Hoi meiden,
nou, ik merk dat ik het lastiger vind om te reageren. Niet omdat ik dat niet wil, maar ik krijg het gewoon zo 'druk' met andere dingen. Mijn werk loopt natuurlijk weer redelijk normaal en daar heb ik echt nog geen tijd om hier te kijken, ik heb een abo op de sportschool en nu hebben we sinds gister een Wii. Dat is echt heel leuk, tot nu toe. Echt even zoeken of ik achter de computer ga zitten, of met de Wii ga spelen dus. Tot nu toe wint de Wii het hoor, haha.
Vanmorgen ben ik naar de gyn geweest. Mijn dag begon echt goed, stond ik bij de verkeerde lokatie.... En het erge is, in mijn agenda stond het goed, maar ik had gewoon niet gekeken, want ik wist tenslotte waar ik naartoe moest... NOT. Dus veel te laat voor de afspraak, maar dat was netjes doorgebeld.
Bij het restweefsel is inderdaad geen vruchtje gevonden. Dus dat is positief. Stel je voor dat ze wel wat vinden, dan baal je echt!!
Ik heb geen echo gehad. Heb het wel gevraagd en als reden genoemd het vastgroeien van die baarmoederwanden (in gedachten mijn ei) Maar de gyn zei dat hij nooit een echo doet, omdat de curretage met een echo gebeurt en ze zo al de randen van de baarmoeder in de gaten houden. Durfde mijn andere reden niet te noemen.
Wel mocht ik bloed laten prikken, omdat dit mijn 2e mk was (en hij had Bas* natuurlijk ook in zijn achterhoofd). Ik heb daarbij een verhoogde kans op trombose. Dit schijnt een innesteling niet tegen te gaan, maar er kunnen stoffen bij zitten, die een innesteling tegen kunnen werken. Beide stoffen zijn tegen te gaan, de een met bloedverdunners en de ander met vitamines. Afwachten dus wat eruit komt. Helaas gaat gyn op vakantie en hoor ik daar pas over 4 weken wat over. Maar goed, we klussen toch lekker door.
Ik ben trouwens ff kwijt of ik nog moet mailen naar Yoshua en Yf voor mijn email adres. In die laatste mail stonden ze allemaal toch??
Els, gelukkig maar dat je ook wat kan genieten van je rust, ook al is dat moeilijk.
Laura, sjonge zeg, jij houdt ons lekker in spanning. Je lijkt wel een beetje op Marieke en Jannie. Symptoompje hier, symptoompje daar, dan lijkt alles weg en dan.....?
Yoshua, het kan bij mijn berichtjes er soms op lijken dan vriendlief niet net zo graag als mij een kindje wilt, maar hij wil het ook echt heel graag hoor. Maar na 2,5 jaar en 3 niet voldragen zwangerschappen wordt de druk om te presteren soms wat hoog. We proberen het eigenlijk weer 'gewoon' leuk te maken in de slaapkamer, zonder druk dat het moet. Maar dat lukt mij dus niet, dus probeer ik het alleen in mijn hoofd te doen. Ach we zien wel, ons klusschema ligt ook niet echt hoog. Hopenlijk schieten ze toch raak. Er is tenslotte maar 1 klusje voor nodig....
Balen zeg voor je vriendin. Logisch dat je ervan onderste boven bent. Je weet tenslotte waar ze doorheen gaat en wat het met je doet als je wens zo sterk is.
Ik merk ook wel dat er in mijn omgeving echt enorm veel zwangeren zijn. Dat is wel moeilijk om mee om te gaan vind ik. Maar goed, ontwijken gaat ook niet altijd....
Janneke(Chris), spannend zeg die sollicitatie. Wel fijn dat jij het echt leuk vond!
Dat verplichte klussen waar jij het over had, is bij ons dus wel bekend. Daar worden die klusjes echt niet leuker van. Vandaar onze pogingen tot zonder druk te klussen, om het weer leuk te maken. Maar ik kan niet bewust een maand overslaan hoor, dat voelt echt zo verkeerd.
Yf, haha met rekoefeningen bedoelen we de rekbaarheid van je afscheiding. Als dit nl heel rekbaar is, volgens mij moet het zo'n 10 cm kunnen rekken, zit je rond je ei. Dit is nl heel goed slijm om het sperma te helpen bij het bereiken van het ei. Er zitten ook 'etenswaren' in voor de zwemmertjes geloof ik en het is beter doordringbaar dan het dikke slijm. Snap je het zo?? De term rekoefeningen is er hier gewoon ingeslopen, om het allemaal wat leuker te maken.
Marieke, wat fijn zeg dat je vandaag al voor een echo mocht komen. En goed dat er al wat te zien was. Maar het is inderdaad nog wel heel vroeg om aan de buitenkant te kijken. Dat deed de gyn bij mij ook met 7w3d toen hij inwendig niks zag, hij hoopte toen uitwendig wel wat te zien, maar helaas..
Dus bij jou is het positief dat er weefsel in het vruchtzakje te zien was!
Ben benieuwd naar je foto's morgen!!
Helaas kan ik de foto's op de mail vandaag niet openen, de comp wil niet. Morgen zal ik meer tijd nemen en de foto's eerst opslaan, dan lukt het vast wel!
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
MK/Cur
Ei
NOD
Poging
Kind nr
contr
Leeftijd
Komt
uit