hydrofiele luiers en spuugdoekjes zijn heel handig. Niet handig zijn washandjes van hydrofiele stof, heb ze nog nooit gebruikt.
waskussen hoesen zijn ook heel handig, ik heb er zo'n stuk of 7, gebruik ze namelijk ook voor de kinderwagen.
Tummy tub heb ik nooit gebruikt, ook geen emmer, gewoon in het badje, of onder de douche. Zo'n zit ding voor in bad heb ik ook niet, zou ik ook niet kopen tenzij ik misschien een bad had, maar wij hebben alleen een douche.
Kleding moet je maar naar jezelf kijken, ben je lang of je partner? ik ben niet de grootste en had dus kleding nodig in maat 50 voor onze twee. En we hebben ook maat 46 moeten kopen, ze was 5 weken tevroeg. Maar kleding is zo gekocht en je krijgt ook heel veel. Wat ik wel heel irritant vond en zelf ook niet kocht is kleding met drukknoopjes op de rug. Ik heb ze met drukknoopjes tussen de beentjes.
Zelf heb ik ook 3 boxkleden, onze kid's zijn beide spugertjes.
Je hebt trouwens ook flanele luiers, die heb ik nooit gebruikt, ook onzin is navelbandjes.
Zelf heb ik bij de tweede niets van zwitzal gekocht omdat mijn eerste er uitslag van kreeg, heb nu meteen seba med baby en weleda gekocht.
Veel kan je vragen, zoals een boxkleden, muziek mobiel (ook top deze is hier favoriet), kleding.
succes met je zwangerschap
lia