We gaan ervoor!! - Part I

Hoi dames,

Ik dacht, ik zal ook weer eens iets van me laten horen. Ik heb nog wel aan jullie gedacht hoor! Ik heb ook regelmatig gelezen, maar gewoon nog niet gereageerd. Dit voelt wel beter op dit moment. Ik ben er nu tenminste niet meer de hele dag mee bezig, wat wel relaxter voelt. Ik kan het allemaal ook weer wat beter relativeren. Het doet er niet toe dat het deze maand niet gelukt is. Waar het om draait is dat het een keer WEL lukt. Het liefst natuurlijk zo snel mogelijk, maar als het nog een aantal maanden op zich laat wachten, is dat ook goed.
Mijn ongi verloopt trouwens redelijk normaal, behalve dan dat ik op dag 2 wel errug veel last van krampen had. Dat vond ik heel gemeen. Het was al zo balen dat ik ongi was geworden, die krampen waren echt niet nodig.

@ Laura: Je verliest dus wat bloed! Voor wat betreft de timing, zou het echt heel goed innestelingsbloed kunnen zijn. Erg spannend. Ik help het je hopen.

@ JannekeChris: Kijk, dus toch eindelijk een echt duidelijke ovutest. Precies zoals het bij mij ook ging. Wel fijn, he, als het eindelijk zo ver is. Hoef je tenminste niet meer elke dag te testen en er zo mee bezig te zijn. Nu gewoon lekker klussen en dan die moeilijke twee weken wachten.

@ Jannie: Hihi, jij bent wel heel erg zwanger zeg. Je hebt zelfs geluncht bij zwaNger en zijn vriendin. Moest er wel om lachen.
Wat leuk, al die kleertjes kopen. Dat zou ik ook wel willen. Tijdens mijn zwangerschap had ik dat ook, dat ik niets durfde te kopen. Vanaf het begin voelde het al niet goed. Wel heel fijn dat jij er nu beetje bij beetje toch vertrouwen in begint te krijgen. Het is je gegund hoor meid.
Zou wel erg jammer zijn als je man niet bij de echo kan zijn. Hopelijk kun je 'm nog verzetten. En hopelijk zie je het hartje kloppen. Dat zal een geweldig moment zijn.

Nou, ik ga er weer vandoor. Er staat nog een keuken op me te wachten, die moet gepoetst worden. Morgen gaan we naar apenheul en donderdag een dagje sauna samen. Ik ga er tenminste vanuit dat de ongi dan weg is. Nog één weekje vakantie en dan moet ik ook weer.

Groetjes,

Hi Laura,
ik heb al 2x pech gehad dus vandaar dat ik zo huiverig ben betreffende die verklevingen. Ik heb geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Ik heb op 23-07 het vruchtzakje verloren maar weet niet of ik nu gewoon weer moet doortellen vanaf dan. Heb ook geen idee hoe lang mijn cyclus is. Toen ik gestopt ben met de pil was die 26 dagen, daarna was ik zwanger. Na die operatie was het 29 dagen en toen was ik weer zwanger. Lastig rekenen zo! Als ik vanaf 23 juli 28 dagen verder tel kom ik op 19-08 uit. Dat is precies de dag dat ik op vakantie ga, weer lekker gepland! Dan kan ik als ik terug kom van vakantie die echo plannen om te zien of alles eruit is. Hoop het zo!
Misschien dat ik voor volgende week toch een echo-afspraak moet maken dan weet ik of het er nog zit en kan ik misschien gelijk gecuretteerd worden. Dan ga ik 'leeg'op vakantie. Ben daar inmiddels vaste klant, zit er elke week zowat.

quote: 75Laura reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2008 10:43:37'));

Hee Yf,
Tis weer even de confrontatie ermee, dat jij niet meer zwanger bent, en zij wel. Moeilijk!
Sterkte meid.
Tja voor wat betreft de curettage. Ik zou er voor gaan hoor. Er is altijd een risico bij een operatie, maar het is echt een hele kleine ingreep. Honderden op een dag, en hoe vaak gaat het nu fout.....
Hoe lang denk je dat je nog moet wachten op je ongi? Want als dat niet zo lang meer is, heeft het geen zin om nog een afspraak te maken voor curettage. Eerst intakegesprek en daarna curettage, kan nog wel een week tot 2 weken duren.

