We gaan ervoor!! - Part I

oeps NOD verkeerd getypt, nog een keer....

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Laura

10/6

20/8

1/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e
1

1-9
31
Z-H

19/8-27/8

Kim
6/8
19/8
3/9
1e
2
-
30
N-Br

Miep
19/6
27/8
10/9
2e
1
1
32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Roos

1/8

22/8

5/9

1e

2

19/9

33

Geld

al gehad

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
21/8

24
Frl

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
9-9 14:15u
30
Frl
al gehad

Linda: spannend die echo! Ik mag over 3 weken en 2 dagen weer, duurt voor mn gevoel nog erg lang... maar tis beter een echo dan niks natuurlijk...

Roos: ja stel je voor, zou top zijn voor je! Zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn maar misschien kun je beter even googlen! Spannedn voor je joh!

Miep: aan de klus jij; succes!

Hier alles prima: mn baas is weer terug van vakantie dus n stuk drukker, fijn!  Na vandaag vertrekt mn collega / kamergenootje / vriendinnetje voor 3,5 week met vakantie, daarna ga ik dus ik zit errug lang alleen..... :-(

Groetjes allemaal!

Hey Roos,

Spannend...................
Ik heb alle 3x geen innestelingsbloeding gehad, dus geen ervaringsdeskundige. Het kan wel geloof ik.

Super dat je paard weer mag bewegen!!
De mijne heeft z'n 1e L2 punt gehaald zaterdag. Super tevreden!!

Eneh je houdt ons op de hoogte he!!
Grtz Linda

@ Roos: Ik heb een tijdje terug flink gegoogled over innestelingsbloed. Dat zou ongeveer een week na je ei zijn. Bij jou dus een beetje aan de vroege kant, maar het lijkt mij dat het best zou kunnen.
Ik hoop het in ieder geval voor je, meid! Duim, duim. Ben erg benieuwd.
Om het te vieren hier nogmaals het schema waarin je nu naar boven geschoven bent.

Ik heb meteen de NOD bij Laura maar even aangepast. Ze schreef al dat ze dat wilde doen, maar dat is er met de vakantiekriebels kennelijk niet meer van gekomen.
Spannende dag hier, 3/9. Drie meiden die dan hun NOD hebben.

@ JannekeChris: Ben je al terug van vakantie? Hoe is het nu met je? Wij zijn allemaal erg benieuwd of we je mogen feliciteren. We hopen het natuurlijk wel. Ik duim nog voor je!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Laura

10/6

20/8

3/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e
1

1-9
31
Z-H

19/8-27/8

Kim
6/8
19/8
3/9
1e
2
-
30
N-Br

Roos
1/8
22/8
5/9
1e
2
19/9
33
Geld
al gehad

Miep
19/6
27/8
10/9
2e
1
1
32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
21/8

24
Frl

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
9-9 14:15u
30
Frl
al gehad

@Roos: ik heb een innestelingsbloeding gehad toen ik ongesteld moest worden (dacht dus ook dat ik ongi was, maar achteraf was het dus een innestelingsbloeding)....het was heel licht roze bloed (zoals: kleur van water vermengd met 1 drupje rode verf)...en inderdaad ook onderin de buik baarmoederpijn.....
Wek niet teveel hoop hoor....ik dacht het vorige week ook, maar ben toch ongi geworden dit weekend...

Trouwens een vraagje aan de dames die gecurreteerd zijn, is jullie ongi veranderd na de curretage??

Ik heb eens terug zitten rekenen...ik heb 15-8 mijn ei gehad en een week later werd ik ongi, echter dat was alleen zaterdag en zondag, vanaf gister is het weer weg....daarnaast zijn alle zw.kwaaltjes die ik had ook verdwenen (dus ik maak me geen illusies hoor), maar ik had voorheen altijd keurig een cyclus van 4 weken en was altijd wel een week ongi, eerst licht vloeien, 3 dagen erg vloeien en 2 dagen licht vloeien....nu had ik 2 dagen erg vloeien met hevige buikpijn en daarna niets meer...

Gezien de baarmoederpijn die ik heb gehad...zou het kunnen zijn dat er een innesteling niet is gelukt en dat ik daardoor eerder ongi ben geworden die eerder dan normaal was en kort en heftig???

Het past echt totaal niet in mijn cycluplaatje namelijk.....

@Laura: joh klinkt wel erg leuk in the States!! ben jaloeeeeeeerrrrsssssss....hihi

@Jannie: heerlijk dat die jeuk weg is...ik ben ook zo snel allergisch voor smeerseltjes, je wordt er gek van!!!

