Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Hoi hoi, Ik zit met een brandende vraag. Ben sinds december niet meer aan de pil omdat ik mijn lichaam even wat rust wilde gunnen naar een heftige periode met een spiraal, mijn lichaam was volledig in de war Ik werd in januari vrijwel normaal ongesteld en wat blijkt mn vriend en ik hebben het gezellig gehad op de 3de dag van mijn "vruchtbare " periode.   Echt 3 dagen later had ik een menstruatie zeurende pijn dus ik denkkk dat dit mijn eisprong geweest is.nu heb ik sinds 2 dagen hele vreemde onderbuik pijn, bij sommige bewegingen merk ik het meer. Alsof het heel gespannen is. Het lijkt alsof ik telkens buikpijn heb van een volle blaas. Kan dit een teken van beginnende zwangerschap zijn of herkent iemand deze klachten?   Even ter verduidelijking een kindje is absoluut gewenst maar ik telde niet op snel resultaat.  
 
Hoi dames
 
ik ben te laat na mijn stopwerk begonnen met de pil en sex gehad.
ik ben super moe, veel dorst, veel plassen en heb tempratuurs verhoging sinds een week 37,5 normaal is 36,9
Zou ik zwanger kunnen zijn?
 
En voor alle dames die graag zwanger willen worden... ik denk dat het enige juiste antwoord is: wacht een test af... je lichaam kan je soms heel erg voor de gek houden. Of jij jezelf, als je een grote kinderwens hebt. Als je ineens heel erg op je lijf gaat letten ga je dingen opmerken die misschien op een zwangerschap kunnen duiden, maar misschien voel je het ook wel omdat je er eerder niet zo op lette en is het iets dat je vaker had, of is de wens de oorzaak van de verbeelding. 
'Wachten' is ook een werkwoord - Japans gezegde 
 
Ik was twee a drie dagen voor m’n NOD duizelig , ik viel soms gewoon bijna om. Ook was ik moe/futloos en enorm nukkig tegen mijn vriend. Ook was ik met vlagen wat misselijk ,duurde maar een min of tien. Ergends wist ik dag ik zwanger zou zijn maar toen ik positief teste geloofde ik het pas na nog vier testen hahah ??
ik ben nu vijf weken en voel me nog goed, ben af en toe wat misselijk en soms wat duizelig en het slapen gaat wat moeizaam maar verder naast wat vermoeid gaat het nog goed, ik lees dat echte zwangerschapsklachten heviger kunnen worden rond de zesde a zevende week, dus wacht maar af?
 
Bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf conceptie enorm last van Brandend Maagzuur, dat stopte bij 7 weken en achteraf bleek dat ook bij 7 weken het vruchtje niet meer groeide. Ik had toen ook al enorm last van mijn tepels, echt zonder aan te raken al pijn. Sliep al met sport bh's aan omdat het dekbed zeer deed tegen mijn tepels.
Nu, ben net in de 5e week, heb ik nauwelijks last behalve van vermoeidheid, iets gevoelige tepels en af en toe van die kokhals aanvallen als ik een lege maag heb. Dat kokhalzen had ik ook al ruim een week voor ik de positieve test in handen had dus ik had al een vermoeden. Heb twee dagen voor NOD getest en die was al positief. 
 
Als ik nu terug kijk op dat ik net zwanger was kreeg ik veel puistjes en meerdere keren een soort duizeligheid/net alsof je flauw valt gevoel. 
Rond 8 werken heel erg moe!
 
HI dames , ik hadt een vraagje ben alle heel tijdje gestopt met de pil want ik vondt dat ik me niet goede voelde van die pil en ik had de laaste paardagen geveerenn met me vriend en nu wordt ik niet meer ongeld en heb pijn aan me liesen zo n zuurde pijn en alles ik ga lopen last van duidelijkheid zin in een vete hap en in me onder rug heel pijn dus , dus me vraag is ben ik zwanger of niet ??? 
 
Terug
Bovenaan