wat ontbijten de kindjes?

tja, in principe een boterham, maar het was de laatste wel eens een probleem. Nu gaat het wel weer redelijk. Af en toe ook eens 2 crackers ipv brood. Melk erbij.
's middags zelfde, maar dan meestal met sap.

Jenneke mv Ivar

Sophie drinkt nog steeds een fles pap, wel zo makkelijk haha (en het is gezond en ze vindt het lekker). Inmiddels heeft ze daarna, net als meer kindjes zo te lezen, nog steeds wel trek en krijgt ze vaak nog een halve boterham of een plak ontbijtkoek.

Groetjes
Susan

Delano krijgt elke ochtend een bord pap.
Met hoeveel melk,dat weet ik niet,zal wel ongeveer 150-200  ml zijn denk ik.
Pap is heel gezond hoor en het vult het maagje heel goed!
Als hij het lekker vindt,gewoon blijven geven zou ik zeggen!
Groetjes Tanja.

Marly  krijgt als ze wakker wordt eerst borstvoeding. Als ze heel vroeg wakker is, leg ik haar eerst nog weer in bed en dan slaapt ze eigenlijk altijd nog wel effies. Als ze rond 8u wakker is, krijgt ze ook nog bv maar daarna staan we dan ook op. Dan allebei aankleden en lekker tutten samen. Zodat er ongeveer een uurtje voorbij is na de bv. Dan krijgt ze een boterham, liefst met kaas. Dat vindt ze heerlijk. Ze wijst dan ook naar de kaas en zegt (meer schreeuwen eigenlijk) heel dwingend: "dat, dat, dat, dat, dat, dat, dat!!!!". Bij deze boterham krijgt ze een beker groentesap. Vindt ze ook heerlijk. Het brood wissel ik wel eens af met roggebrood of een knäckebröd. Dat gaat er ook prima in.

Groetjes, Marloes mv Marly

Hoi,

Danae krijgt een fles pap, die nagenoeg leeg gaat. Daarna nog 1 boterham.

Thom heeft tot ruim 4 jaar pap gegeten op de ochtend.Dit omdat hij overdag gewoon heel weinig dronk. Zo kreeg hij in ieder geval al een goede basishoeveelheid binnen.  Volgens de kinderarts een heel goed ontbijt. Inmiddels drinkt hij beter. Nu krijgt hij 's-morgens een boterham en een bekertje melk.

Groetjes, Cathy

Ja paulinebert dat kregen wij ook te horen....en de fles is sowieso slecht al doe je er thee in zonder suiker ....nou het is goeds met ze. Werden ze bij jou ook boos dat hij nog een speen heeft? (of heeft hij van jou geen speen meer?) Overigens kan mijn meis wel uit een bekertje drinken maar dat is a met hele kleine beetjes te gelijk ...dus dan drinkt ze op een dan veelste weinig. En b vind ze het veelste leuk om er speelgoed soep van te maken....aangezien ik nog meer   kinderen heb dan haar kan ik niet de hele dag naast haar blijven zitten om in te grijpen ....het is wel goed!

Terug
Bovenaan