Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Ik had meteen in het begin eigenlijk het enige verschijnsel dat ik me enorm ongesteld voelde (krampen, rugpijn), maar geen bloedverlies. Na 4 dagen zo rondgelopen te hebben, op aanraden van mijn man toch maar een test gedaan en het bleek raak te zijn. Toen ik 5,5 week zwanger was kwam de misselijkheid en het overgeven. Borsten kwam bij mij pas veel later, net zoals geur en smaak vies vinden (wat ik overigens nog steeds niet heel sterk heb).

Iedereen is anders, dus je kunt er werkelijk geen pijl op trekken haha.
 
Hoi dames!

Ik snap echt niks van zelf een topic aanmaken..dus ik praat graag met jullie mee :)

Mijn eisprong zou afgelopen weekend zijn, ergens rond za-zo-ma. Vanaf zondag heb ik krampjes in mijn onderbuik. Niet heel pijnlijk..wel steeds aanwezig. Lijkt wel een beetje toe te nemen. Dit is pas ronde 1 en vind het best wel spannend en weet helemaal niet wat ik kan verwachten en kan en moet voelen! Heeft iemand van jullie dit ook of gehad? Ik naak mezelf een beetje gek omdat ik deze krampen niet kan plaatsen. Ik ben al vanag september van de pil af dus dat zal het niet zijn..

Super bedankt lieve meiden!

 
<p>Op het moment dat ik ongesteld moest worden had ik last van mijn onderrug, spontane vlagen van hitte door mijn lichaam die enkele uren aanhielden, en was dodelijk vermoeid. Maar de ongesteldheid bleef uit. Toen toch maar een test gedaan die positief bleek. 1 week later was ik continu misselijk en mijn eetlust was weg (at slechts 4 of 5 crackers en 2 sinaasappels per dag). </p>
 
<p>Op het moment dat ik ongesteld moest worden had ik last van mijn onderrug, spontane vlagen van hitte door mijn lichaam die enkele uren aanhielden, en was dodelijk vermoeid. Maar de ongesteldheid bleef uit. Toen ik steken in mijn liezen en onder mijn ribben kreeg, waardoor ik nauwelijks nog kon staan, toch maar een test gedaan die positief bleek. 1 week later was ik continu misselijk en mijn eetlust was weg (at slechts 4 of 5 crackers en 2 sinaasappels per dag). </p>
 
<p>@renee de krampjes kunnen ook zijn van de eisprong! Sommige vrouwen voelen die heel goed! Beste tip om zwanger te worden; ontspannen en heel vaak elkaar liefhebben ☺️ zonder teveel op de kalender te kijken.</p>
 
<p>Ik had in de eerste week vooral last van maagzuur, pijnlijke /gevoelige tepels. Borsten zijn nu met 11weken nog heel erg gevoelig,2 cups groter en als ik niet op tijd iets eet dan wordt ik misselijk. De verloskundige zei met 8weken dat mijn hormoonpiek nog wel zou komen mbt de misselijkheid maar ik fiets er eigenlijk nog zo doorheen!</p>
 
<p>Hee:)</p><p>Ik had gigantisch laat van mijn borsten. Dat begon al voor dat ik een test had gedaan. Want was nog te vroeg voor het testen. De pijn in mijn borsten heb ik nu nog en ben nu rond 7 a 8 weken zwanger. </p><p>Ook heb ik last van stemmingswisselingen, zo uit het niets. Tis net als alles moet gaan hoe je het wilt hebben.</p><p>Maar in de 6e / 7e week hele erge buik krampen gehad. Na een telefoontje bij VK is het afgezakt.</p><p> </p><p>Vandaag wel de eerste echo! We zijn heel benieuwd.</p>
 
Wij zijn er afgelope vrijdag achter gekomen dat we zwanger zijn en er stond op de test 2-3 weken verder voel ik me eigelijk nog niet zwanger wel super gevoellige en pijnlijke borsten verder nog nergens last van hihi
 
Terug
Bovenaan