Wat worden onze kids toch groot, en wat zijn we toch een hecht clubje.......

hallo meiden

wij zijn sinterklaas ook goed doorgekomen. Hij komt nog dagelijks ter sprake, maar ik ben blij dat ie weer weg is. Wat ik erg opvallend vond was de hebberigheid.... Zolang de zak nog niet leeg was werd er echt niet naar de cadeau's gekeken. Toen alles uitgepakt was was het wel weer lief, ze liepen met z'n tweeen naar de voordeur en gingen in de deuropening heel hard 'dank je wel Sinterklaas' staan schreeuwen.

Nu nog een weekje volop kerst op school en dan lekker vakantie, ben er echt aan toe. Heb nu al bijna een maand iedere dag hoofdpijn dus ik snak wel naar wat rust. Gelukkig is Roy ook vrij dus kan ik ook vaker mijn rust pakken.

Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden, maar wilde toch weer even van me laten horen.
Ik vind een meeting wel een goed idee hoor, als er tenminste nog animo voor is, want ik heb het gevoel dat het allemaal wat minder wordt hier op ons forumpje...

Als ik jullie voor de kerst niet meer spreek, alsvast hele fijne dagen en tot schrijfs

liefs Clau
 
Hoi Hoi,

Zo al ff een poosje niet geweest hier,wel af toe de berichten gechecked, maar ik merk dat ik daar ook steeds minder aktief in wordt.

Zo op naar de kerstdagen pff, sinterklaas en verjaardagen erop zitten.
Wat en hectische periode zeg, alhoewel ik dit jaar voor het eerst met de hele sinterklaas periode genoten heb.
En dan de periode naar Daan zijn verjaardag hij hield zelf bij hoeveel nachtjes nog en bla bla. En nu is hij dan gewoon al 4, ik heb er wel ff een paar dagen moeite mee gehad dat hij 4 zou worden en dat nu dus ook weer een stukje loslaten aankomt.
Gelukkig gaat hij pas na de kerstvaknatie heen en heb ik hem dus lekker nog even thuis.
Vrijdag neemt hij afscheid op de peuterspeelzaal.

Een meeting in januarie, tja ik heb maar 1 zaterdag dat ik zou kunnen en dat is de 24ste.

NOu ik ga hier de boel even kant maken.

Groetjes Saskia
 

Hallo Meiden,

Wat is het hier weer behoorlijk rustig.
Wij hebben de feestdagen weer redelijk goed doorstaan op de nodige doktersbezoeken na.
Eerst moesten we 22 dec naar het cb met dylano daar werd gezegt dat we even naar de huisarts moesten vanwege zijn verkoudheid.
Hij heeft een kuur gehad en moest goed in de gaten gehouden worden want de huisarts zei ook tegen ons dat hij twijfelde of het een gewone verkoudheid was of het RS-virus.
Maar gelukkig knapte dylano weer helemaal op en nu hopen dat dat zo blijft.

Jesse heeft een leuke vakantie gehad want hij kon schaatsen op de ijsbaan want het had hard genoeg gevroren.
Hij vond het heel erg leuk eerst even zonder schaatsen op het ijs, maar toen zei hij al snel mama ik wil mijn schaatsen aan hebben en hup daar ging meneer als of hij het al vaker had gedaan (dit was de eerste keer)
Vind het nu wel weer fijn dat de vakantie weer voorbij is want dan kan het gewone ritme weer van start gaan want dat heb je op zo'n moment niet helemaal meer.

Waar is iedereen hebben jullie leuke feestdagen gehad en een leuke jaarwisseling.
Wij wel moest wel werken met kerst maar dat was geen enkel probleem eerste kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest hebben daar lekker gegeten en tweede kerstdag is mijn schoonzusje hier bij ons geweest en mijn moeder is s'avonds ook nog even geweest want kees moest toen werken.
Met oud en nieuw hebben we vrienden van ons op vistite gehad die bleven ook slapen en het was behoorlijk vroeg in de ochtend geworden (5.00 uur) voordat we eens een keertje op bed lagen.
Het was namelijk zo gezellig dat het met het kletsen de tijd wel doorgaat.
Dit waren onze feestdagen.

