wat voor een babykamer hebben jullie

Ik ben ook helemaal Disney fan, maar wilde voor onze eerste en Bambi kamer. Zodoende hebben wij Bambi muurschilderingen gemaakt. Het was een heel werk, maar het resultaat mag er zijn.

Wij hebben de meubeltjes tweedehands, wij zijn pro recyclen. Onder de commode waren twee planken met manden. Die hebben wij vervangen voor plastic curver-bakken, met een groen deksel, een gedeelte van de kamer is dezelfde kleur groen geverfd (gras). Op de voorkant van de bakken hebben we ook Bambi plaatjes gemaakt. En het totaal is af met knuffels van Bambi en Stamper op de kledingkast en een Stamper speeldoosje aan haar ledikantje.

Voor de 2e wordt het baby Winnie the Pooh. Maar dan maken we ook alles zelf.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

zoals beloofd:

Dit is het kamertje van ons manneke.

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

wij hebben precies dezelfde kamer voor onze jongens. Wij hebben ook nog een plank boven de commode. Die hoort er ook bij.

Groetjes van Marloes

Toen we in dit huis kwamen wonen vond ik het leuk om 1 kamer ff een keer een pittig kleurtje te geven. Dus het werd lime groen. Niet super fel hoor...
Toen we onze beeb verwachten hebben we het zo gelaten want het ziet er erg leuk uit. Wel zocht ik nog een kleur om erbij te doen en dat is oranje geworden.
Zoals jullie zullen begrijpen hou ik wel van een kleurtje
De meubeltjes zijn van beukenhout met vanille, alles overgenomen van een collega.
We vonden het leuker om straks als de kleine een jaar of 2-3 is een echte meidenkamer te maken. (we wisten niet wat het zou worden)

Wat zien jullie kamertjes er trouwens leuk uit!!

Doei
Sannemams

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 21:15:56'));

Hoi Debby,

wij hebben precies dezelfde kamer voor onze jongens. Wij hebben ook nog een plank boven de commode. Die hoort er ook bij.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Ik had dit al een xtje eerder gezegd, maar dat klopt... die planken van de commode horen er ook bij.
Maar die liggen nog bij vrienden van ons, omdat die die planken toen zelf gebruikten.
Ze liggen al best ff klaar, maar moeten ze nog steeds ophalen
Maar komt wel goed hoor!!
Zal blij zijn als we die planken hebben, want nu ben ik regelmatig wel aant sukkelen hoor, ivm ruimte

Groetjes Debby.

Hihi, ik heb geen babykamer.

Ik heb een zoon van 6 en een dochtertje van 5 maanden. En maar twee slaapkamers. Dus Eline ligt bij ons, en zoon heeft eigen (wel vrij grote kamer) Vooralsnog vinden we het ook niet erg dat ze bij ons ligt, maar we gaan van de zomer wel de kamer van mijn zoontje spitsen. Want we willen graag een derde. Geen idee hoe we dit gaan doen in ons kleine huisje...maar goed, ander huis is nu nog geen optie (lees, geen geld, hahaha)

Terug
Bovenaan