bij mijn andere 2 ook en nog wel. Dan snap ik niet dat ze uit mij geboren zijn. Echt zoiets moois en onwerkelijks en wij zelf natuurlijk ook he. Kan je je voorstellen dat je ooit door het baringskanaal van je eigen moeder bent gegaan? Pfff zware kost op de vroege ochtend maar wel heel erg mooi.

Even tot de orde van de dag nu haha, heb er net nog een was in gestoken, we hadden met Sint wat leuke laatste dingetjes voor de beeb gekregen en die wil ik schoon en gestreken hebben. En voor de rest ben ik lekker in huis op mijn gemakje aan het opruimen voor de kerstspulletjes. Vriendlief smste net al of ik al weeën had. Hij vind dat het wel op zich laat wachten zei die haha...ja ik ook pfff. Ik praat al steeds met mn kleintje dat ik het zo wel goed vind maar het helpt voor geen meter. En idd wat jij zegt Daan, ik wil ook heel graag weer wat op de been zijn rond de kersttijd. Lijkt me een fijn plan dat het gewoon vandaag gaat gebeuren! Duim maar hard voor me.

enne...zwijmel ze he hihi...

Wat heerlijk daantje dat je al helemaal je ritme hebt gevonden met Lisa en dat ze het natuurlijk ook zo geweldig doet!   Als ik je zo liefdevol lees schrijven  dan wil ik ook zo graag. Dat kleintje er weer bij.... zo heerlijk. Nog even wachten! Ben ook zo benieuwd naar Bibi, Weekee en de rest. Sonja wordt toch ook gestript vandaag, of ben ik nou weer helemaal in de bonen?

Vandaag niet mijn beste dag. Ben kribbig op mijzelf, omdat niets wil hoe ik zou willen. Ben vanmorgen eerst maar op het werk koffie gaan drinken en zit nu even lekker achter internet. Zo nog ff een doekje door de keuken en badkamer en dan is het straks alweer broodjes tijd en daarna bedtijd voor onze dochter. Dan ga ik ook ff lekker op de bank hangen.

Liefs Noah

Hallo allemaal,
Ben net terug van VK, gestript. Onprettig maar niet pijnlijk, had 2 cm ontsluiting, baarmoedermond nog stug. Ze kon het koppie van de kleine al goed voelen, lag er goed voor. Nu een rustig dagje, afwachten of er wat gebeurt... Kids zijn naar de creche, dus heb alle tijd voor mezelf!
Woensdag stript ze me eventueel weer en als er dan nog niks gebeurt, krijg ik vrijdag in het ZH een echo voor placenta, vruchtwater, hoe groot is kindje etc. Hopelijk is dat allemaal niet nodig .
Gr. Sonja
(40+5 wkn)

Dit wou ik nog wel even schrijven voordat ik mijzelf weer een laptopverbod opleg...

Nou vandaag gaan we in elk geval niet bevallen....... 2 buurvrouwen en een collega zeiden dat ik er nog veels te goed uitzag en niet moe, donkere kringen rond de ogen  enz..... dus bij deze...

Wist niet dat je er zo beroerd uit moet zien, wil je kunnen bevallen!!!!

Spannend hoor Sonja, hoop dat het effect heeft en dat het vanmiddag begint. Je hebt in elk geval al 2 cm ontsluiting, dus die hoef je niet meer, dat scheelt altijd weer.

Liefs Noah

@ Sonja, spannend hoor! ben heel nieuwschierig, fijn dat t strippen niet zeer deed.

@ Noah, ik wist ook neit dat je er ziekelijk uit moest zien als je ging bevallen hahahaha... ik heb wel gehoord dat je er " anders"   uit ziet dan? iig, misschien bewijs je hun wel ongelijk! Ik denk dat die stemmingswisselingen heel goed wat anders kunnen aanduiden........

we moeten gewoon afwachten maat wat is dat lastig he als je bijna op t einde bent!

Terug
Bovenaan