wat voor een babykamer hebben jullie

neeeeee, natuurlijk niet. Haar ledikant staat op onze kamer. En haar commode ook. Het zijn best grote kamers die we hebben. Alleen zo gebouwd, dat het niet makkelijk is om er drie kamers van te maken.

Aha oké.
Nou als het zo gaat is het prima toch??

Groetjes Debby.

De ideale situatie is natuurlijk voor ieder een kamer. Maar zolang ze nog bv krijgt, vind ik het wel zo praktische.

Wat ik wel raar vond was de reaktie van mensen toen ik zwanger werd van Eline. Waar gaan jullie de baby dan laten?? Was een veel gehoorde vraag (vaak ook de eerste vraag)... Tja, in de schuur, zei ik dan maar. Zo raar is het toch niet om je baby bij je op de kamer te laten slapen? Tegenwoordig zelfs heel hot. Dan heet het Rooming in...

Weet je. Vroeger lagen ze met 3 of 4 op een kamer. Die zijn ook allemaal groot geworden. Natuurlijk is het geweldig als een kind een eigen kamer heeft, maar ik vind dat mensen niet zo snel moeten oordelen !
Daarnaast kun je niet bij een ander in de portemonee kijken.
Ik heb er zelf niet mee te maken. Hier hebben we genoeg slaapkamers, maar mocht in de toekomst de situatie ooit anders worden dan gaan mijn kind(eren) gewoon bij elkaar op de kamer.
Groetjes Lynn

nog een poging met de foto's"::::Ja....het werkt!!

Ik wilde geen thema en ik wilde niet te veel kleuren omdat ons huis te koop staat. De vloer is blauw, dus veel keus heb je dan al niet. De meubeltjes zijn allemaal wit en de muren licht geel met allerlei dieren er op geschildert.
Groetjes lynn

Hahaha, wij doen aan rooming in.... Gaat ook niet anders met maar 1 slaapkamer, maar we zijn wel HOT hahaha.
Bij ons oordelen mensen ook dat we klein wonen. Ik heb pas een miskraam gehad, maar we hadden pas verteld aan mensen dat ik zwanger was als we al waren verhuisd. (we zijn op zoek naar een ander huis, maar kan nog maanden duren)
Zie je het al voor je, ik met een dikke buik en maar ontkennen dat ik zwanger ben hahahaa

groetjes maris

Hahahaha! Ik moet erg om je lachen Kaatje! Het is inderdaad een zooi voordat je het weet. Ik gooi alles wat vies is meteen in het washok boven. Was die nog niet opgevouwen is maar wel schoon bewaar ik in een mand tot ik even tijd heb en ook die staat op het washok. (op zolder in ons huis is een apart kamertje gebouwd met wasmachine en drogeraansluiting dus vandaar)

Eeen verder heeft Mette gewoon nog niet zoveel troep denk ik... Alle cremetjes, olie, shampoo ed heb ik in een grote mand.

SUCCES! hahaha!
x ing

Hoi,

Nu ik weet hoe ik foto's moet plaatsen dan toch ook wat foto's van Maaike haar kamertje.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan