We gaan ervoor!! - Part I

Hoi Dames,

Linda wat fijn, zo'n heerlijke echo met een mooi kloppend hartje!. Lekker genieten!

Bij mij minder genieten, want ik van vanmiddag ongesteld geworden. Ik had me er van het weekend wel bij neergelegd, dus het was meer een opluchting dat verdrietig. Blij dat ik nu gewoon weet waar we aan toe zijn. En op naar de volgende ronde.

Voor de aankomende NOD! Nu moet het toch echt glitters gaan regenen!

Staken vandaag was gezellig, en goed gegaan. Met een heel team in de bus doet het altijd goed. Hopelijk ook goede veranderingen op komst.

Groetjes,
Kim

Hello,

Linda: wat super joh allemaal! 30 september dus de volgende echo; spannend! En mag daarna het nieuws de Wijde Wereld in? Geniet van dit wondertje meid!

Kim: wat balen meid, kan me voorstellen dat het even tegenvalt maar gelukkig was je beetje voorbereid. Ik heb je NOD even verplaatst naar over 4 weken en ei over 2 weken. Als t anders is hoor ik t wel.
Mag ik trouwens vragen in welk deel van N-Brabant je woont?

Inderdaad; er moeten glitters komen een dezer dagen!!!

Heb trouwens nog contact gehad met Vliegirl / Marieke: ze vermaken zich prima op vakantie en haar buikje groeit ook al goed! Is heel moe geweest maar gaat nu beter. (zou die 11 weken dan echt n grens zijn?)
Heeft n haar vakantie een echo, volgens mij 19 sept maar dat kan ze volgende week evt veranderen. De groetjes!

Ik heb net een heerlijke vistaart gemaakt, recept van Jamie Oliver (google intikken: te gekke vistaart)  en wacht nu tot manlief vertrekt uit Leiden. Wordt een latertje!
Was me net een ht omkleden en ik stond weer even versteld van mn buikje, wow! Moet komende week nog even wijde dingen aandoen!

Groetjes, Jannie

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Miep
19/6
27/8
10/9
2e
1
-

32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

-

30

Z-H

al gehad

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
-

33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Janneke
7/7
3/9
17/9
2e
2
-
28
Gld
al gehad

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
-

24
Frl

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9

33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
14/9
28/9
4e
1
-
33
Gron
21/8-10/9

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

19/9 (?)
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
9.00u
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Hoi Dames,

Sorry dat ik al een tijdje niet heb gereageerd,
Heb veel last gehad met buikpijn, nu gaat het weer wat beter
zoals het er nu naar uitziet ga ik volgende week weer aan het werk
zit nog te twijfelen meteen volledig of halve dagen.
kijk wel hoe ik me voel van het weekend.
En dan ben ik bijna oud....(hahaha) ik mag me vanaf zondag zelf dan geen
 twintiger meer noemen maar behoor ik bij de dertigers.
En 2 dagen later is inge jarig, wij vieren het samen weekend van de 20ste

Patricia: zijn de andere uitslagen nu wel binnen? en heb je nog een keuze
kunnen maken,
las net dat je kleine verbouwing achter de rug, wel lekker zo'n verandering
helaas zijn wij nog niet klaar, maarja wij zijn bezig met de hele woonkamer
en man lief kan het 2x per week tijd en mijn schoonvader halve dinsdag en
zaterdags, maar het schiet op.

Laura: wat gaat de tijd snel als je op vakantie bent, geniet nog even lekker van.

Miep: hoe was het op de veluwe

kim: hoe was het staken vandaag, ik hoop dat het wat opleverd voor jullie.
al moet ik wel toegeven dat ik blij ben dat oma en opa willen oppassen.
natuurlijk geven wij hun wel een vergoeding want inge eet ook mee daar.
en is een stuk goedkoper dan de opvang, ik weet niet wat er vroeger mis ging
maar het kwam er op neer dat ik rond de 600,- euro zelf moest betalen voor
de opvang.
Balen dat de is gekomen

Marijke: nog gefeliciteerd me je oudste, wat had je gedaan voor feestje,
Inge mag haar eerste feestje ook geven volgende week woensdag
en ga gewoon ouderwets leuke spelletjes doen, heb je nog tips?