Hopelijk wordt er in het nieuwe jaar ook flink getypt want het is wel ongezellig.
Zou het wel gezellig vinden als jullie weer gewoon jullie verhalen vertellen en dan hoeft het niet veel te zijn maar als we maar niet van het forum afgehaald worden.

Laat gauw allemaal wat horen.

NOG EEN GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!!!!!!!

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano

 
Hallo allemaal jeetje zeg wat rustig hier.
Ik zal maar geen datum meer in de groep gooien voor een meeting geloof ik haha.
Was het niet al een keer eerder dat toen er over een meeting werd gesproken dat het hier eng stil werd?

Maar hoe is het nu bij iedereen? Alle kids gaan inmiddels naar school.
Daan is dinsdag gestart op de basisschool.
Het gaat harstikke goed en doet leuk mee hij oet alleen een beetje wennen dat hij naar de juf moet luisteren en dat er op school wat meer regeltjes gelden dan als op de psz.
Maar hij gaat met plezier heen 's morgens komt hij gewoon zonder morren optijd uit bed en wil gelijk de kleren aan. Ook het ontbijt levert geen probleem op en tussen de middag eten we gezellig aan tafel een boterham. Ongekend want Daan was altijd een hele slechte eter maar het is nu gezellig aan tafel.
Hij is eigenlijk nu al in possietief opzicht aan het veranderen.
Lag ik voorheen altijd met hem in strijd, nu hebben we het echt gezellig en weinig onenigheid. Als ik eten aan het koken ben komt hij mij helpen en als ik bijna klaar ben dekt hij uit zichzelf de tafel. En dan na het eten even met ons drieen opruimen en dan of even een spelletje of door naar boven en douchen of in bad.
En dan om 7 uur heerlijk het bed in. Daar is hij nu ook echt wel aan toe.
Hij gaat nu alleen de de ochtenden nog heen om te wennen, maar 'smiddags zou hij ook nog niet trekken want nu is hij ook even boven op ons bed tv aan het kijken omdat hij moe is. slapen doet hij dan niet maar lekker even onder de   deken tv aann knuffel mee.

Verder gaat hier alles eigenlijk lekker zijn gangetje ik voel mij zuper goed op het moment en bruis van energie en zit vol plannen hahaha.
Ben volledig uit mijn dip dacht voor eeen poosje terug dat het een opleving zou zijn maar dat is dus niet het geval want ik blijf mij goed voelen.
Wel is hier een ontzettende kriebel voor een 2e kindje en ben ik inmiddels ook weer even gestopt met de pil. En hebben wij de stap gezet richting huisarts omdat wij al 2,5 jaar bzeig zijn geweest en ik die spanning nu niet weer aaan kan om iedere maand maar weer af te wachten. Mijn lichaam houd mij ook zo voor de gek dat ik iedere maand weer wat voel waardoor ik hoop krijg.
Dus nu is de eerste stap gemaakt en moeten we nu een week wachten op de uitslag van het zaadonderzoek bij sebas. Dat is dan wel heel erg spannend.
Maar ik voel mij wel erg rustig nu de eerste stappen gezet zijn, heb het gevoel dat ik het nu wel wat beter los kan laten. Nou ja we wachten in ieder geval met spanning af.

Nou ik ga er weer een eind aan breien en nog eens even weer wat doen hier in huis.

Groetjes Saskia
 
GELUKKIG, LIEFDEVOL, GEZOND, BLIJ, WARM EN INTENS 2009 ALLEMAAL!!!!

Hee meiden,

hier ben ik weer even, tja een meeting, in januari wordt het vanuit ons al niets meer.
Maar volgens mij is er ook niet echt meer animo voor...

We hebben heerlijke feestdagen gehad! Roy had ook lekker twee weken vakantie dus we hebben echt volop genoten met z'n allen. Maar eerlijk is eerlijk, het leven van alle dag is toch ook weer goed bevallen deze week.

Raff is inmiddels helemaal gewend op school, hij ging voor de vakantie alleen ma t/m do en nu na de vakantie gaat hij ook de vrijdag. Vandaag beviel het hem goed. Hij vindt er steeds meer zijn draai gelukkig, want in het begin had ik een heel ander kereltje thuis dan dat ik gewend was.

Birk is deze week voor het eerst naar de PSZ geweest en dat was beide keren geen succes. Dikke tranen, waarvan zelfs de leidsters zeiden dat het geen drammen was, maar echt oprecht verdriet, dus buiten zijn zicht brak deze mams ook...
We gaan het volgende week maar weer gewoon proberen...

Verder genieten we hier volop van het pak sneeuw dat er nu al een week ligt en natuurlijk van het schaatsen.

Nou meiden, tot schrijfs maar weer en een fijn weekend, liefs Clau
 
Hey meiden,

Tja Sas, ik durf helemaal geen datum meer te noemen, maar wil wel hoor! Alleen iedere keer als ik het opnoem is het wekenlang stil hier. Het M-woord schrikt iedereen af, denk ik, hihi. Ik hoop voor jullie dat 2009 een zeer vruchtbaar jaar mag worden, ik duim voor jullie !

Ook hier een heerlijke kerstvakantie achter de rug. Het eerste weekend waren de mannetjes nog rond 7 uur wakker, maar vanaf maandag zat het uitslapen er helemaal in. Ze werden alle dagen pas na negenen (tegen half tien ongeveer) wakker, heerlijk!!!! Jasper was dan ook echt gesloopt van die drie weken fulltime school, met Sinterklaas en kerst erbij. Hij is trouwens ook niet te genieten. We hebben de teugels weer aangetrokken en waarschuwen nog maar 1 keer. Vlak voor de vakantie begon het broekpoepen ook weer (op school notabene), in de vakantie weer enkele ongelukjes en vorige week ook nog 1. We hopen dat de koude douches van de laatste twee keer nu gaan werken. Ik klop het af, maar het gaat nu weer wat beter. Maar god, wat een strijd kost dat zeg. Ik ga Niels nu al pottytrainen. Hij heeft zowaar al twee keer ëen "passie op de cee daan," zoals hij zelf zegt. Knap hoor voor een jochie van 21 maanden. Hij wil gelukkig, Jasper wilde nooit. Misschien zit daar de oorzaak wel in...

Verder wel een drukke vakantie met al die feestdagen, drie verjaardagen, een overlijden van een tante van mijn moeder (dus 1 dag cremeren en de urn begraven in Belgie), schaatsen, mijn verjaardag en toen was de vakantioe alweer om.
En toen afgelopen vrijdag nog het overlijden van mijn oma. Wonderlijk maar ze is gewoon opgehaald door haar zus die twee weken eerder overleden is (in Belgie). Mijn moeder heeft haar nog de naam van haar zus horen zeggen en "hier ben ik", toen begon er een lampje te flikkeren en toen mijn moeder ernar keek zag ze een lichtpuntje spiraalsgewijs naar beneden dwarrelen... haar tante, dat kan niet anders. Gelukkig maar, dan zijn ze weer samen en kunnen ze samen overgaan naar wat hierna komt.
Vandaag zijn mijn zus met haar kids en ik met de onze samen met mijn ouders naar het rouwcentrum geweest. Dan konden ze opoe nog even zien. Het viel mij erg mee, ze reageerden heel goed. Jasper vond opoe zelfs mooi, dat streelde mijn moeder gelukkig. Ze lag er ook mooi bij, alleen wat witter als normaal, maar niet eng voor de kids. Niels herkende haar meteen. Ik vroeg of hij wist wie het was "poepoe" zei hij toen. Toen we weggingen gaf hij heel lief een kushandje, de rest volgde zijn voorbeeld. Het zag er lief en emotioneel uit. Ik heb vanmiddag nog maar even het boek van Nijntje "Dag oma Pluis" geleend om Jasper voor te bereiden op wat komen gaat en om hem uit te leggen wat dood betekent. Donderdag is de crematie, Jasper gaat zeker mee, over Niels twijfel ik nog. Oma zou het fantastisch gevonden hebben, maar ik kan hem nooit 3 kwartier rustig laten zitten. Wat zouden jullie doen? De wens van oma respecteren of voor een rustigere uitvaart kiezen.

Afgelopen zaterdag is Jasper voor het eerst naar zwemles geweest. Hij vond het fantastisch. Zijn vriendinnetje uit de klas zat ook bij hem in de startersgroep, dus het was helemaal goed. Hij heeft er echt ontzettend van genoten. Ik ben benieuwd hoelang het nu gaat duren voor hij zijn A heeft. Waarschijnlijk wel anderhalf tot twee jaar. Ach, als hij het maar haalt.

Zo, ik ga vroeg mijn bedje in. Ik slaap al een paar nachten slecht en ga een beetje bijtanken.
Groetjes Diane.
 

Hallo Meiden,

Nou wij hebben weer vanalles beleeft de vakantie eerst het verhaal met dylano dat hij ziek werd en een kuur heeft gehad, en gelukkig daarna weer stukken beter is geworden.
Daarna moesten we 6 januari ons hondje laten inslapen was wel al 14,5 jaar oud maar het doet je toch wel wat want je gaat het toch wel missen.

En afgelopen weekend werd eerst jesse ziek met hele hoge koorts en toen ik zaterdag uit mijn werk kwam werd ik zelf ook ziek (dus 2 zieken) en om het nog vervelender te maken werd ook dylano weer ziek, maar die werd echt enorm ziekn want we hebben zondag 2 x naar de doktersdienst gebeld met de vraag of ze er wat voor konden geven want we hadden niets meer in huis.
En later nog een keer voor dat het nog erger was geworden en we graag wilde dat er een dokter langs zou willen komen of wij daar langs mochten, nou dat mocht en ze moesten er om 18.10 zijn en waren er om 19.30 nog.
Wat bleek meneer had een fikse oorontseking en keelontsteking en moest in het ziekenhuis worden opgenomen en ligt er nu nog in.
Dus zondag en maandag kees elke keer heen en weer naar het ziekenhuis en vandaag mocht ik gelukkig weer beter zijn en kon ik weer naar mijn kereltje toe had hem ook al 2 dagen niet gezien en toen hij zondag weg ging naar het ziekenhuis toe was hij helemaal van de wereld af zo slap en afwezig.
En hele hoge koorts (40,5) dus nu kunnen we dagelijks het ziekenhuis in.
Hopelijk mag hij snel weer naar huis toe want dan kan alles weer normaal functioneren want dat lukt nu ook niet.
Jesse is hierdoor ook helemaal van slag af want die snapt ook niet waar dylano blijft en vraagt steeds of hij al weer beter is en thuis komt. Wel sneu voor beide jongens.

Nou dit was het voor nu even.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
Goedenmorgen,

Brenda ik had je al strekte gewenst op msn maar bij deze nog een keer.
Want Dylano ligt nog steeds in het ziekenhuis? Wat vervelend zeg.

Diane ik noem het m woord ook   niet meer hahaha.
Alhoelwel ik wel voor open sta hahaha.

Jeetje zeg ik heb tijd over tegenwoordig dit ken ik niet hoor 's morgens alles op tijd aan kant wel erg lekker trouwens.
Eerder lagen daan en ik tot een uur of 9 in bed en ging ik pas tegen een uur of 10 aan de slag in huis, nu heb ik om een uur of 10 alles al klaar in huis haha.
Ik moet wel zeggen dat ik wel moet wennen aan het feit dat ik nu langere dagen heb.
Niet dat ik 's avonds moe ben ofzo maar meer dat ik nu momenten heb dat ik niet zo goed weet wat ik met mijn tijd aan moet hahaha.
Wordt denk ik weer eens tijd dat ik een wat boeken op scharrel en af en teo lekker op de bank kruip met een boekje.
Verder eigenlijk geen bijzonderheden aan dezekant.

Ik ga maar eens even een bakkie doen op de zaak denk ik haha moet toch wat met mijn vrije tijd.

Groetjes saskia
 
Terug
Bovenaan