Wat worden onze kids toch groot, en wat zijn we toch een hecht clubje.......

Diane was gekomen whaha ik zat wel in houten namelijk hahaha.
Had een mini mini meeting.
Nas had een oud nummer van mij, Sebastiaan heeft deze in gebruik en 99 van 100 keer de telefoon uit staan. Dus ik kwam 'smiddags terug uit Houten en Sebast tegen mij er staan 3 berichtjes in mijn telefoon, dus ik kijken jahoor van Nas.
Nu was ik vrijdagavond ook heel raar weg gekomen van huis naar de camping en had ik het nummer van Nas niet genoteerd dit was wel de bedoeling geweest.
Maar Daan heeft zicht daar prima vermaakt dus dat scheelt alweer.

Nou ik ga ff 2 uit bad halen en strakkies aan het werk.

Liefs Saskia
 
Hoi hoi,

Diane en Sas, sorry.
Nas en ik vonden het moeilijk om een beslissing te nemen. Wel/niet door laten gaan.
Toen maar de knoop doorgehakt om het maar te verzetten.
Sas, wat dacht je toen je niemand van ons zag?
Heb wel met Nas afgesproken dat we de volgende keer gewoon door laten gaan of we nu wel of niet met weinig zijn.
Mannetje lief heeft nu wel de badkamer kunnen verven.

Merel vindt het hartstikke leuk op school. Ze is de afgelopen twee weken 5 ochtenden geweest om te wennen. Na de schoolvakantie gaat ze de hele dag. Met afscheid nemen heeft ze wel moeite. Altijd al gehad.
Met Lisa gaat het ook goed. Ze slaapt de laatste tijd overdag erg weinig, soms maar 2 keer 3 kwartier. Ze vindt de wereld veel te interessant.
Ben nu ook zo langzamerhand begonnen met bijvoeding. Ze sabbelt heel graag aan een banaan. Dat gaat heel goed.

Verder niet veel te melden.

gr. Ireen
 
Hey,

Wat ik dacht Ireeb? Toen ik dus als eerste arriveerde had ik zoiets van ha de eertste?
Maar om een uur of 11 ben ik eens een bakje koffie gaan halen, en ik met mijn mobiel internet verbinding maken dus heb ik even mijn hyves gechecked en ik had had het forom willen checken maar daar kwam ik mobiel niet op.
Maar Nas heeft heeft nu het juiste nummer van mij.

Nas Sebas heeft zijn mobiel altijd uit staan omdat hij door de weeks telefoon van het werk heeft. En hij kirjgt ook nooit berichtjes op zijn telefoon want iedereen gebruikt mijn mobiele nummer Sebas heeft hem echt voor noodgevallen eigenlijk meer niet.

Nou ja ik ga eens even wat doen hier haha.

Liefs Saskia.

 
Hallooooo.... is daar iemand.....

Goh wat een rust hier. Niemand wil denk ik nog een meeting hebben.... Nou ik wel!!!
Dus meiden wanneer?

Jasper is gisteren wezen wennen op de basisschool. Ging prima, is zelfs 2 keer naar de wc geweest. 1 keer door juf gestuurd en 1 keer uit zichzelf.
En thuis moeten we hem steeds pushen, tja... wie weet verricht school wonderen.
Hij vond het geweldig en wilde 's middags oo weer heen. Nog 4 weken en dan mag hij alle dagen... wat zal het rustig worden hier in huis, vooral als Niels 's middags slaapt.

Marco is druk aan het klussen op de zolder. het was 1 grote ruimte en nu maakt hij daar twee kamers eentje voor Jasper en een washok. Kunnen we eindelijk al onze zooi uitspitten en opruimen. wordt wel tijd  .

Morgen weer werken, na de herfstvakantie. Ik ga donderdag maar beginnen met de lampionnen voor Sint Maarten, is 11-11.

Zo maar weer. Ik ga de afwasmachine uitruimen en de was ophangen.
Tot snel.

Groetjes, Diane.
 

Hallo Meiden,

Het is hier idd heel erg rustig.
Maar goed het is natuurlijk nog maar net herfstvakantie geweest en misschien zijn jullie nog weg geweest.
Nou wij in ieder geval niet want wij moesten gewoon werken.

Zijn vanmorgen met jesse naar de oogarts geweest en alles was goed ze hebben weer even gekeken maar ze vond het niet nodig om zijn oogje af te plakken dus dat is weer een goed teken en verder hoeft hij ook pas over een half jaar terug te komen.
Nu moeten we wel met jesse naar de uroloog toe en we weten totaal niet wat ons daar staat te wachten. Wij moeten daar 10 nov naar toe.

Met dylano moet ik dinsdag 4 nov weer naar het cb toe en dan even kijken hoe goed hij is gegroeid en wat ze verder nog meer hebben.

En Diane ik heb ook wel zin in een meeting maar dan moet ik natuurlijk wel kunnen, maar als ik het optijd weet dan kan het wel goed komen.

Wat gaan jullie trouwens met sinterklaas doen?
Verder is het hier over 2 weken eerst sint-maarten lopen en daar mag ik komende dinsdag op school mee helpen om de lampion te maken.