Linda: gefeliciteerd met de goede echo. hoe voel je je verder?

Janneke: hoe staat het met de zwangerschaps kwaaltjes

vraagje voor iedereen: als ik bij de tekst een kleur kies of emicon dan blijft
het schermpje daarvan open staan en krijg die niet weg ik wordt er gek van
zo kan ik de tekst die ik geschreven heb niet goed lezen. grrrrr

groetjes els.

Linda: dat emicoontje hoort niet achter de tekst
die ik voor jou geschreven heb, heb geen idee
trouwens hoe daar een extra staat.
zoals je leest   heb ik wel vaker gekke dingen
als ik mijn tekst probeer te typen.

@Miep; Bedankt voor je uitgebreide antwoord op mijn vraag. Het komt er dus op neer dat het meestal zo is dat  de luteale fase dezelfde aantal dagen heeft, maar het hoeft niet. Heb je dus eigenlijk niets aan....hmmmm....Dacht dat ik weer een reden had om vroeger te testen dan na 2 weken, haha! Bij mijn vorige cyclus zaten er nl. maar 9 dagen tussen. Moet het dus wel in de gaten houden dat dit niet te vaak achter elkaar is. Bedankt voor de tip!

He meiden,

wat n hoop NOD die er nu zijn!!! Spannend, er moet er toch minstens 1 tussen zitten die een + test!! toch??

Ik zat gisteravond even flink in een dipje....Froukje de Both was op TV (niet echt een toppertje vind ik zelf), maar zij heeft haar dikke buik nog wel, terwijl ie bij mij is verdwenen.....(de ..@#$^%&) haha....heb even een paar traantjes gelaten, zomaar, ineens uit het niets....

Vond het blijkbaar confronterend want zij liep bijna gelijk op met mij......manlief begreep er echt helemaal niets van, daaaaar werd ik nog verdrietiger van, maar gelukkig heb ik het vanmorgen nog een keer uitgelegd en toen begreep hij het wel en heeft hij weer die heerlijke schouder van hem aangeboden....

Maar goed, ik merk dat ik nogal prikkelbaar ben in de laatste 2 weken van mijn cyclus....heb gewoon ECHT geen geduld, maar ja, je kan nu eenmaal niet zwanger worden door het nemen van een pilletje en je hebt per maand +- 28% kans op een bevruchting.....dus is het niet zo vreemd dat de meesten er wel een aantal maanden over doen om zwanger te raken....maar stiekem vinden wij het toch wel een teleurstelling dat het niet weer in 1 x is gelukt, terwijl ons verstand het heus wel begrijpt....

En dan die mensen die hele tijd zeggen, je moet er niet zoveel mee bezig zijn...dat riepen ze toch ook niet toen we de bruiloft aan het plannen waren! Iets dat je graag wilt, dat zet je nu eenmaal niet uit je hoofd.

Ben blij dat het op het werk weer heeeeerlijk druk is, heb ik een goede afleiding, deze week 's avonds ook veel weg, morgen een teambuildingsdag, dus heb weinig tijd om te piekeren...

Maar goed, Els wat fijn dat je weer reageerde en gelukkig gaat het ietsje beter met je.

Meiden met naderende NOD, we wachten op goed nieuws!!

liefs Yosha

Goedemorgen,

Even t "belangrijkste" eerst: Miep & Patricia: hoe staat het met de NOD's???

Els: fijn om te horen dat het beter met je gaat!!! Gelukkig joh!

Laura: goede reis gehad en nu weer heelhuids thuis?

