We gaan ervoor!! - Part I

Goedemorgen allemaal!!!

Janneke spannende dag vandaag voor jou!!!!
Vanmiddag pas he.... wat duurt het dan lang he????
Fijn dat in iedr geval je moeder mee kan, kan me vorstellen dat manlief wel baalt!!!!
goed idee om te filmen kan je het smane bekijken en ik hoop dat er nog heel veel echo's komen die je samen kan doen...

Nou ik heb ook gebeld... Nou kan ik vanmiddag in de vk praktijk komen voor een echo, alleen daar kunnen ze alleen uitwendige echo's maken...
Nu moet ik vanaf 12 uur niet meer naar de wc gaag en voordat ik weg ga nog paar glazen drinken.... en dan hoop ze wat te zien.... nou ik reken er maar niet teveel op... ben 7 weken, dan kan je dat op gewone echo volgens mij haast niet zien.....
Anders stond die afspraak dus maandag.... nou vraag me af of er dan wel wat te zien is......

Nou ja kan nu niets anders doen dan wachten..... ga mnaar eens bedenken wat ik straks ga doen lig nu nog in bed haha.... want   zo gaat de tijd ook niet voorbij.....

tot laters!!!

He ladies,

succes met de echo's vandaag! laten jullie het ons snel weten????????

Zijn natuurlijk allemaal errrrruuuugg nieuwsgierig en duimen hard voor jullie dat alles goed is en zal blijven!

Wij kunnen eindelijk beginnen met aftellen tot volgende week woensdag...hopen dat alles in orde is en dan gaan we er weer voor!

Ik zat gister echt helemaal in de put na dat nieuws van mijn vriendin....knallende koppijn, dus vroeg naar bed gegaan, gelukkig gaat t vandaag stukken beter...

Tja, en ik blijf er bij.....we moeten allemaal weer door die zure appel heen de eerste 13 weken! En inderdaad   de onbezorgdheid is er bij ons ook af....maar we willen de moed niet opgeven! Maar tis en t blijft op dit moment zooooo'n gevoelig onderwerp....

Op dit moment is die boekhoudster weer bij ons op kantoor met die 25 weken dikke buik.....t liefste haal ik hem bij haar weg en plak hem bij mij eraan.....maar goed, zo werkt t natuurlijk niet! (snap ik ook wel hoor, maar goed we willen zoooo graag!! haha)

Nou ga weer gauw verder,

liefs Yosha

Hi!

Yosha, dat klopt, we moeten door die eerste kritieke 13 weken heen. Pff lastig, maar stap 1 heb ik in ieder geval gehad, het zwanger worden. Geloof me, ik zeg het 100 keer per dag tegen mezelf maar heb gewoon geen idee hoe ik ga reageren als het mis blijkt te zijn....

Als ik een mooi plaatje heb dan zal ik er een fotootje of scan van maken en deze naar degene mailen waarvan ik een mailadres heb, zeker te weten! Vanavond heb ik wel een etentje met schoonbroertje en moet even werken in salon maar ik laat zsm iets weten ladies!

Nog 4,5 uur. Marieke: hoe laat mag jij?

Groetjes

Heb trouwens sinds een uurtje last van "baarmoederpijn", buikpijn in mn baarmoeder. Alsof mn kleintje een teken geeft van: "hallo ik ben gewoon aan t groeien hoor, no worries!"

Ik hoop het zo, moet vertrouwen hebben!

He Janneke, ik mag om 14.00 uur..... ds nog 2 uurtjes, maar omdat het en gewone echo is durf ik er niet teveel van te hopen...Hoop wat te kunen zien maar geen idee, mag nu niet meer naar de wc en wel drinken hoop dat het gaat lukken.....

Goed teken dat je het voelde!!!!

Yosha ja we kunnen er niet omheen, we moeten die eerste 13 weken door, wat klinkt dat ook lang he en ondanks als je er acher komt dat je zwanger bent je al 4 weken bent duurt het alemaal erg lang.....

Net wel boven de wc gehangen... maar waar dat van komt geen idee...

Groetjes!!!

Dank je laura ja blij dat dat kan alleen nog spannend of ze wat kunnen zien.......
Omdat het gen inwendige echo is die apparatuur hebben ze niet.....

Maar ook erg benieuwd hoe het met jou gaat.........???

Groetjes!!!

Janneke ik denk ook aan jou staks!!!!!

er bekruipt mij ineens het gevoel dat mijn collegaatje zwanger is.....ze eet ineens tussendoor (wat ze anders niet of nauwelijks doet) gister ging ze naar haar auto om sultana te halen, vandaag in een aparte kamer bellen......opgezette onderbuik (terwijl ze heeel slank is)....pffff dat is me nu even too much!

Gun het hun wel hoor, zij heeft vorig jaar 2 miskramen gehad.....dus als het zo is hoop ik echt voor ze dat het goed gaat (hebben een dochter van 3)...maar tis wel erg confronterend op kantoor....

tja dat wilde ik even kwijt....

gister was ons kapstertje er...durfde er niet over te beginnen, dus deed ik het zelf maar....ach praten gaat me erg goed af en ook over mijn miskraam.....vond ze wel eng hoor, maar goed, tis gebeurd en we kunnen er niets aan wijzigen....

om mij heen worden er allemaal babies geboren, mijn nichtje,mijn baas, een andere collega had al vader moeten zijn.....normaal allemaal erg leuk (nu ook wel, maar anders...)

nou dat moest ik weer even kwijt!

Terug
Bovenaan