wat ontbijten de kindjes?

Mike krijgt ook een papfles, halfvolle melk met brinta.
Hij vindt het nog heerlijk.
En als ik dan later aan mn boterhammen zit eet ie ook daatr nog wat van mee.
En ik ben 2 week geleden geweest op het cb  en ze heeft er niets van gezegd.
Mike was aan de 'slanke kant' volgens haar dus mike kan het hebben hahahahah

liefs jen en mike

Hier ook geen papeter. Hij heeft het nooit gelust dus 's morgens een boterham met margarine en stroop of smeerkaas of chocopasta met een bekertje melk en yogidrink door elkaar. En soms wil hij nog een stukje banaan erachteraan.

liefs
di silva

Annique krijgt een flinke bord pap
250cc en dan met bambix groeipap vanaf 15 maanden.
Ze vind dit heerlijk..
Toen ze ziek was at ze bijna niets, maar haar bord pap ging er in als pap s'morgens.
Groetjes Sandra

Hoi hoi,

Bij ons is er iedere dag weer een ander ontbijt.De ene ochtend geef ik haar brinta(gewone) dan weer een beschuitje met kaas of jam.Ook een boterham met pindakaas lust ze erg graag.Melkbroodje met vruchtenhagel krijgt ze soms ook of een krentenbol.
Papfles heeft ons Tess nooit op,ze lust het niet.

Liefs Kitty en Tess  

Fabio eet nog steeds pap. Hij krijgt 210 cc melk en 7 schepjes bambix
groeipap 12 mnd.
Als ie dat op heeft wil ie nog een paar hapjes van mijn crackers en daarna gaat ie nog vrolijk naar de fruitschaal zitten wijzen en zou hij nog wel een stuk fruit lusten! Maar die bewaren we tot later op de dag hoor!.

Groetjes van Cissy

Dank je, Lilian! Maar ik vind het ook nu helemaal geen opgave meer. Eigenlijk al niet meer vanaf dat ze bijvoeding krijgt. Dan is de druk eraf en ze  had de drinktechniek goed onder de knie. Dus we gaan nog effies lekker door. Toch lekker makkelijk als ontbijtje als ze errug vroeg wakker is!  Naast haar "drinkontbijtje" bij mij krijgt ze alleen nog bv voor elk slaapje op haar slaapkamertje. Dus soms dan nog 2 keer per dag, soms 3 keer. Echt als "slaapmutsje" want voor de rest krijgt ze ander drinken als ze wakker is.

Groetjes, Marloes mv Marly

Tessa eet een boterhammetje met een beker melk. De pap krijgt ze eigenlijk alleen op zondag, dan eet papa ook nog altijd Brinta en dan smikkelen ze saampjes een beker naar binnen!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan