Goedemorgen!
Ohh heb me gister heerlijk laten verwennen door mn schoonheidsspecialiaste. Daarna een poging gedaan om de film PS I love you te kijken, maar ik moest alleen maar huilen... Heb t boek net gelezen en daarbij had ik al paar keer gehuild, en de gedachte aan het verhaal maakte me zoo verdrietig! Manlief wist even niet wat ie met me aanmoest, haha. Na 10 minuten dus maar afgezet en naar mn bedje gegaan met mn boek. Heb vandaag echt geen zin om te werken, was vanmorgen megasjagrijnig en ik heb t vermoeden dat mn hormonen dus op hol zijn geslagen...
Yf: kan me voorstellen dat dat even heftig is van je zwangere collega. En dat zal waarschijnlijk nog wel blijven tot ze bevallen is. Of je moet tzt alweer zwanger zijn natuurlijk... Ik kan me heel goed voorstellen dat je misschien toch een curettage wil, ik werd ook stapelgek van dat wachten en achteraf vond ik dat echt te lang (2 weken) en emotioneel slopend. Heb wel echt kunnen rouwen die weken maar poeweej; je weet niet wat je kunt verwachten. Curettage viel me ook erg mee en het risico dat er iets gebeurd is klein. Met een spontane miskraam kan ook iets verkeerd gaan denk ik dan. maar begrijp dat je twijfelt. Doe wat je hart je ingeeft zou ik zeggen!
Miep, ik snap het wel hoor dat je minder reageert. Ik denk dat als ik niet meteen zwanger was geraakt ik ook wat was gaan minderen. Je bent toch soort van verslaafd en je bent er nóg meer mee bezig dan normaal het geval is. maar gelukkig blijf je wel terugkomen! En wat balen dat je last hebt van je ongi, oneerlijk! Gelukkig genieten jullie lekker van je vakantie! Mmmm naar de sauna! Geniet ervan meid!
Roos: Fijn dat je hoofdpijn weg is! O ik houd me best in hoor, wat betreft kleertjes kopen. heb alleen dat witte basicpakje nu gekocht met sokjes en speentje. Dat wilde ik de vorige zwangerschap al kopen maar durfde niet. Nu voelde het goed dus ik dacht: ik koop het. Weet dat ik door de zwangerschap heen genoeg zal krijgen van mensen om me heen en na de geboorte. Kan niet wachten! maar ik houd me in hoor...
Patricia: vorige keer was ik er vanaf dag 1 van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Manlief dacht dat dat kwam doordat ik het misschien graag wilde. Nu heb ik vanaf dag 1 al het idee dat het een jongen wordt! In de winkels keek ik zaterdag dan ook meteen naar jongenskleertjes. geen idee dus, maar we zullen zien. Mn intuitie komt wel vaak uit.... En volgens de chinese geslachtskalender wordt het ook een jongen. Niet dat ik me daaraan houd, maar toch grappig. Wie weet!
Patricia en Laura: allebei zwangerschapskwaaltjes dus... spannend! Tja ik ken het: je wil het wegstoppen want je weet t maar nooit, misschien wil je het graag! Maar ja dat gevoel links laten liggen is niet zo gemakkelijk, I know!
@all: tja ik denk dat iedereen kan meepraten over onze klusschema's en die van de mannen. Denk dat zij zich niet graag laten leiden door de schema's, past denk ik niet bij het oergevoel, haha! Doorzetten ladies, kan het niet rechtsom, dan maar linksom... ;-)
Els; klinkt heftig dat verhaal, zeg, sterkte! Logisch dat je Inge niet graag uit handen geeft. Vindt Inge het zelf wel leuk bij opa en oma? Zo ja dat scheelt wel natuurlijk, maar sterkte joh.....
Linda: ben ook superbenieuwd hoe het met je is. Je hebt een stuk of 250 berichtjes gemist maar goed, je leest jezelf vast snel weer in hihi!
Knap idd dat je ons niet hebt opgezocht....
Laura: ik herken je gevoel zoooo ontzettend goed! Je wil jezelf niet gek maken maar toch zijn er kwaaltjes. Vooral die korte bloeding.... Ik duim voor je meid dat je lekker zwanger bent!!!!! Over 6 dagen is je NOD en aangezien jij wel regelmatig bent is dat wel een vast gegeven, toch? Spannend....
Ga zometeen even bellen voor de echo van as donderdag; ga er maar niet vanuit maar aangezien het een 5-minutenafspraak is ga ik het toch proberen. Zou leuk zijn maar anders maak ik mijn moeder gruwelijk blij, dat is ook wat waard! laat het jullie weten! Vind het wel enorm spannend..... Maar zeg af en toe wel tegen mezelf: tuurlijk kan het misgaan, maar waarom zou het misgaan??
Yosha: Jullie dus 29 april getrouwd; das op een dinsdag toch? O ja ik snap het; iedereen is de dag erna vrij. Haha leuk! Wij zijn 4 april getrouwd, maar het heerlijkle gevoel viel bij de mk ook helemaal in t water maar kwam langzaamaan weer terug gelukkig. Zou het zo weer doen!
Vraagje: zitten jullie allemaal al vanaf het klussen voor de 1e keer op het jongegezinnen-forum? Ik eigenlijk pas sinds mn zwangerschap maar toen was ik niet echt atief. Kwam pas op gang na de fatale echo.
Marieke: herkenbaar je gevoel. Ik heb dus megalast van moodswings, vorige keer was ik hyper! Komt ook door de angst vrees ik. En nu dus megaveel jeuk aan mn borsten, had ik vorige keer niet. Tis afwachten geblazen, spannend....
Ga weer aan de slag, tot snel! Groetjes!
Naam
MK/Cur
Ei
NOD
Poging
Kind nr
contr
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie
Laura