Echt heel erg maar ik heb me echt al helemaal gek gekocht! Duplo was bij de Blokker in de aanbieding en ik heb echt 5 dozen gekocht! Ook heb ik al veel speelgoed, knuffels, boekjes  en kleertjes. Die liggen nu allemaal ergens bovenin een kast en ik heb het echt uit het zicht gelegd. Heb nu een beebie-shop-verbod.
Ook heb ik een doos waar ik nu al mijn zwangerschapsten, boekjes over zwanger zijn (o.a. Kluun - Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt > erg leuk!), mijn 'dagboek' en echo weggezet. Ben er even klaar mee. Misschien ook maar beter.
Heb ook schoonouders die steeds onwijs leuke spullen voor ons meenemen van vakantie. Nu ook weer, is natuurlijk superlief maar maakt me wel erg verdrietig. Kan het er gelukkig wel met ze over hebben. Zij zijn ook al ruim 5 jaar klaar om opa/oma te worden; mijn vriend is enig kind dus is alle hoop op ons gevestigd! Mijn ouders zijn daar nog een stuk minder aan toe! ;-) Zou ook voor hen het eerste kleinkind worden; ik heb nog 2 jongere zussen.
Nou ja, we zien het allemaal wel.

Jullie allemaal succes met de eitjes, NOD's en beebies!
Vind het erg leuk om zo alles mee te lezen.
Toch wel gek, ik ken jullie allemaal niet en toch schrijf je hier heel persoonlijke dingen op betreffende waar we allemaal mee bezig zijn. Super!

Groeten, Yf

Hee dames!

Heb vandaag voor 't eerst geeeeen hoofdpijn! O heerlijk gevoel. Heb 't gevoel er weer helemaal te zijn! Vanmorgen met de vk gesproken, ik zou terugbellen om te melden hoe de curettage was gegaan. (had in 't begin moeite met de spelling vn het woord, mijn woordenschat is door deze ervaring wel uitgebreid! :(
Ze zei dus ook dat het medisch gezien geen kwaad kan, meteen weer zwanger te worden. Ik weet het nog niet. Gaat wel snel als het meteen zou lukken......

Laura, het kan echt best een innestelingsbloeding zijn. Probeer je er niet teveel druk over te maken. Het helpt toch niet. Ja makkelijer gezegd dan gedaan, snap ik best....Je hebt toch zw. verschijnselen?

Jannekechris, en ben je druk aan de slag geweest? Fijn dat zo'n test je zekerheid geeft. Ik heb er nog nooit een gedaan en wet ook niet wat mijn man ervan zou vinden. Gelukkig werkt die van jou mee!

Marijke, ik heb ook een keer ruzie gemaakt toen mijn man niet wilde op dé dag, was bijna op de bank gaan slapen. Ik had het gevoel er alles aan te willen doen en ervoor te laten en wanneer hij zijn aandeel zou moeten leveren, hij maar kon bepalen of hij daar wel of geen zin in had. Wij vrouwen moeten er ook vantevoren steeds maar iets voor late, zoals alcohol, en lekkere dingen laten staan. Furieus was ik. Hij begreep me later wel, en de dag daarna hebben we het goed gemaakt.
Ik gun je een mooi jongetje, gelukkig heb je er al twee meisjes

mama13, geniet van de rust! En vrijheid! Ik begrijp je bezorgdheid, maar een ander is juist heel erg voorzichtig met een kind van een ander. Tenminste, dat heb ik wel als een nichtje bij me komt logeren. Af en toe neemt mijn zus mijn dochter even mee. Ik prbeer echt van die momenten te genieten en dingen te doen die ik anders niet zou kunnen mét haar. Succes

Yosha, ik voe me dus best goed. Ook ik vloeide na een dag bijna niet meer en ineens weer veel. Met buikkrampen erbij. Heb echt braaf de voorgeschreven paracetamollen geslikt en vanaf vandaag bouw ik dat af. Ik verlies nu nog best wat bloed, ik heb echt heel rustig aangedaan, voorzover dat kan met een meisje van 21 maanden in huis.....
Ik denk dat nu de baarmoeder weer in de oorspronkelijke stand komt en dat daar dat bloedverllies en de buikpijn vandaan komt. jij had dat toch ook?

Fijn dat je lijf nu niet meer zwanger is. Kun je dat echt afsluiten. Dus jij wacht een cyclus af? Ik weet het nog niet.

Hee Jannie, aan de hele tekst kan ik zien dat je ontzettend zwanger bent, het spat ervanaf. Leuk he dingen kopen voor je kindje. Maar ik raad je aan je een beetje in te houden. Ik heb gemerkt dat ik die dingen die ik vroeg in de zwangerschap heb gekocht, uiteinfelijk niet eens meer zo leuk vond staan, toen mijn dochter geboren was. De een staat dit leuk, en de ander weer dat!   En dan is het o zo leuk om typisch jongens dingen aan te doen of juist iets voor een meisje! Maar als je je niet in kunt houden, lekker doen!

YF1FY, Tja lastig, al die goede raad. Doe wat je voelt, ik wilde het dode vruchtje er meteen uit hebben en heb zelf niet eens goed nagedacht over de consequenties van een curretage. Jij dus wel en ik begrijp je aarzelingen. Hou vol.....

De zon schijnt, ik ga maar eens boodschappen doen....

gr Roos

he meiden,
nou het weekend is duidelijk weer voorbij. Dan heeft iedereen wel iets beters te doen lijkt het en is het hier maar rustig.

Els, ja dat is niks he, klussen bij je ouders in huis. Wel erg flauw dat je vriend/man de smoes van hoofdpijn gebruikte. Hij kan toch gewoon zeggen dat hij geen zin heeft, haha.
Wat vond je moeder van je uitleg dat je het moeilijk vindt om je dochter achter te laten bij haar?

Laura, wat ben jij actief geweest zeg zaterdag, altijd fijn kan je trots zijn op jezelf!
Met je werk is het logisch toch dat je het wel eens zat bent. Heb ik ook hoor en dan is het weer leuker. Dat hoort er ook wel een beetje bij denk ik.
Wij hebben vorig weekend zeker wel genoeg geklust. Nu maar hopen dat mijn ei toen ook sprong, want afgelopen week was het klusniveau zeer laag! Nou ja eigenlijk normaal, 2x pw, maar te weinig voor de kinderwens. Ik merk wel dat ik sinds ik denk die blauwe aders te hebben gezien in een ander gevoel zit. Ik was er in die zin nog helemaal niet mee bezig. Nu let ik alweer veel meer op kwaaltjes en krampjes die erop duiden dat het misschien wel eens zo zou kunnen zijn. Ben ik niet zo heel blij mee moet ik zeggen. Hopenlijk kan ik het ook weer los laten.....(schreef ze heel makkelijk)
En jij dan met je bloedverlies. Nou spannend hoor, gelukkig is je NOD nog maar even weg, maar kan me voorstellen dat het superteleurstellend is als je weer ogni wordt.

Janneke(Chris), spannend morgen meedraaien. Hopenlijk gaat het goed en willen ze je als nieuwe collega hebben!

Marieke, fijn zeg dat je die opleiding mag doen. Dat was ik eigenlijk alweer een beetje vergeten, door je andere nieuws. Leuk trouwens je uitje van donderdagavond. Nick en Simon zal best een feestje worden. Goed dat je met een collega kon ruilen van werkdag!

Trouwens Marieke en Jannie hebben jullie al een gevoel of jullie een jongen of meisje krijgen? Ik heb wel eens gehoord dat het 1e idee dat je als zwangere hebt klopt, maar je schijnt dit weer te vergeten. Bij Bas* had ik het goed, ik vergeet die 1e gedachte nl niet meer nu ik dat gehoord heb. Al moet ik zeggen dat ik de 1e 15-18 weken ofzo overtuigd was dat het een jongen zou worden en daarna wel ging twijfelen.

Jannie, stoer hoor dat je al kleertjes durft te kopen. Ik ben daar heel huiverig voor. Dat komt waarschijnlijk omdat ik alles al eens ver weg op heb moeten ruimen en geen zin heb om dat nogmaals te doen. Ik speel dus liever op safe en wacht even met het kopen van baby-spullen. Zo ongeveer tot na de positieve 20-weken echo ofzo......

haha, Marijke heel herkenbaar dat boze gevoel toen je man niet mee wilde klussen. Dat kan ik ook echt hebben. Dan denk ik, sjonge ik wil je niet teveel opdringen over een klusschema, want dat werkt niet bij vriendlief. Maar dan wil hij niet op de dagen die bij mij in het schema passen. Maar daar kan ik dan weer niet teveel van zeggen, want in zijn gedachten is er geen schema......Grrrrrr En zeker nu hij zei dat we eerst maar een ogni af moeten wachten, wordt hij niet ingelicht over mijn klusschema.....

Yoshua, gek he, blij zijn met een negatieve test. maar je kan hem maar binnen hebben. En lekker snel je ei gehad, laat nu die 1e ogni maar komen.

