We gaan ervoor!! - Part I

Hee dames,

Heb ik weer: nou ben dus de dag erna mega gaan bloeden, niet normaal. IK had totaal geen klachten op een buikkrampje na en ineens een stortvloed (sorry) en hoofdpijn. Mijn cyclus is niet zoals die was, dus Yosha, ik snap het ook niet meer. Dacht echt een eisprong gevoeld te hebben vorige week. ach we zien wel, dit is echt geen innestelingsbloeding meer...... Op naar de volgende ronde, tenminste ,als dit een ronde was!
Yosha, hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen. Dacht dat de cyclus best in de war kan zijn na een mk/curretage.
Janneke, balen van je ongi..... en ook van je baan. Je hbebt er veel energie in gestoken en als 't dan niks wordt is dat jammer. Als ik jou zou zijn, zou ik niet met die andere groep meedraaien als je daar niet achter staat. Ach, wel meedraaien, want misschien valt het wel mee en vindt je het leuker dan je denkt. Maar een leuke baan is zo belangrijk, zeker als je zo met zwanger wordne bezig bent, kun je wel leuke afleiding gebruiken! Geniet nog van de laatste dagen van je vakantie!
Ik moet nu naar school, we hebben de hele dag circusdag ivm een jubileum. Dat wordt afzien.... 140 enthousiaste   kinderen..... Heb hoofdpijn en bloed enorm...... Nou ja, we hebben wel eens ergere dingen meegemaakt.....

Gr Roos

Hi ladies,

Marieke: veel plezier met jullie echo; eindelijk samen! Hoe laat heb je de echo?

MaikeSanne: logisch hoor die dip... heb je al eens een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het HCG uit je lijf is? Dan is een evt zwangerschapstest als je denkt zwanger te zijn, betrouwbaar namelijk.

Balen dat het door heeft gezet Roos (mamavjulia).... Succes met het circus vandaag...

Ik sliep gister om 21uur, had eerst lekker in bad gelegen met n maskertje en even in bed mn boek gelezen, maar kan niet zeggen dat ik fit ben. Dat wordt wat, heb zaterdag een bruiloft en daar zijn we vanaf 9.30uur aanwezig. (tot een uur of 1-2 's nachts vrees ik..) Maar goed zondag niks gepland dus dan bijkomen, bijkomen en genieten van de zon.

Over 3 weken de echo en 2 dagen later op vakantie; ben er aan toe!!!!

Groetjes en n fijne dag,
Jannie

Hallo!!!!!

even gauw een update!!
De echo was net super leuk, helemaal goed!!!
Was bij een echobureau dus die hebben hele goede apparatuur.
Echt al een mensje hoor hij zwaaide naar ons, hartje gehoord, alles zag er goed uit, ook de placenta was goed vruchtwater, beebje groeide goed nou super gewoon ik hoefde me echt geen zorgen te maken.
4 fotos mee en manlief ontroert die vond het helemaal geweldig!!!!
Kom later weer, ben nu even bij mn moeder helemaal hieper de pieper.

Groetjes!!

Hey marieke,

Wat een super goed nieuws!! Kan me voorstellen dat jullie helemaal hyperdepieper zijn.

Ik wilde dat mijn echo al in zicht was............
Ik lag gister om 19:30 al op de bank te slapen.giga moe. Ik heb ook veel last van mijn darmen........... Vandaag een beetje onzeker. Mijn borsten zijn niet echt pijnlijk... grrrrrrrrrrrrrrr Ook nog niet misselijk.   Ben ook pas 6 weken. Vorige keren ook pas vanaf 6 weken ongeveer..

geniet van dit prachtige nieuws!!!!

grtz Linda

He Marieke, wat een geweldig nieuws!!! hoever ben je nu dan???

heb nog niets van mijn huisarts gehoord....maar buik voel ik nog steeds..heb er gister eens een zw-test tegenaan gegooid maar die is negatief (had eigenlijk ook niet anders verwacht...) maar toch, wil dingen uitsluiten, want ik begrijp nog steeds niet waarom ik al 2 weken last heb van mijn baarmoeder en omstreken....????????

nou ik ga gauw weer even verder met werken,

liefs Yosha

Dag allen,

Ik had me voorgenomen om alleen in het weekend bij jullie te komen kletsen, maar net belde mijn beste vriendin: Ze is zwanger van haar eerste en 20 maart uitgeteld. Als mijn zwangerschap goed wasgegaan, dan was ik 29 maart uitgeteld geweest.

Enkele maanden geleden hadden we het er al over dat het geweldig zou zijn als we samen zwanger zouden zijn, maar zij heeft nog niet zo heel lang haar huidige partner, dus ze ging er niet vanuit snel zwanger te zijn..... Dus wel! Ik ben super gelukkig voor haar, omdat het ook nog de vraag was bij haar of dat ze wel zwanger zou kunnen worden ivm een medisch verleden.

Ik vond het heel fijn voor mezelf dat ik oprecht blij voor haar was! Zonder dat ik verdrietig was om mijn miskraam. We vinden het wel allebei heel erg jammer dat mijn zwangerschap in een miskraam is uitgelopen, want anders hadden we samen zwangerschapsverlof gehad. Maar ik heb er geen naar gevoel bij. Erg fijn vind ik dit.

En nu maar hopen dat wij weer snel aantellen, en dat het goed gaat, zodat er niet teveel leeftijdsverschil tussen onze kindjes zit straks. Maar daarvoor hebben we nog een wondertje nodig.

