Hey meiden,
Sas... JAAAAAA, ik wil wel een nieuwe meeting hoor. Vorige keer waren we al onderweg, dus nu nieuwe ronde nieuwe kansen. Al vrees ik dat we de enigen zullen zijn... Tenzij.... kom op ga mee allemaal, gezellig live kletsen!!!
Jasper is onze grenzen ook aardig aan het testen hoor. We moeten het echt weer aanpakken. Tot 3 tellen en als iets nog niet gebeurt dan gaat hij naar de gang tot de kookwekker gaat. Heel moeilijk af en toe hoor, om je poot stijf te houden. Maar na een aantal keer gaat het steeds weer even beter. En ja, als hij moe is, dan is er eigenlijk helemaal geen land mee te bezeilen. Dus dan maar om half 7 naar bed, werkt beter.
Vorige keer gemeld dat Jasper spellend las... dat is over... hij leest nu mkm-woorden (medeklinker, klinker, medeklinker) zoals bal, hok, enz. Maar ook trog, zeis en nog meer voor hem onbekende woorden. Hij leest nu uit twee AVI 1 boekjes van de action, geweldig. Alleen die fijne motoriek, pfff tekenen en schrijven duurt nog wel even denk ik. En broekpoepen is ook nog niet geheel over; 4 weken schoon, zaterdag weer een ongeluk .
Ikzelf ben in de voorjaarsvakantie bij de Ha geweest omdat ik steeds drukkende pijn op mijn borst had met af en toe steken en gewoon een irritant constant aanwezig gevoel. De Ha constateerde het syndroom van Tietze. Heel fijn, maar niet heus.Fijn om te weten dat het niet mijn hart is, niet fijn het gaat nooit meer over. Het is nl. een chronische ontsteking van de aanhechting van mijn ribben op het borstbeen (soort van reuma). De klachten behoren tot dezelfde als die bij een hartaanval en zijn dus niet prettig.
Maar goed, ik probeer de boel zo min mogelijk te belasten en tot nu toe is het te behappen. Het gaat zelfs al drie dagen goed. Laten we hopen dat het zo blijft.
Oke, dit was het weer voor nu. Ik ga lekker een bakkie doen.
Groetjes Diane.