Wat worden onze kids toch groot, en wat zijn we toch een hecht clubje.......


Hallo Meiden,

Hoe is het hier met iedereen, het is zo rustig dat er bijna niets meer komt te staan.
Hier is het allemaal goed, wel morgen (vrijdag 28 nov) een hele spannende dag die ons staat te wachten, want Jesse wordt morgen voor een dagopname opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie.
Zijn best wel zenuwachtig ondanks dat het helemaal niet zo heel lang duurt, maar hij moet onder volledige narcose, hij moet worden geholpen aan zijn plassertje want dat is helemaal verkleefd en dat is steeds ontstoken.
Hopelijk gaat het allemaal goed en heeft hij er hierna geen last meer van.
Hij moet morgen al om 7.30 in het ziekenhuis zijn.
Met Dylano gaat het ook heel erg goed hij is nu pogingen aan het doen voor te leren kruipen en zit daarbij ook al echt op zijn knietjes, maar komt nog niet vooruit.
Hij is nu iets meer als 8 kilo en 71 cm lang en hij is bijna 9 maanden.
De tijd gaat ook zo enorm hard voor je het weet dan is hij alweer een jaar, kijk maar naar Yanna van Rosanne die wordt volgende maand alweer een jaar.
Kan me op dit moment nog helemaal niet voorstellen dat het alweer een jaar geleden is dat ik met een dikke buik rondliep, natuurlijk wel als ik de foto's van de kerst van vorig jaar erbij zoek, maar in gedachten zo eerst niet.

Jammer dat er trouwens op dit moment niet veel geschreven wordt op het forum maar volgens mij hebben de meeste het nu behoorlijk druk met de verjaardagen van de kinderen, de aankomende feestdagen en alles wat er omheen komt.

San leuk dat je het geluk weer een beetje terug hebt gevonden, en ik wens je daar veel succes mee.
Nasj leuk dat je nu bezig bent met het inrichten van je huisje hopelijk ben je voor de feestdagen een beetje op je plekje zodat je lekker met Julian kan gaan genieten.

Wat gaan jullie allen doen met de feestdagen.
Wij gaan vrijdag 5 dec sinterklaas avondje vieren met mijn moeder en schoonzusje, en met de kerst moeten we allebei werken dus dan houden we het simpel een beetje eten bij schoonfamilie en oud en nieuw dan blijven we lekker thuis.

Verder alle jarige onder ons van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van en als het de kids zijn daarna lekker naar school toe en daar veel succes.

Dit was het voor nu hopelijk wordt er weer een beetje bijgeschreven want het is toch best wel saai als er niemand meer schrijft en ik zou het jammer vinden als dit forum na zo'n lange tijd zou wegvallen.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
hallo meiden,

Brenda heeft helemaal gelijk! Ikzelf schrijf ook niet vaak, maar het zou inderdaad jammer zijn als we niet meer schrijven samen! Dat doe ik namelijk al met de meeste een jaar of 4!

Raff die zit inmiddels een paar weken op school. In het begin was hij erg moe, maar nu gaat dat al wat beter. Ik merk dat het heel anders is als ouder of als juf! Wat de juf zegt is echt belangrijk, want het is wel JOUW MUPKE waar ze het over hebben. Heb ik me alleen bij negatieve berichten naar ouders toe gerealiseerd, nu pas merk ik dat het positief ook zo is. Als juf dus weer een leer puntje erbij. Raff heeft het naar zijn zin en ze staan versteld van zijn woordenschat, stiekem toch leuk om te horen!

Birk is een ondeugende boef, het straalt er ook gewoon vanaf. Vandaag bericht gekregen dat hij na de kerstvakantie naar de PSZ mag.....hellup, ben ik ze beide twee dagdelen kwijt. Iedereen zegt dat het heerlijk is, maar kan ik me nu nog niet voorstellen!

Verder hele drukke tijden, zowel thuis als op school, maar ook wel heerlijk geheimzinnig en spannend! Wij gaan zaterdag de schoen leeg halen bij de ene opa en zondag bij de andere opa en oma. Ook echt alleen de schoen uithalen, vorig jaar werden ze overal zo verwend, dat willen we niet meer, stort de rest maar op de rekeening hoor. Anders wordt Sint zo'n hebberig en inhalig feest. Op 5 dec hebben we echt pakjesavond (eind van de middag) met z'n vieren, heb ik wel zin in!

Nou meiden, ik ga nu snel weer wat correctiewerk doen en volge allemaal ons voorbeeld maar!

Fijn weekend, liefs Clau
 
hallo meiden,

Brenda heeft helemaal gelijk! Ikzelf schrijf ook niet vaak, maar het zou inderdaad jammer zijn als we niet meer schrijven samen! Dat doe ik namelijk al met de meeste een jaar of 4!