Nou met mij gaat het een stuk beter vandaag, dus ik wil morgen weer aan de slag gaan....manlief mag de hele week nog niet werken van de dokter omdat hij zo'n buikpijn houdt...

liefs Yosha

Miep, bedankt voor het aanpassen van het schema. Ik was het idd vergeten. Dacht er weer aan toen ik de laptop uitzette.  
3 sept idd een spannende dag hier....

Roos, wie weet, het kan een innestelingsbloeding zijn. Maar maak jezelf niet gek. Ik dacht de vorige keer ook bij alles wat ik voelde (en dat was nogal wat) dat ik zwanger was. Maar mooi niet, werd ongi en ook nog 2 dagen te vroeg. Geduld.....

Yosha, mijn cyclus is ook nogal in de war. Ik ben niet gecuretteerd, maar een spontane miskraam. De 1e ongi na mk was 37 dagen, daarna 23 dagen. Mijn normale is 25 dagen. En het begint altijd met klein beetje, daarna 2-3 dagen flink vloeien en dan nog 2 dagen minder. Nu gaat het van minder naar meer zeg maar. Erg irritant.
Ik hoop uiteraard geen ongi te mogen verwelkomen, maar als het dan toch moet komen, dan graag op 3 sept omdat ik dan het idee heb weer regelmatig te zijn!!

Jannie, doe rustig aan. Die moeheid is een goed teken hoor!!

Linda, jij ook nog even geduld voor de echo. Blijf er in geloven hoor!!

Goedemorgen,

Hey Laura! Ja de moeheid is idd een goed teken, ik weet het. Maar aangezien mn borsten zowat ontstoken waren de laatste weken (wat wrs door de creme kwam) maak ik me dan toch meteen weer zorgen. Maar ach heb telkens wel iets om over te twijfelen, maar gelukkig heb ik af en toe nog van die zeurende baarmoeder-buikpijn, dus dan ben ik weer even gerustgesteld.
Als ik heel diep in mn hart kijk heb ik er nog steeds er veel vertrouwen in.

Roos: hoe is het? Ongi doorgekomen of nog niks te zien? Ik hoop het voor je meid!

3 september wordt zeker weten een spannende dag!!!

Yosha: hoe is het nu bij jou? ja verwarrend allemaal zeg...

Miep en Patricia: Vandaag / morgen Pasen! Klus-ze!

Groetjes Jannie

Hey allemaal,

Lang niet van me laten horen....Komt eerlijk gezegd omdat ik daar helemaal geen zin in had. Jullie raden het al: Ik ben ongesteld geworden. Op de eerste dag van mijn vakantie wel te verstaan! Veel vroeger dan gedacht dus, want als ik uitga van ovulatie + 14 dagen moest ik pas woensdags ongesteld worden, maar ik ben het de zaterdag ervoor geworden. We hadden de vrijdag al de hele dag gereden en een simpel hotelletje gepakt om te overnachten. Ik voelde mijn buik wel, maar hoopte dat dit een goed teken was. De volgende ochtend zag ik helaas dat ik rood plaste toen ik wou doorspoelen.

Dit kwam nog bovenop het feit dat ik onderweg ben gebeld  dat ik niet ben aangenomen op de dagbehandeling (weten  jullie nog? Daar had ik een sollicitatie lopen...)!! Het lag niet aan mij, want ze  waren zeer tevreden, maar er was sprake van een overformatie op een andere lokatie waardoor ze genoodzaakt waren deze plek in te vullen  door een interne kracht. Wat een slechte  communicatie binnen die stichting. Als ze dat eerder hadden geweten  hadden ze geen sollicitaties hoeven doen en hadden ze mij geen  hoop hoeven geven.
Aangezien ze wel  zeer over me te spreken waren, ben ik meteen uitgenodigd om mee te lopen op een groep van 6 tot 12 jarigen. Hier heb ik meteen al een minder goed gevoel bij, maar heb wel toegezegd eens mee te willen draaien om te kijken wat het is. Wie weet verandert hierdoor mijn slechte gevoel en kom ik  alsnog binnen.

Langzaam nadert het einde van mijn vakantie (einde van deze week) en  moet ik weer aan de bak  op  een groep waar ik helemaal geen zin in heb. Ik zie ertegenop en hoop vurig dat ik zowel op babygebied als op  werkgebied  binnenkort meevallers zal hebben.
Ik heb het gevoel dat ik weer bijna een eisprong heb (aangezien ik goed scoor op mijn rek- en strekoefeningen) dus we gaan er weer voor.

Gaaf om te zien dat het lijstje zwangeren is aangevuld met Linda, sinds ik terug ben van vakantie. Gefeliciteerd meid!  
Voor wat betreft de update van het schema. Ik zou het niet weten.  Ik laat sommige vakjes wel leeg en als ik ovu weet, vul ik ze in, oké?

Fijne dag verders!

Terug
Bovenaan