Yf, ik zou je aanraden om naar het ziekenhuis te bellen voor advies. Zeker als je verwacht aan het begin van je vakantie ogni te worden, zou ik gaan voor de curretage. HOe snel gebeurt dat, dat die wanden aan elkaar groeien? Dan kan je vragen om een snelle controle-echo, zodat ze het evt snel kunnen signaleren.

Roos, ik heb ook last gehad van hoofdpijn na mijn curretage. Nu bleven mijn emoties ook weg (nog steeds) dus ik dacht dat dat er ook wel wat mee te maken had. Maar het kan ook van de narcose zijn geweest.

Miep, goed hoor dat je afstand kan nemen. Lekker doen wat goed voelt voor jou,

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Dames,

Vandaag 8 uur gewerkt, ga nu langzaam naar de 40 uur,
betekend dat ik 4 dagen 8 uur werk en de woensdag nog even vrij.

yosha: fijn dat je nu wat meer zekerheid hebt na de test.
dus het bbq was lekker, geen regen gehad bij jullie?

Laura: ben een beetje jaloers hoor dat je op vakantie gaat,
wij gaan pas in de herfst vakantie midweekje weg.
maar wel lekker kun je lekker tot rust komen.
Nog een weekje wachten ik duim voor je.....

Janneke: Leuk he hormonen maar dat is wel een goed teken.
ik hoop dat je over 3 dagen het hartje kunt zien,
ja inge is nu bij oma en opa 190 km verder op en ik
vindt het nog een beetje eng, vertrouw me ouders wel maar ben
o zo bang dat er iets gebeurd. (zie mijn verhaal roos)

YF1FY: Hoeveel uur moet je werken in de week?
ik moest rustig aan doen, eerst even wennen en dan langzaam
de uren opbouwen.
kan me voorstellen dat rot is dat je collega zwanger is omdat jullie
in de zelfde tijd waren uitgerekend, mijn vriendin was een paar dagen
later dan mij uitgerekend en heb haar 3 maanden ontweken, dit weekend
weer bij haar langs gegaan, ik ben wel heel blij maar baal wel omdat ik
in die periode ook had moeten bevallen, en vooral nu dat ik weet dat
ze een jongetje krijgt vindt ik best wel moeilijk.

Miep: geniet nog lekker van je vakantie, leuk hoor apenheul en donderdag
lekker relaxen in de sauna, meschien kun je er dan weer een beetje tegen
aan volgende week.

Roos: fijn dat je hoofdpijn weg is.
ik weet wel dat ze opletten en voorzichtig zijn, maar heb nog al een
heel verleden met mijn ouders (heeeel lang verhaal)
als ze mijn vertrouwen beschamen is het gewoon afgelopen en kom ik wel
langs maar mag inge nooit meer logeren zonder ons.
Lang verhaal kort proberen, door pech en het weer hebben we veel moeten
repareren in ons koophuis en daardoor even financieel minder sterk gestaan,
mijn ouders gaven de schuld aan marco   (zou ook afgeperst   worden enzo)
probeerde ons uit elkaar te halen, (dit wilde ze al langer volgens ons)
mijn schoonouders paste als wij werkte altijd op maar kreeg een hersen tumor
waardoor mijn moeder 6 weken heeft opgepast, maar toen ik vondt dat inge weer
naar huis kon was ze daar niet mee eens, want kon niet meteen van die peuter
speelzaal af zonder afscheid bla bla en moest nog een weekje blijven
samen met mijn schoon ouders inge opgehaald, ze waren hier heel boos
over dat we inge meenamen, nu is het vertrouwen weer beetje terug,
had ook een brief geschreven met mijn gevoelens over het hele gebeuren.

Patricia: We hebben het wel geprobeerd, onder mom samen douchen is
water besparing, marco stote ook nog eens zijn hoofd na x aantal pogingen
maar opgegeven.
dit is trouwens 3 jaar geleden gebeurd.
sorry heb het zo kort mogelijk geprobeerd.

groetjes els.

Patricia: de zin dit is zo'n 3 jaar geleden gebeurd hoort nog bij het verhaal
die ik typte bij roos. foutje..

Roos: het voorval is zo'n 3 jaar geleden gebeurd heb ong. een anderhalf jaar
bijna geen contact gehad met mijn ouders en na dat ik de brief schreef
3 maanden niet gesproken omdat ik daar geen behoefte aan had.

