Wat gaan we doen vandaag?

Oh ja zulke dingen ken ik wel. Ik wist niet dat dat de benaming was. Weer iets geleerd! Bedankt voor de uitleg haha.

En iedereen lekker druk bezig? Ik ben echt traag vandaag maar ik heb gisteren zoveel gedaan, waarschijnlijk te veel waardoor ik snachts ook niet kon slapen en dus nu echt geradbraakt ben. Ik heb wel bijna de hele morgen geslapen maar het helpt nog niet echt. Het is alsof ik half buiten mn lichaam hang haha.....ach ja...ik weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken, gewoon niet helemaal wakker. Ga maar een bakkie zetten en kijken of ik nog wat kerstversiering kan aanbrengen.

Groetjessss

ik heb vandaag echt geen drol gedaan, ben niet echt super fit heb al vanaf gisteravond last van raar hoofd. hele regio ligt hier zowat plat.. gelukkig knapt het wat op. vriendin ook bevallen van middag van een meisje en ik loop nog steeds snif!!  om te brullen..

Hey Petra, balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt, gelukkig kon je vanmorgen nog ff slapen, maar dan heb je ook op het moment zelf niet meer de puf om die wekker te verzetten, dan ben je gewoon te ver weg. Hopelijk kun je komende nacht wel een beetje slapen.

en meer weet ik al niet meer ..... zal eerst ff mijn verhaal neer typen en daarna reageer ik nog wel een keer.

Vanmorgen de boodschappen wezen doen die we veel op voorraad kunnen hebben. Drinken enzo, kon vriendlief mooi tillen. Alvast extra honden- en kattenvoer gehaald, dus komen daar straks ook niet zonder te zitten. Ook weer eens broodmeel opgehaald, ga vanavond de machine ff klaar zetten, dan hebben we morgenvroeg vers brood.... mjammie.

Heb sinds gisteravond een soort krampen in de bekkenbodem en tekens het idee dat ik lek.... maar geen gebroken vliezen..... zijn echt druppels, maar een maandverbandje onder gedaan. Ook veel harde buiken, maar kindje is heel rustig. Vannacht opzich goed geslapen, veel wakker en toen ook telkens krampen, maar kon er wel gewoon van slapen.

Moest net na de middag bij de gyn wezen en alles was goed. Zijn eerste opmerking  was al dat we toch hadden afgesproken dat ik afgelopen week zou bevallen!!! Nou we hobbelen nog steeds verder.  Nog even snel een echo gehad. Hartje klopte goed en er zat nog meer als genoeg vruchtwater, maar weer een afspraak gemaakt voor volgende week.    We stonden ook zo weer buiten.

Nu nog even achter het forum en daarna ff lekker op de bank hangen, voordat we gaan eten bij mijn ouders. Het wordt hier geen latertje.

Liefs Noah

Onze kerststal is een kinderkerststal hoor!! Echt speelgoed! Dochter zingt het liedje op haar manier mee, maar als je op de engel druk die op het dak staat, dan gaat het melodietje af..... inmiddels heeft ze ook de andere poppetjes erbij gezet.... inclusief een dino, winny de pooh, leeuw en een clowntje..... als iedereen maar een goede kerst heeft toch?

Dure controle saskia, een poetsdoek kan er elke week wel overheen,  dan zou ik voortaan ook naar een ander gaan. Als we dicht bij elkaar woonden kon vriendlief het wel doen, zit ook in die dingen. Ze willen nog wel eens scheef gaan hangen ed.
Hoe was het trouwens bij de verloskundige?

Iedereen vooral lekker rustig aan doen.... heb echt het idee dat ik vandaag helemaal kapot ben..... nu ff geen bevalling voor mij hoor.... eerst nog een goed nachtje slapen. Heb niet het idee dat ik nou zo giga veel gedaan heb vandaag, maar blijkbaar genoeg.

Liefs Noah

Ons huisje is inmiddels helemaal in de kerstsferen!
Kerstboom staat, lampjes etc hangen en ook de buitenverlichting is opgehangen.
Overdag lekker het Christmas channel op de radio!
(hoop niet dat ik tegen de tijd dat het kerst is, ik er flauw van ben)

Vandaag vriendin op bezoek gehad die ik veel te lang niet gezien had, en allebei super veel te vertellen, dus weer een dag voorbij, zonder echt iets gedaan te hebben.

Slaapproblemen komen me bekend voor, op gegeven moment weet ik echt niet meer hoe ik moet liggen, maar om nou 's nachts in huis te dolen is ook niets...
Mijn vriend slaapt nu met oordopjes, en wordt gelukkig niet wakker van mijn gedraai.
(viel gister in slaap voor de tv, en schrok wakker van mijn eigen gesnurk... blijkbaar overdreef hij toch niet...)
Supervervelend is dat ik overdag af en toe flink moe ben, maar dan wil ik niet gaan slapen omdat ik bang ben dat ik dan 's nachts helemaal geen oog dicht doe.

Heerlijk hè, die kerstsferen in huis.

Wat goed dat jullie allemaal zo rustig zijn op dit tijdstip, hopelijk liggen jullie heerlijk te dromen van jullie kindje! Lag alweer vanaf 1 uur wakker in bed, niets aan en nu ligt hyves er ook nog eens uit..... saai hoor, s'nachts wakker zijn.

Ga zo maar weer eens proberen nog wat te slapen. Misschien lukt het.... zal in elk geval nog even maalox nemen tegen het maagzuur, anders komt liggen niet goed.

Liefs Noah

Wat ben ik toch saai zeg haha

Vandaag weer weinig op de planning haha weer wat babywasjes (gisteren had ze alles ondergepoept zat over haar beentjes en alles........) en strijk.
mss een kerstboom halen vanavond want heb ook zin om alles in kerstsfeer te maken!

liefs Daantje

Hier nog iemand na een onrustige nacht, na de zoveelste plaspauze en tig keer omdraaien toch besloten er maar in te blijven liggen.
Wel al om zes uur thee gezet zodat mijn vriend nog even gezellig kon blijven liggen met een verse kop thee in bed. (alhoewel gezellig; lees mijn geklaag aanhoren van mijn slechte nacht)

Zal nu overdag wel weer moe zijn, en toch steeds onrustig in het hoofd. Niet dat er nog echt dingen moeten gebeuren, maar ook niet echt kunnen ontspannen.
Straks proberen wat klusjes te doen, en vanmiddag misschien even in bad en kijken of ik daarna even de rust vind  om (geconcentreerd) te lezen of ontspannen tv te kijken.

Misschien door een oma die in het ziekenhuis is opgenomen na een gebroken schouder, daarnaast is ze nogal verward en behoorlijk af gevallen. Aangezien ze vlakbij Helmond woont, kan ik moeilijk die kant op gaan.

Terug
Bovenaan