wat is nou echt handig???

Hallo,

Heel veel dingen zijn al genoemd.
Waar ik heel blij mee ben is de Safe T Sleep.
Het leek me eerst onzin maar m'n mannetje lag al vrij snel boven de deken en scheef in bed met z'n hoofdje tegen de spijlen aan. Daar helpt een slaapzak natuurlijk niet tegen. Nu slaapt hij veel beter en blijft lekker warm onder de dekens.
Hij kost rond de nieuw 55 euro. Helaas kwam ik er te laat achter dat ze ook (nieuw en tweedehands) aangeboden worden op marktplaats  maar een stuk goedkoper.  Dus ik kijk voortaan eerst op marktplaats voor ik iets in de winkel koop.

De hydrofiele washandjes gebruik ik voor het wassen van z'n snoetje en de billen als hij niet in bad gaat. En wanneer hij wel in bad gaat leg ik een washandje op z'n buikje, blijft die lekker warm en heb je je hand vrij om de plooitjes schoon te maken. Tegenwoordig kun je van die snoetendoekjes kopen maar volgens mij is het het beste om gewoon een washandje met water te gebruiken. Veel beter voor het (tere) babyhuidje.

Mijn tip is net als wat de voorgangers ook al hebben geschreven: Koop niet te veel, het is allemaal al zo duur. Je moet je kindje leren kennen en daar op inspelen. De dingen zijn zo gekocht mocht je iets nodig hebben.

Groetjes Leentje

Terug
Bovenaan