Raff die zit inmiddels een paar weken op school. In het begin was hij erg moe, maar nu gaat dat al wat beter. Ik merk dat het heel anders is als ouder of als juf! Wat de juf zegt is echt belangrijk, want het is wel JOUW MUPKE waar ze het over hebben. Heb ik me alleen bij negatieve berichten naar ouders toe gerealiseerd, nu pas merk ik dat het positief ook zo is. Als juf dus weer een leer puntje erbij. Raff heeft het naar zijn zin en ze staan versteld van zijn woordenschat, stiekem toch leuk om te horen!

Birk is een ondeugende boef, het straalt er ook gewoon vanaf. Vandaag bericht gekregen dat hij na de kerstvakantie naar de PSZ mag.....hellup, ben ik ze beide twee dagdelen kwijt. Iedereen zegt dat het heerlijk is, maar kan ik me nu nog niet voorstellen!

Verder hele drukke tijden, zowel thuis als op school, maar ook wel heerlijk geheimzinnig en spannend! Wij gaan zaterdag de schoen leeg halen bij de ene opa en zondag bij de andere opa en oma. Ook echt alleen de schoen uithalen, vorig jaar werden ze overal zo verwend, dat willen we niet meer, stort de rest maar op de rekeening hoor. Anders wordt Sint zo'n hebberig en inhalig feest. Op 5 dec hebben we echt pakjesavond (eind van de middag) met z'n vieren, heb ik wel zin in!

Nou meiden, ik ga nu snel weer wat correctiewerk doen en volge allemaal ons voorbeeld maar!

Fijn weekend, liefs Clau
 
hoi
idd Brenda en Clau, jullie hebben helemaal gelijk. Ik merk dat ik wel weer schrijf als anderen  ook  weer schrijven.
Leuk dat ook Raff op school zit. de vermoeidheid is herkenbaar. Niels heeft het  ook nog wel een beetje. Maar hij vind het erg leuk en dat vind ik het allerbelangrijkste.

Wij hebben 2 keer pakjesavond bij de opa's en oma's dus doen thuis niets meer. Niels heeft nu 2 keer de schoen mogen zetten en dat  vind ik genoeg. Ik wil volgend jaar  wel thuis pakjesavond doen. Clau, dat schoen zetten bij  de opa en oma  vind ik een goed idee. Zou hou je het leuk en blijft het ook een leuk feest.

Brenda, is  alles goed gegaan met de operatie? Niels is in oktober ook onder algehele narcose geweest.Hij heeft  wel wat last gehad van de narcose (veel moe), van de wond gelukkig verder niet. Vond het moeillijker om hem de week erna rustig te houden. Hoop dat voor jou gaat lukken, succes en sterkte!

Nas hoe is het nu et je huisje en  San weer leuk om wat van je te lezen. Bevalt het samenwonen weer en zijn de kindjes al gewend aan de nieuwe situatie?

Hier is verder alles goed. Op het werk is het wat onrustig maar hoop dat dat met de tijd eer beter gaat worden.

Fijn weekend allemaal en hopelijk tot schrijfs, groetjes Jeanette.    
 
Hey meiden,

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik had een beetje ehtzelfde als Jeanette, als toch niemand schrijft, daagt het mij ook niet uit om te schrijven (slecht eigenlijk he).

San leuk om te lezen dat je je geluk weer gevonden hebt. Geniet maar weer lekker.

Nas zijn je meubels er al? Leuk hoor, opnieuw inrichten enzo. Lijkt mij ook heerlijk. We hebben dan wel een nieuw huis, maar de meubels zijn ook nodig aan vervanging toe. We hebben ze gekocht voor de maten van het oude huis en nu staat het er maar een beetje bij. Ik durf ook nog niets op te hangen totdat we andere meubels hebben. Misschien komt Sinterklaas dit jaar eens met zijn geldschip naar ons huis, dan hoeven we niet te kiezen waar we ons beetje extra geld eens aan besteden. Nu is het eerst de zolder voor Jasper (gelukkig is dat bijna af), dan komt het realiseren van eenbijkeuken, dan het bekleden van de trappen en overlopen, dan... ach teveel om op te noemen. Nu heb ik trouwens voor onszelf mijn zinnen gezet op een Wii, leuk voor de ontspanning, maar die komt er pas als ik Marco overgehaald heb.

