We gaan ervoor!! - Part I

Hihi, moet regelmatig naar het toilet (drink nu extra veel omdat mijn darmen weer opspeelden). Geen bloed, maar wel de nodige afscheiding (voor mijn gevoel meer dan anders, en voel het af en toe lopen zal ik maar zeggen).
Beetje vies praatje, sorry dames!!
Maar goed, nog een paar daagjes tot mijn NOD.
Woensdag ga ik testen mocht ik niet ongi worden!!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer. Borsten in ieder geval nog normale proportie en voel ze ook niet echt, heel af en toe wat. Maar ja, voor ongi heb ik dat ook wel.

Ik ben heel benieuwd hoe alles was Jannie en Marieke, en ook wel benieuwd wat de gyn bij jou heeft gezegd Patricia!

Tot straks!!

Hallo!!!

Ben ik weer....ben wel wat wijzer geworden, maar ook weer niet!!!
Er zit wel een vruchtzakje en er zat ook wel wat in, maar ja dat kon ze op een uitwendige echo niet bekijken..... wat ik al wel had verwacht......
Dus ja blij dat er wel wat te zien is....meer te zien als vorige keer bij de fatale echo....toen kon ze moeilijk vruchtzakje vinden.... en er zit wat in, alleen ja....das nog raadsel.

maar jaja mag morgen naar t ziekenhuis voor een inwendige echo.... Ik hoop dus echt dat ze daar meer kunnen zien...
Dus nog even spannend!!
Ze dacht dat het heel goed zo zou zijn dat ik nu 6 weken ben ipv 7.....
Om 10.50 ur in t ziekenhuis zijn.... dus mooi op tijd gelukkig......
Andr ziekenhuis dan de vorige keer, maar kan mij niets schelen als ik maar een echo heb!!! met hopelijk meer duidelijkheid en nog meer hoop ik op goed nieuws!!!!

Yosha kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten.....
Sterkte meid!!! Denk aan je.......

Groetjes!!!

@Laura: thanks meid, ik weet dat die gevoelens normaal zijn, maar word dan boos op mezelf omdat ik mezelf dan weer egoistisch vind.... Duim voor je dat het bij jou ook raak is hoor!!

@Marieke: joepiiiiieeee! Das in ieder geval voor vandaag goed nieuws! Super, je bent zwanger, er is een vruchtzakje en het is ook nog gevuld! Morgen hopelijk meer goed nieuws en dan horen hoe ver je bent!!

Denk dat mijn man en ik van t weekend weer gaan klussen, tis niet de juiste tijd in mijn periode, maar we willen gewoon weer graag, omdat we anders alleen maar met zwanger worden bezig zijn en dat proberen we te voorkomen....dan hebben we bijna 2 weken gewacht, dus dat moet kunnen! hihi, zal t hem vanavond in zijn oor fluisteren...hihi

liefs Yosha

Hee Marieke,
Nou in ieder geval is er een vruchtzakje te zien met iets er in, dat is dan wel positief moet je maar denken!!
Wat een geluk dat je morgen alsnog een inwendige echo kunt krijgen, dat is wel fijn voor het weekend!!
Maandag vervalt dan zeker??
Ik duim voor je dat je morgen een kloppend hartje te zien krijgt!! Ze kunnen dan vast ook iets meer zeggen over hoe ver je bent??

Jannie moest pas laat op de middag toch? Ik hoop dat we ook gauw goed nieuws van haar horen!!

Hey Laura..
Ja ben blij dat ik morgen toch naar t zikenhuis mag en hoop dat ze daar meer kunnen zien......
Maar blij dat er in ieder geval wel wat zit, een vruchtzakje met wat erin......
De fatale echo de vorige keer konden ze die niet eens vinden... dus misschien is het toen al heel vroeg misgegaan..... er was nu dus meer te zien en ik verwacht echt dat ze met een inwendige echo meer kunnen zien....
Iets opgeluchter, hoop dat dat morgen meer is...
Ze dacht misschien 6 weken nu, kan ook best, is nu twee weken na de test...
Ben al wel de hele dag misselijk... gisteravond ook al. Als ik wat eet zakt het weg en als mn maag weer gaat rommelen wordt het weer erger....komt het weer opzetten zeg maar.... dus denk toch dat het van de zwangerschap komt.....ben nooit misselijk... dus misschien een goed teken??

Janneke moest om 4 uur in t ziekenhuis wezen, maar die had ook vanaaf een druk programma....

Nou ik ga eten en dan naar nick en smon, en als t niet wil en vanavond te misselijk blijf kom ik weer naar huis!!!
Morgen gelukkig vrij, hoef pas woensdag weer te werken!!

Groetjes!!

Hi ladies,

Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het hartje klopte!!! Wow wat was ik blij zeg..... De gyn had 50 minuten uitloop maar vond het niet erg, het resultaat mocht er wezen!! Heb de foto al gemaild naar degenen waarvan ik t mailadres heb. Spannend hoor.... De echo was maar kort maar het vruchtzakje was de vorm van een traantje en links onderin zag je een wit stukje weefsel met een knipperend, kloppend hartje. Wauw!!!
De gyn dacht dat ik nu 5,5 week zou zijn, maar de assistente zei: hmmm maar als er nu al hartactie te zien is ben je waarschijnlijk al wel verder hoor. Tja! We zien het wel. Heb mn data even aangepast, gebruik 29 juni even als laatste dag menstruatie (begin nabloeding?) en kom dan uit op zondag 5 april 2009.

Heb maandag 18 augustus alweer de volgende afspraak; heb dan een echo, een gesprek en bloedprikken. Gelukkig weer bij mijn eigen, "vertrouwde" (en enthousiaste) gynaecoloog! Fijn want ze houden rekening met het feit dat het voor mij extra spannend is... !

Patricia hoe was je afspraak?

Ik ga werken in de salon, spreek jullie later!

Groetjes van een gelukkige as mama (en papa natuurlijk)!

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura