Hai,
Ja, die badcapes hebben wij hier ook veel gebruikt. Om in te wikkelen de eerste weken, in te slapen, na het badje, erg handig. Slabben, hydrofiel handdoeken en spuugdoeken kun je niet genoeg van hebben. Hier is de tummy tub juist helemaal handig, hadden bij de tweede geen eens een badje klaar staan, badderen alleen maar in de tummytub. Ik vind zelf die boxpakjes met die knoopjes heel handig, is niet zo'n gedoe met aankleden. Een mobiel hebben wij hier pas in gebruik sinds hij een week of 10 is, kun je dus ook als kraamkado vragen. Ik zou niet te veel verzorgingsproducten kopen, die hebben wij in overvloede gekregen in de kraamtijd en uiteindelijk merk je door ervaring welke het prettigst is voor je kindje. Zorg dat je genoeg luiers in huis hebt, die vliegen er doorheen de eerste tijd. En billendoekjes. Zoals al eerder geschreven, sommige roepen dat je weinig in maatje 50 hoeft te hebben, maar ook hier had nr een dat maatje ruim 6 weken aan. de tweede woog ruim 8 pond en zat weer meteen in maatje 56. Ik ben ook fan van slobbroeken, vooral omdat ze die sokjes zo vaak uittrappelen. En, zoals tygetje ook schrijft, wat je mist is zo gekocht. Dus zorg voor de basis, manlief hier is de eerste week ook regelmatig even op pad geweest voor een ditje of een datje en dat is zo gepiept.
Suc6 en geniet nog maar lekker van je zwangerschap,
Groetjes Annemarie