Verder gaat alles hier wel goed het is hier op dit moment wel heel erg slecht weer en ook best wel koud.

Nou hoe is het verder met de andere: san, nasj, sas, jeanette, rosanne, clau en al die andere????

Nou ik stop nu weer.

En voor de kinderen die jarig zijn of zijn geweest alvast  of alsnog  van harte gefeliciteerd en zorg voor een leuke gezellige dag.

Groetjes en tot gauw als er weer meer te reageren valt.

Brenda, Jesse en Dylano
 
Goedenmiddag,

Zo zal ik dan ook maar weer ff een berichtje achterlaten hihi.
Het is inderdaad zeer rustig hier.
Moet ook zeggen dat ik dan op het moment ook wel druk ben hoor.
Bruis momenteel van energie dus daar profiteren we maar even van natuurlijk.
We wille op zolder een speelhok voor Daan maken, maar ja dan moet eerst de hele zolder opgeruimd en gereorganiseerd worden haha.
Met andere woorden het gaat eigenlijk hartstikke goed met mij, hoop dan alleen   niet dat dit een tijdelijke opleving is.
Heb dr gewoon helemaal zin in lekker leuke dingen ondernemen en zo.
Volgende week zaterdag gaan we lekker een dagje met ons tweeen naar het strand.
Daan is het hele weekend weg dan.
Dus eerst ff uitwaaien op het strand als er tijd over is terud weg ff ikea mee pikken, en dan 's avonds naar vrienden om eten en dan lekker stappen na de hand er is hier dan een back to the 90's party dus dat is wel erg leuk denk ik.

Brenda jij vroeg wat wij met sinterklaas gingen doen   he?
Nou heb eigenlijk nog geen ideemoet nog eens kijken hoe we dat allemaal doen gaan, aangezien ik die week van 5 december nog wel wat werken moet waarschijnlijk ook op 5 december zelf. Maar hoop dan en korte dienst te draaien. Moet daan 's middags maar ff een poosje slapen dna kunnen we 's avonds wel pakjes avond vieren ofzo dacht ik haha.

Enne Diane we moeten inderdaad weer een nieuwe datum gaan plannen met zijn allen voor een meeting.
En dan wel een datum dat we daadwerkelijk allemaal kunnen, en gewoon allemaal komen. Want ga niet weer voor een mini mini mini mini meeting naar houten hahaha.

Nou ik ga eens even een boterham eten als het goed is komt Daan zo thuis die is bij mijn opa en oma, en ik krijg zo een vriendin op bezoek.

Nou dames laat van jullie horen.

Liefs Saskia
 
Hallo allemaal,
wat een stilte hier op het dorum. Ik merk dat ik me er steedsv aker toe moet zetten om het te lezen, laat staan te schrijven. Nu Niels naar school is en ik   op die momenten werk heb ik beduidend minder tijd. Wel jammer.

Niels vind het echt helemaal geweldig op school. Vind zichzelf ineens ook een grote jongen en dat is erg leuk om bij hem te zien.
Mama is er ondertussen ook aan gewend gelukkig.
Hoe is het met de andere kindjes die op school zitten?
Brenda, jij vroeg iets over sinterklaas; wij doen bij mijn ouders pakjesmiddag op 6 december. Voor de volwassenen lootjes trekken en voor de kleintjes losse kadootjes.  Bij mijn  schoonouders gaan we pannenkoeken eten en dan een paar kadootjes. Thuis doen we er verder niets aan.  Dan is er nog sint op school en gelukkig is er niets vanuit onze werkplekken. Ik vind het  anders echt veel te veel worden. Wat doen jullie allemaal?

Zo dat was het voor nu, moet zo naar de garage nieuwe banden onder da auto laten leggen.
Groetjes Jeanette    
 

Hoi meiden,

.......toch   niemand die "mijn" blauwe regels heeft overgenomen he??!!!!

Ik ben nu op mijn werk en heb slechts één scherm, maar wil even laten weten (na zoooooooo'n lange tijd)  dat het goed met ons gaat en ik heel snel reageer op jullie "krabbels" hier.

Vele kids al weer 4 jaar... Kayla gaat de 12e beginnen met wennen op de basisschool.
Noah mist zijn vader erg...komt ook door het inwonen van mijn nieuwe vriend bij ons...dus op hem moeten we even goed letten. Nu hij ziet dat de plek is "opgevuld" heeft ie het besef dat er voor papa geen plek is in ons huis....
Senna is blijven zitten in groep 3 en gaat nu super. Ze valt niet op, cijfert zich veel weg..... dus één op één met haar is soms erg prettig voor haar.
En ik.... ik ben helemaal gelukkig, heerlijke man!!!
Gaan straks samen op zoek naar een ander huis om daar echt te STARTEN met onze kids (hij heeft dochter van 8, om het weekend straks)...

Leven kan raar (maar LEKKER) lopen...
Ik kom snel weer terug....doet me wel wat dat jullie mij toch nog steeds noemen in jullie berichtjes !!!

Ennnuh Nas naar Paul de Leeuw??? Kijk maar uit jij....close-up in beeld?!!

XX Sandra
 
Terug
Bovenaan