Mijn NOD komt wel steeds dichterbij, 3 september. Alleen nu las ik vorige week dat het 9 weken kan duren na een miskraam dat het HGC uit je lijf is, en dat een volgende zwangerschapstest dus te gebruiken is. Vorige week via sensitest dan ook een paar testen besteld, maar die zijn nog steeds niet binnen. En nu zit ik alweer tegen mijn NOD aan. Mocht ik aanstaande dinsdag dan niet ongesteld worden en een test is positief, dan weet ik nog niet wat te doen. Kan een huisarts dan iets doen, of de vk? Kan met het dan in het bloed zien?
Tja, ik ga me vanalles afvragen omdat ik natuurijk graag weer zwanger wil zijn, maar misschien moet ik maar gewoon nog geduld hebben. Want als we wel ongesteld worden hoef ik hier allemaal niet over na te denken. Maar de tijd gaat te langzaam... Maar dat zullen jullie allemaal ook wel vinden.

Miep:
Hoe snel kwam jouw bestelling van sensitest binnen? Je zei dat het erg snel ging?

Laura:
Ik heb een eigen zaak in de kinderopvang. We bieden dagopvang en gastouderopvang aan. Momenteel dus erg druk door alle politieke discussies en veel onzekerheid over hoe het in de toekomst zal gaan....

Ik ga snel weer naar mijn kleine mannetje toe, ik hoor dat hij wakker wordt. Onze zoon heeft nml de waterpokken en daarom ben ik thuis vandaag. Ik wilde niet dat hij nu naar de opvang zou gaan, hij heeft nu wat extra aandacht en verzorging nodig van mama...

Groetjes
Kim

@ Kim: Mijn bestellingen van sensitest zijn beide keren 2 werkdagen na de bestelling binnen gekomen. Ik lees overal dat ze heel snel zijn.
Heb je wel een orderbevestiging gekregen? Ik zou als ik jou was even een mailtje of zo naar hen sturen, want volgens mij is het niet normaal bij sensitest als het zo lang duurt.
Wat fijn kan dat zijn, he, als je ontdekt dat je weer oprecht blij kunt zijn voor een ander zonder er zelf verdrietig bij te zijn.
Ik had dat ook toen Linda hier schreef dat ze weer zwanger is. Waar bij de zwangerschappen van Jannie en Marieke bij mij de tranen nog kwamen, had ik dat bij Linda helemaal niet meer. Dat was zo'n opluchting.
Ongemerkt krijgt alles zo toch z'n plaats.

@ Marieke: Super, die echo van jullie. Lijkt me helemaal geweldig als je je kindje zo ziet bewegen. En wat zijn die mannen lief, he, als ze zo ontroerd zijn. Fijn dat jullie samen konden.

@ Linda: Wanneer heb jij je echo ook alweer? Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot het zover is. Zo'n echo geeft toch wel een hoop zekerheid. Garanties heb je natuurlijk nooit, maar als de echo goed is, dan ben je er toch wat geruster op.
Hopelijk heb jij ook snel zo'n superecho net als Marieke.

Vandaag redelijk drukke dag gehad op het werk. Mijn collega is op vakantie, dus werk ik nu voor twee. Zo gaat de tijd wel snel.
Nog één dagje en het is weer weekend. Joehoe.
Ik ga vanavond voor de zekerheid toch nog maar een ovutest doen. Ik blijf een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik houden. Zeker is zeker. Ik heb er nog twee liggen, dus het kan. Voor de volgende ronde moet ik toch weer nieuwe bestellen.

Groetjes,

Hoi Dames,

Heb gisteren een telefoontje gekregen van het ziekenhuis, ik wordt maandag
geopereerd aan mijn cysters eindelijk na 13 weken wachten, ze zitten bij mij
in mijn eierstokken, eileiders en soms een paar kleintjes in mijn baarmoeder
ik moet dan minimaal 1 nacht overblijven. Na die ongi gaan we zover bij mij bekend
toch weer verder met de iui-behandeling dus mijn eerste kans op zwangerschap is
pas okt/nov maar blijven oefenen je weet maar nooit ten tweede goed voor de
kalorieen verbranding hahaha.

Laura: Geniet lekker van je vakantie, leuk dat je ons op de hoogte houd.

Janneke: fijn dat de jeuk bijna weg is, luister lekker naar je lichaam lekker
rustig aan nu kan het nog straks niet meer.

Roos: Geen idee over de innesteling bloeding ik durf nergens meer op
te gokken, ik hoop dat het voor jullie raak is.nog een weekje geduld wel
spannend hoor.

Yosha: sorry wat gemist heeft je man griep?
hoop dat het snel beter met hem gaat.

Jannekechris: behoorlijk balen zeg 2x slecht nieuws,
wanneer zou je dan meelopen op de andere groep?
ga dan de hele dag voor je duimen.

yf: oei was zeker wel even schrikken om te horen dat er 4 opstap
waren gegaan, maar wel fijn dat je in het ziekenhuis te horen kreeg
waarvan die buikpijn dan kwam.
Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt van de gyn.

Roos: balen zeg dat het toch is gekomen, ik hoop dat het
vandaag wel hebt overleeftd zo'n circus dag.

Marieke: wat fijn dat het goed was op de echo, zal wel een heerlijk
gevoel zijn of niet.

Kim: veel sterkte met je zoontje ik hoop dat de waterpokken snel
voorbij zijn.

Miep: klus ze dit weekend hihihi

groetjes els.

Terug
Bovenaan