Linda: nog lekker genoten van de mooie echo? Krijgen we m nog per mail te zien? ;-)

Yosha: ja idd makkelijker gezegd dan gedaan maar tis logisch dat je er veel mee bezig bent... Lekker laten kletsen! Tja die Froukje, snap wat je bedoelt! Zij liep idd ongeveer gelijk met velen van ons. Ook al ben ik nu zwanger, blijf dat ook apart vinden als ik iemand zie die dec / jan uit is gerekend!

Patricia: succes morgen!

Gisteravond lekker rustig aan gedaan na het late eten en samen lekker in bad met de kaarsjes aan. Even bijkomen van alle drukte! Heerlijk zo'n bad....Hebben we in Amsterdam altijd wel enorm gemist! Ons "klus"leven staat trouwens op een megalaag pitje, Linda; herkenbaar? Was bij mn eerste zwangerschap niet, maar misschien had dat ook met de wittebroodsweken te maken? En nu ben ik natuurlijk veel moe-er geweest.
Heb nog steeds best veel energie trouwens, hoop echt dat de ergste moeheid voorbij is want kwam mn werk niet ten goede, heb nu veel meer fut om eea weer op te pakken!
Vanavond even theetje doen met een vriendin, even lekker bijkletsen.

Groetjes, Jannie

@ Els: Goed om te horen dat je beetje bij beetje weer opknapt. Hopelijk gaat het nu snel en voel je je weer helemaal top. Dus je wordt 30? Nou, het doet geen pijn, hoor, dus je hoeft er niet bang voor te zijn. Haha.
Op de veluwe was het trouwens lekker. We zaten in een huisje echt heel dicht bij het bos. Dan ben ik al meteen helemaal happy. Nog met de nichtjes van mijn man in de speeltuin geweest. Van de glijbijn, op de kabelbaan en flink geklommen. Verder wezen
zwemmen en naar Apenheul geweest. Alles bij elkaar was het wel heel gezellig geweest.
Heb nu trouwens even de kleur van mijn tekst veranderd om te kijken of dat bij mij ook in beeld blijft staan. Blijkt niet zo te zijn. Vreemd dat dat bij jou wel zo is.

@ Yosha: Haha, niet zo mee bezig zijn. Dat is inderdaad wel een leuke. Het is allemaal natuurlijk wel goed bedoeld. Bij je bruiloft was het natuurlijk ook anders. Als je daar heel veel mee bezig bent, kan dat er (normaal gesproken) niet toe leiden dat het niet door gaat. Terwijl het er wel op lijkt dat wanneer je heel gespannen met zwanger worden bezig bent, dat het dan ineens niet zo wil lukken. Lang niet altijd natuurlijk, maar hoe vaak hoor je niet dat mensen al heel lang proberen zwanger te worden en het maar niet wil lukken en dat ze dan op het moment dat ze het opgeven ineens wel spontaan zwanger zijn?
Maar ik snap wel helemaal wat je bedoelt hoor. Ik heb dat ook. Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn, maar in de praktijk gaat er denk ik bijna geen uur voorbij dat ik er niet aan denk. We willen het gewoon heel graag, zo simpel is het.

@ Janneke: Ik zou het inderdaad in de gaten houden als er vaak maar 9 dagen tussen zit. Maar ik zou er nu ook nog niet over in paniek schieten, hoor! Het is  jullie  per slot van rekening al eerder gelukt om zwanger te worden, dus het moet kunnen. Misschien was deze ronde gewoon alles nog een beetje in de war van de mk en was het daarom 9 dagen.
Ik hoop voor je dat de ongi deze ronde niet 9 dagen na je ei komt, maar minstens 266 dagen later!!!!!

Nou, aan de slag maar weer. Er ligt al een stapel gele papieren op mijn buro, die zal ik eerst maar eens weg gaan werken. Tot later misschien nog en anders tot morgen!

Terug
Bovenaan