hoi hoi,
Els dat is heel wat, wat je met je ouders mee hebt gemaakt. Kan me voorstellen dat het vertrouwen dan moeilijk is. Goed dat je het weer probeert, maar let er wel op dat je niet over je eigen grenzen heen gaat. Je moet Inge niet gaan verstikken met een beschermende houding, maar als je merkt dat je het niet aankan om zo lang zonder haar te zijn, kan je het misschien ook opbouwen. 1 nachtje is dan beter dan 5 toch? Al zijn je ouders dan niet het beste adres gezien de afstand.
Laura, sjonge zeg meid, wat een symptomen staan er al op jouw lijstje. En het geeft niks hoor dat je reacties zo lang zijn, dat krijg je ervan als je op iedereen een reactie wil geven. Ik ben er ook zo een nl. En die massage, tsja ik geloof wel dat het niet goed is als je zwanger bent. Want waarom geven ze dat anders aan bij massagecursussen. Massage kan wel, maar dan door mensen die weten welke plekken ze moeten vermijden. Je kan tenslotte ook naar fysio als je zwanger bent. Maar bij jou is het nog niet zeker dat je zwanger bent. Ze zeggen toch ook dat het geen kwaad kan om rood vlees enz te eten of alcohol te drinken, zolang je niet weet dat je zwanger bent. Dus ik denk dat je je er geen zorgen over hoeft te maken hoor.
Marieke, nou jij hebt toch ook al aardig wat kwalen als ik het zo lees. Even volhouden nog, dan kan je straks je kindje bekijken.
Yoshua, lastig dat je in gedachten je zwangerschap doorberekend. Dat heb ik na mijn 1e mk ook gedaan. Pas nadat ik de uitgerekende datum voorbij was, werd ik weer zwanger. Bij de afbreking van mijn 2e zwangerschap bijna hetzelfde verhaal. Ik was op 2 mei uitgerekend en ben op 21 april voor het laatst ongesteld geweest. Nu probeer ik dus niet te denken aan hoe ver ik zou zijn. Ik hoop nl dat ik voor januari weer zwanger mag worden.....
Jannie, ik ben dit forum na mijn 1e mk tegengekomen en er eigenlijk niet meer weggeweest. Wel wisselt het in de mate van activiteit. Zeker voor de zwangerschap van Bas* kon ik me nergens 'thuis' voelen. Het was al lang na de mk en hier schreven meiden die net een mk gehad hadden, of in kliekjes zoals hier. En ik vind het dan lastig om daarbij te gaan schrijven. Bij het zwanger worden schreven toen die jonge meisjes die wanhopig waren als ze na 1 of 2 maanden niet zwanger waren, dus daar vond ik ook niks aan en bij het 'als zwanger worden langer duurt' paste ik ook niet echt, omdat iedereen daar toch in de mmm loopt en ook al duurde het lang, daar zaten we niet in....
Het valt trouwens enorm mee met mijn kwaaltjes hoor. Maar ik denk wel als ik een steekje in mijn borsten voel, zou het....? Maar het is logischer dat het spierpijn van het sporten is. Ik had net trouwens wel een heftige steek links in mijn onderbuik. Misschien is dat mijn ei wel, alhoewel het er nu op gaat lijken dat mijn darmen wat lucht gaan verliezen... En kan dat wel dat je max 5 min last hebt van je ei? Ik hoor de meiden hier toch altijd over minimaal een halve dag last geloof ik.
Nou ja ik probeer 'gewoon' in de afwachtende houding te gaan zitten en mezelf niet gek te maken. Na een curretage weet je toch niet waar je aan toe bent qua ei en ogni.
Yf, handig zeg zo'n man die je altijd wel actief kan krijgen
)
En tsja de maand dat je uitgerekend bent maakt idd niet uit. Toen wij begonnen in feb 2006 had ik wel iets van, oei dan wordt het misschien een kerstkindje, zullen we die maand maar niets proberen. Maar na een 1e mk maakt het al niet meer uit. Al was ik ook wel blijer om uitgerekend te zijn in mei dan in januari. Maar dat gaat alleen om het wandelen. Verder is het echt niet boeiend en ik ga nergens rekening mee houden.
liefs
Patricia mama van Bas*