Jasper is sinds dinsdag naar school. Maandag hadden ze vrij. Ook hij vindt het geweldig, vooral het gymmen is het einde. Vandaag heeft hij vanaf het schoolplein naar de kids op het kdv gezwaaid (dat staat achter school). Niels zwaaide terug. Hij was nu zonder Jasper op het kdv en had alleen wat moeite met afscheid nemen, hij was de eerste en nu dus helemaal alleen. Ach, even wennen weer.
Ook Jasper is moe, al laat hij dat overdag niet merken. 's Avonds echter is hij direct vertrokken, hij slaapt al bijna tijdens het voorlezen.

Maandag moeten we met Niels naar de kno-arts. Hij had laatst voor de 5de keer oorontsteking, nu binnen een maand na de laatste keer, dus nam de ha actie. Gelukkig. Jasper is erg opgeknapt (minder verkouden en geen oorontstekingen meer)van het neusamandelen knippen, ik hoop Niels ook. Al wil ik er wel voor zorgen dat hij niet direct komende week hoeft, dan kan ik nl. niet naar het sint gebeuren bij mij op school ivm met mijn zorgverlof. De week erna vind ik prima, ik hoop dat voor elkaar te krijgen.

Zo, dan ga ik nu onze jongste gup maar weer naar boven brengen. De laatste tijd slaapt hij slecht in na een dagje kdv. Vorige week ging het prima, maar de week ervoor was het 22.00 uur voordat hij sliep!

Fijn weekend en tot snel (ik beloof het plechtig)!
Groetjes Diane.
 
Hey Lieve meiden,

Het is niet van "oh, daar is Nas ook weer nu de rest schrijft".

Ik had al tegen Sas?? gezegd dat ik voor maandag me nog moest laten horen omdat ik dan ff geen internet heb.
Mijn ouders hebben alles omgezet naar het appartement, en zo ook de telefoon en internet verbinding.
Maar het is wel leuk om te lezen dat er weer wat meer aktie is hierzo.

Vrijdag krijg ik mijn meubeltjes en ga ik toch maar beginnen met het inrichten van mijn eigen stekkie in het huis van mijn ouders.
Moet zeggen dat ik er echt wel aan toe ben.
Wordt een beetje gek van het leven uit een kartonnen doos, en niet alles een vaste plek kan geven in een kast.

Voor de rest gaat het wel redelijk hier. Julian vind het leuk op school en op de opvang, al vind hij de dagen wel lang.
Ik moet het hier helaas bij laten, Julian wordt net wakker en we gaan naar sinterklaas.
Als ik weer internet heb, reageer ik nog eens wat langer.
groetjes daar, Nasje
 
Hoi meiden,

Zo zijn we de Sintdagen allemaal goed doorgekomen? Wij wel, en ik ben blij dat ze achter de rug zijn. Niet dat de jongens zo verwend zijn, want dat valt wel mee, maar Jasper was helemaal hyper. Hij stuiterde van 's morgens tot 's avonds, echt vreselijk. en natuurlijk door alle stress plaste hij ook weer dagelijks in zijn broek en had hij er 1 keer ook weer in gepoept ! Nu gaat het weer beter, gelukkig.

Morgen moeten we met Niels naar het ziekenhuis. Hij krijgt buisjes en wordt aan zijn neusamandel geholpen. Ik hoop dat hij er van opknapt, want al die oorontstekingen zijn ook niks. Ik ben benieuwd hoe hij het ondergaat... Jasper was supersnel (30 minuten na de operatie) alweer de oude en wilde zijn bed uit, maar ja... er stond anderhalf uur bedrust voorgeschreven... Ik hoop dat Niels na de operatie nog even verder gaat tukken, hij moet nl. 's middags en normaal slaapt hij dan. Jullie horen wel hoe het gegaan is.
 
Ik zat vanmorgen ook bij de ha. Ik voel al ruim een week vooral op rustmomenten, mijn hart ontzettend hard kloppen (niet snel, maar hard). En dan doet ie weer gewoon en even later weer een harde bonk en dan weer gewoon. Ik wilde toch even weten wat dat te betekenen had. Maar het schijnt vaker te gebeuren en kan geen kwaad. Mijn hart slaat dan een slag over en doet de volgende extra hard, fijn om te weten. Ik ben wel gerustgesteld nu, maakte me onbewust toch een beetje druk. Kreeg haast hyperventilatieneigingen, dat is ook niet goed natuurlijk. Gelukkig heb ik daar geen last meer van, voel me beter nu ik bij de ha ben geweest, had ik dus eerder moeten doen voor mijn gemoedsrust.

Zullen we na januari een nieuwe meetingpoging doen? Moet niet, maar lijkt me wel heel leuk!!! Ik hoor/zie wel wat jullie ervan vinden.

Zo, nog even een bakkie thee doen en dan over een uurtje Jasper weer van school halen.
Groetjes Diane.
 
Terug
Bovenaan