Hallo Meiden,
Hoe is het hier met iedereen, het is zo rustig dat er bijna niets meer komt te staan.
Hier is het allemaal goed, wel morgen (vrijdag 28 nov) een hele spannende dag die ons staat te wachten, want Jesse wordt morgen voor een dagopname opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie.
Zijn best wel zenuwachtig ondanks dat het helemaal niet zo heel lang duurt, maar hij moet onder volledige narcose, hij moet worden geholpen aan zijn plassertje want dat is helemaal verkleefd en dat is steeds ontstoken.
Hopelijk gaat het allemaal goed en heeft hij er hierna geen last meer van.
Hij moet morgen al om 7.30 in het ziekenhuis zijn.
Met Dylano gaat het ook heel erg goed hij is nu pogingen aan het doen voor te leren kruipen en zit daarbij ook al echt op zijn knietjes, maar komt nog niet vooruit.
Hij is nu iets meer als 8 kilo en 71 cm lang en hij is bijna 9 maanden.
De tijd gaat ook zo enorm hard voor je het weet dan is hij alweer een jaar, kijk maar naar Yanna van Rosanne die wordt volgende maand alweer een jaar.
Kan me op dit moment nog helemaal niet voorstellen dat het alweer een jaar geleden is dat ik met een dikke buik rondliep, natuurlijk wel als ik de foto's van de kerst van vorig jaar erbij zoek, maar in gedachten zo eerst niet.
Jammer dat er trouwens op dit moment niet veel geschreven wordt op het forum maar volgens mij hebben de meeste het nu behoorlijk druk met de verjaardagen van de kinderen, de aankomende feestdagen en alles wat er omheen komt.
San leuk dat je het geluk weer een beetje terug hebt gevonden, en ik wens je daar veel succes mee.
Nasj leuk dat je nu bezig bent met het inrichten van je huisje hopelijk ben je voor de feestdagen een beetje op je plekje zodat je lekker met Julian kan gaan genieten.
Wat gaan jullie allen doen met de feestdagen.
Wij gaan vrijdag 5 dec sinterklaas avondje vieren met mijn moeder en schoonzusje, en met de kerst moeten we allebei werken dus dan houden we het simpel een beetje eten bij schoonfamilie en oud en nieuw dan blijven we lekker thuis.
Verder alle jarige onder ons van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van en als het de kids zijn daarna lekker naar school toe en daar veel succes.
Dit was het voor nu hopelijk wordt er weer een beetje bijgeschreven want het is toch best wel saai als er niemand meer schrijft en ik zou het jammer vinden als dit forum na zo'n lange tijd zou wegvallen.
Groetjes Brenda, Jesse en Dylano