Hey ladies,

De laatste vakantieweek van Linda is alweer aangebroken! En nog altijd de verleiding kunnen weerstaan Linda, nog geen pc opgezocht.... Ach je kan nog maar beter even wegblijven, het is daar vast mooier weer dan hier (stortbuien)!
Voordeel van de vakantie is  dat je NOD veel sneller dichterbij komt! Jij ook volgende week.... Hoe voel jij je?? Een beetje kunnen klussen daar op de camping hihi??

De bloeding is weer over, het was echt 'spotting' en dat zou idd een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Zit mezelf helemaal gek te maken.  Bij alles wat ik voel wat  anders is dan anders, denk ik: zou het, zou het.....
Helaas kan je lichaam je behoorlijk voor de gek houden en lijken de ongi en zwangerschapskwaaltjes ook nog eens op elkaar! Bah, ik moet echt nog een weekje geduld hebben.
Tot nu toe staan er op mijn lijstje: de bloeding, af en toe last van gespannen borsten, gerommel en zwaar gevoel in mijn buik, af en toe beetje misselijk. En oja, na het eten een hazeslaapje gedaan omdat ik zo moe was.
Jullie snappen dat ik zwaar teleurgesteld zal zijn als daar volgende week gewoon een ongi opduikt!!

@Janneke, wat fijn dat er nu eindelijk een positieve ovu-test is. Weet je tenminste waar je aan toe bent, en wanneer je je NOD ongeveer moet verwachten. Die valt dan in je vakantie zie ik net!
Vreselijk idd dat wachten. Ik heb een korte cyclus van 25 dagen, bij mij valt het nog wel mee (al zal de aankomende week vast errug lang duren!). Vroeger vond ik die korte cyclus vreselijk: alweer ongi!! Toen was het nog wel eens korter, soms  22-23 dagen. Maar nu is het een uitkomst!!
Ik herken je buikpijn rondom het ei wel, en er zijn meer meiden die dat hebben. Best fijn, want dan heb je waarschijnlijk die ovu-testen in het vervolg niet meer nodig! En geweldig dat je vriend het niet erg vindt om 'verplicht' te klussen. Dat is niet bij iedere man zo!
Enne, succes morgen met het meedraaien op je mogelijke nieuwe werk!!! Je kan het!!!

@Marieke, ja wij wachten op dezelfde dag hihi!! Jouw dagje zal nog wel een stukje spannender zijn met de echo!! Na de vorige ervaring ben je toch bang dat het niet goed zal zijn. Maar hopelijk wordt je steeds zekerder van je zwangerschap.
Ik durfde de vorige keer ook geen kleertjes voor de baby te kopen. Lijkt me wel erg leuk! Maar goed, nu eerst maar eens zwanger worden....
Klinkt leuk dat feestje donderdag!!
En succes morgen met je ketting maken!!

Marijke, fijn dat je weer wat beter in je vel zit (zo klinkt het althans). Ik kan me best voorstellen dat je jezelf afvraagt wat je fout hebt gedaan. Maar dat is het niet. En, je hebt al 2 gezonde dochters, dus het ligt echt niet aan jou!!
Kan me je gevoel helemaal voorstellen als manlief even niet wil klussen, en dat net rond je ei!! Ik was ook boos geworden hoor. Voelt echt als een mislukte maand dan, en het wachten duurt al iedere keer zo lang!! Maar fijn dat jullie het nu goed hebben gemaakt! Toch nog jullie kansen benut deze maand!!

@Els, balen is dat als je pc een error geeft en je net van alles hebt zitten typen. Ik kopieer altijd even. Heb het trouwens de laatste tijd niet meer gehad.
Fijn voor je dochter dat ze mocht logeren bij opa en oma, al is het voor jou erg dubbel natuurlijk. Moeilijk om je dochter los te laten na het gebeuren met Willem*.   Fijn dat je er met je moeder over hebt kunnen praten. Ze had waarschijnlijk nog niet stil gestaan bij jouw gevoelens.
Lees nu dat er blijkbaar al meer gebeurd is tussen jou en je ouders. Dat verklaart veel. Zet em op meid, wanneer kan je Inge weer ophalen?

