Wat gaan we doen vandaag?

Tjonge, nu moet ik toch even wat kwijt hoor. Vanmorgen stonden mijn dochter (8 jaar) en ik samen in de badkamer ons haar te doen en zegt ze ineens: mama, je ziet er raar uit! zo anders, hoe komt dat? Ik zei haar toen dat ik dat ook zag en dat het vast komt omdat ik bijna moet bevallen. In mijn hoofd dacht ik, ik zie er al dagen zo uit alsof ik op ontploffen sta haha. Waarschijnlijk is het dan echt wel zo dat mensen het aan je zien? Ik zie het zelf ook en vind mezelf er heel raar uitzien en ook moe en vreselijk lelijk op het moment. Mijn haar wil ook niet meer en ben het gewoon helemaal zat en volgens mij toon ik een algeheel miserabel beeld haha.

Nah ja dan weten jullie dat ook weer he, van je dochter moet je het hebben hihi. Hopelijk beval ik gewoon vandaag!

haha kinderen zijn zo lekker eerlijk he?! ik heb dat idd ook vaker gehoord dat je gezicht er anders uitziet voor de bevalling, vaak ook meer puistjes enzo en wat groffere huid............ik had nergens last van haha ja van vocht jeetje als ik nu de foto's terug zie dan lijk ik wel een ballon (zowel gezicht als buik hihi)

Dames ik zou zeggen ga jullie gang met bevallen, Weekee is ook bezig of mama nu denk ik want anders was ze hier allang geweest toch?

Hier ligt madame weer te slapen.........zo'n makkelijk meisje! Ze begint al een beetje meer te zien, zo leuk! dan ligt ze helemaal rond te kijken en in haar box kijkt ze naar de ronddraaiende beestjes..........

liefs Daantje

Wat heb je toch een heerlijk meisje daantje. Zo tevreden!! Mooi om te horen!

Nou, Petra, dan hebben mijn buurtjes en collega toch gelijk!!! Ik ga nog lang niet bevallen ! Wat zijn  kinderen toch  eerlijk! Hoe vind je dochter het dat ze straks weer een grote zus wordt! Ze krijgt het natuurlijk nu heel bewust mee.  
Heb vandaag mijn nieuwe fohn uitgeprobeerd en 5 minutjes later alweer helemaal klaar, haartjes opgefohnd, inclusief makeup (oogpotlood, oogschaduw en mascara)!! Gaat zo makkelijk. Ben echt bang dat ik straks een dun bosje haar overhou als ik eenmaal bevallen ben. Volgens mij verlies ik al 9 maanden geen haar meer, dus nu een abnormale  volle bos, veel volume, dus het zit zo in model.

Liefs Noah

Trouwens met dat van Weekee...... ze was hier anders allang ff geweest om te melden hoe het ging, zeker na de laatste berichtjes van gisteren......

Hopelijk is ze nu helemaal verliefd op hun kleine meisje en anders komt dat vast wel heel snel.....

Net als bij Bibi.....

Wat is het toch een spannende dag vandaag!    Ik wil zelf ook zo graag, maar je gunt het iedereen hier op het forum..... gek is dat. Ben zo blij  voor jullie als het begint.

Ga nu toch echt even een uurtje plat, zo heerlijk voor de rug en dan misschien nog even het kerstkaartje aanpassen...........
Hij is nu 4kant, dus als ze uit het fotoprintertje komen, moet ik ze nog bijsnijden en op een kaartje plakken..... kan ik veel beter gewoon het formaat aanpassen op fotoformaat, dan hoeven allleen onze namen nog op de achterkant..... Ik heb eigenlijks ook geen zin denk ik om als de kleine wel op tijd is dan nog creatief bezig te gaan..... ... dan wil ik genieten van ons viertjes.

Liefs Noah

Hoi,

@Noah, misschien zie jij er morgen ANDERS uit........   kan elke dag veranderen toch?

Zelf vond ik mn gezicht vanochtend opeens erg smal en zo'n kleur. Raak je gelijk weer bang dat je lever niet goed meer werkt ofzo. (zie anders nogal snel wit)

Ben ook   heel benieuwd of ik weer overtijd ga lopen, je kan er niks van zeggen hé.

@Petra, jij bent toch zaterdag uitgerekend? Dus t kan idd best vandaag of morgen beginnen. Wel grappig dat je dochter je er anders uit vond zien, weet niet of mijn   dochter ook zo alert is........

@Daantjuh, t gaat wel goed met jou en Lisa hé ? Zoals je alles beschrijft dat doet me watertanden : Ik wil ook mn kindje !!!!!!!!

Het is vast wel bezig bij Weekee ja of ze heeft het al achter de rug(hoop ik maar voor dr) Zou echt leuk zijn als zij en Bibi op de zelfde dag bevielen. Hoop dat ze allebei snel met het blijde nieuws komen (wachten duurt zo lang en ik ben zooooo nieuwsgierig hoe het allemaal gegaan is)

k Moet morgen weer voor controle ben benieuwd of hij/zij verder ingedaald is. De ene keer zit het hoog de andere keer laag (kontje) dus weet t niet zo goed. Kan goed merken dat t weinig ruimte meer heeft maar gelukkig beweegt het nog vaak genoeg (als ik rustig zit) om te merken dat t nog allemaal goedzit daarbinnen.

k Ga mn zoontje in bed doen voor een hazeslaapje (kan ik nog even wat doen)

Ik kijk elk kwartier of er al nieuws is, hoezo nieuwsgierig!!!!!!!!

groetjes Annemarie

haha ik ken dat, ik wil ook steeds kijken of er al nieuws is. Ik denk idd dat weekee echt aan het bevallen is of al mama is hoor. Het kan toch bijna niet anders. Ik zou raar opkijken als het anders zou zijn haha.

We merken het wel. Ik wil ook pfff, ECHT.

Ik ben idd zaterdag uitgerekend dus het kan elk moment. Als ik naar mijn vorige 2 kijk dan zou ik nu echt wel moeten gaan bevallen, ze waren allebei eerder. Helaas zegt het niets en al helemaal niet als je een andere partner hebt. Dan is dit gewoon weer een soort eerste keer. Dus ik ga maar nergens van uit.

@ Son, jij loopt ook al aardig lang nu he, echt zwaar. Heeft het strippen al effect voor je gevoel?

@ Daantjuh, dat vroeg jij toch hoe mijn dochter het vind? ?   mijn dochter vind het geweldig dat er een kindje bij komt, mijn zoon ook trouwens maar het duuhuurt zoohoo langgggg.

't is nu wel een heel stuk stiller hier zo zonder Weekee en Bibi! Op weekee haar hyves nog geen nieuws!  

Vandaag bij mij veel harde buiken en moet af en toe echt naar adem happen... doe toch rustig aan dus kan niet zijn van het harde werken hahahahaha

kan niet wachten tot donderdag want dan weer naar de vk voor controle... ben benieuwd wat ze ervan zegt...

ik moest ff spieken, wist t echt niet meer!

Daantje, als ik die verhalen lees van je over je dochter wordt ik helemaal warm van binnen... zo trots en mooi! T is je van harte gegund meid!

Verder denk ik dat t gewoon komt dat t DECEMBER is... nu zijn wij aan de beurt en er zijn al december mamma's bevallen dus dan is t extra moeilijk als we nog niet aan de beurt zijn he... wij willen ook zoooo graag!

Gewoon laten gaan en maar rustig blijven denk ik dan maar is niet altijd makkelijk!

Terug
Bovenaan