@Yosha. Hihi, dat je zo blij kunt zijn met een negatieve test, had ik toen ook. Nu wil ik weer een positieve trouwens!! Ja is ook echt een nieuwe start, geniet ervan. Je hebt het emotioneel al aardig kunnen verwerken merk ik. Ik ook hoor, al zijn er soms die moeilijke momentjes! Maar goed, af en toe wat tranen is ook niet erg.
Ja helaas kunnen we de eerste 3 maanden van de zwangerschap niet overslaan. Maar gelukkig krijg je de 1e maand kado. Ik zal ook vreselijk zenuwachtig zijn bij een positieve test. Die onzekerheid in het begin is slopend. Wat dat betreft hoop ik echt op deze maand, omdat we straks lekker met vakantie gaan. Dergelijke weken vliegen altijd voorbij, en die eerste onzekere weken daarmee ook!

Haha Jannie, ja jij bent echt zwanger!! Geweldig toch!! Ben blij dat je er van kunt genieten en dat je ondanks de teleurstellende echo vorige week toch nog steeds positief bent!! Heerlijk om van die spulletjes voor de baby te kunnen kopen!! Zit altijd verlekkerd in de folders naar babykleertjes te kijken, en ook bij de Hema moet ik er snel voorbij lopen. Er zijn zulke schattige kleertjes te koop!!
Is het nog gelukt met het verplaatsen van de echo? Zou zo leuk zijn als je man erbij kan zijn! Die wil ik er absoluut bij hebben een volgende keer. Als het niet goed is, zijn we daar tenminste samen!
Ja geef maar lekker toe aan je moeheid! En hoe was het vanavond bij de schoonheidsspecialist?

@Yf, leuk zo'n bios-kaart! En ja, je hebt al 2x pech gehad, kan me je terughoudendheid voor een curettage voorstellen. Al zou ik gek worden van dat wachten. Weet van mezelf dat ik het er zo snel mogelijk uit wilde hebben toen ik het eenmaal wist. Tja het blijft lastig wanneer je ei en NOD er aan komen. Bij mij duurde het 37 dagen na de miskraam, terwijl mijn normale cyclus 25 dagen is.....
Sterkte met het wachten. En mocht je je bedenken, gewoon de gyn bellen!!
Je hebt gelijk dat je al die babyspullen even opzij hebt gezet. Telkens die confrontatie ermee is ook niet fijn. Maar binnenkort heb je ze vast nodig, 3x is scheepsrecht toch?!!
Fijn dat je het zo super vind om hier van alles kwijt te kunnen!! Voor mij geldt hetzelfde!!

@Roos, hee je voelt je een stuk beter, fijn zeg!! Dat betekent dat je op de goede weg bent. Tja gelijk weer zwanger worden, het is jouw lijf en jouw gevoel erbij. Voor mij was het belangrijk om er gelijk weer mee bezig te zijn, maar als jij dat anders voelt, dan moet je doen wat je gevoel je ingeeft!!

@Patricia, ja in het weekend is het stil hier! Goed teken natuurlijk!
Jij bent dus ook al zo bezig met je lijf. Ik dus ook. Eigenlijk ben ik er ook niet zo blij mee, maar kan het helaas niet zomaar afsluiten voor mezelf. Wat dat betreft heeft Miep gelijk, kan je maar beter hier wat minder vaak komen. Is rustiger voor jezelf. Mocht het na mijn vakantie nog niet raak zijn, dan moet ik hier ook minder komen.
Dan wil ik ook proberen om wat minder bezig te zijn met zwanger worden. Ben bang dat dat niet gemakkelijk is, maar dit is ook om gek van te worden. Het wachten duurt ongelofelijk lang zo!!
Best lastig dat je vriend niks wil weten van je klusschema. Kan me voorstellen dat je hem maar niks vertelt wanneer het zover is. Alleen als het er dan op aankomt en hij wil niet....grrrrrr....

@Miep, fijn om weer eens wat van je te horen. Goed van je dat je even afstand neemt als dat voor jezelf rustiger is. En het is jammer dat het de afgelopen keer niet is gelukt, maar idd, het komt vanzelf een keer!
Wel balen die krampen bij je ongi zeg!! Volgens mij schreef jij toch vroeg aan de pil te zijn gegaan ivm die pijn bij ongi? Lijkt het daarop? Zou wel balen zijn als dat nu bij iedere ongi weer zo is. Dan is het enorm te hopen dat je snel weer zwanger bent!!
Morgen veel plezier bij de Apenheul, ik hoop dat het beter weer is dan vandaag!! En donderdag lekker dagje sauna. Geniet ervan, je hebt het verdiend!!

Nou dames, ik ga mijn bedje opzoeken. Met de regen die klettert tegen de ramen ook wel weer lekker!!

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan