We gaan ervoor!! - Part I

@ Jannie: Ik zie je berichtje nu. Je had het geplaatst toen ik nog aan het typen was.
Mijn NOD?????   So far, so good.
Afwachten. Hopelijk kan ik morgen testen......

Hoi Allemaal!

@Linda: gefeliciteerd met je mooie echo! Wat een heerlijk gevoel he? En fijn dat je over 3 weken alweer mag!

@Kim: balen van je ongi. Hopelijk is het volgende maand wel raak!

@Els: voor het verjaardagsfeestje hebben wij ook gewoon spelletjes gedaan.Op de jongegezinnen website zie je linksonderaan een link naar 'partijtje', daar staan veel leuke ideeen in. Wij hadden veel spelletjes met balonnen gedaan waarmee ze kleine prijsjes konden winnen. De kinderen waren 4 en 5. Verder hebben we een knutselactiviteit gedaan. De meisjes gingen een kroontje en een armbandje versieren en de jongens een vliegtuigje beschilderen.   Die knutselpakketjes kan je in de blokker of bartsmit etc kopen. Ik had er 3 uur voor uitgetrokken maar heb niet eens alle spelletjes kunnen doen die ik had gepland! Success ermee! Hoeveel kinderen komen er? Wij hadden er 6 in totaal,dat was meer dan genoeg!

@Yosha: ik begrijp je gevoelens wel hoor van Froukje de Both en hoe heet dat ander mens van 'hoe word ik mama in amsterdam zuid" o ja, bridget maasland. Ze zijn voor de eerste keer zwanger en ze lijken zo onbezorgd en alles gaat zo goed alsof het vanzelfsprekend is dat een zwangerschap altijd goed gaat. Heel anders dan hoe wij het beleven. Ik kijk er dan wel naar maar dan kwel ik mezelf ermee, ik kan beter wegzappen. Wacht maar, jouw tijd komt nog wel!

@Miep en Patricia: zet hem op morgen! We hebben weer een paar + testen nodig!!

Met mij gaat het verder goed, ik heb sinds die dinsdag geen bloed meer gezien. Voel wel soms een krampje maar dat kan vanalles zijn! Dus ik wacht geduldig af...

prettige dag nog allemaal!
Marijke

he meiden,
ff snel. Hier nog geen ogni. Vanmorgen even getempt en mijn temp is nog hoog, dus die ogni komt ook niet vandaag.
vind het wel lastig, zoveel kwalen heb ik nou ook weer niet. Blijf een wat onbestemd gevoel in mijn maag houden, maar verder geen echt gevoelige borsten ofzo.
's Avonds heb ik het nu vooral koud en de rest van de nacht/ochtend warm en moet er 2 tot 3 keer uit om te plassen, al was dat vorige week vaker. Oh en mijn buik geeft ook wat steken af en toe en mijn ontlasting loopt ineens slecht. Pfff,
Zit ook te denken dat deze cyclus misschien wat langer duurt, omdat ik laat mijn ei had (maar zo laat is hij misschien altijd wel??? dan zijn we meestal te vroeg gestopt met klussen)
wilde dus aan de ene kant vanmorgen al testen, omdat ik dacht, als die misselijkheid van een zw-schap komt, ik dus al pos moet testen.
Maar toen dacht ik, als ik dat doe, weten jullie het eerder dan vriendlief en dat is ook weer niet de bedoeling he.....
Dus hier houden we de spanning er ook nog maar even in,
liefs
Patricia

ps zo snel was het dus niet, maar geen collega bij mij in kantoor te zien, dus kan het ff wat langer....

Dames, dames, wat spannend!!

Ik duim voor jullie alledrie: Miep, Patricia en Marijke!

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!

@ Patricia: Spannend, he?
Tuurlijk moet je pas testen als je man er ook bij is. Maar uh, wanneer is dat dan? Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar hoe het bij jou zit. Jullie hebben het zo verdiend om weer eens wat goed nieuws te krijgen! Je dacht er in eerste instantie aan om morgen te testen, of niet? Is dat nog steeds zo?
Ik ben dat nog steeds wel van plan. Als er voor die tijd tenminste geen roet in het eten wordt gegooid.

Bij die vriendin van mij ook nog geen ongi in zicht. Zij had gisteren gebeld en ze mag 1 week na haar laatste spuit testen. Toen zei ze dat ze dan donderdagochtend zou testen. Ik vroeg me al af of ze dat vol zou houden. Vanmorgen zei ze dat ze toch vanavond gaat testen. Ik gaf haar groot gelijk, omdat ze per slot van rekening de laatste spuit vorige week dinsdag heeft gehad. Waarop het antwoord kwam: "OOOOOH ja, dat was dinsdag en niet woensdag. Ik had vanochtend al kunnen testen...." Wat een doos, he? Ze denkt de hele dag bijna aan niets anders dan aan zwanger worden en vervolgens telt ze een dag verkeerd. Haha. Hoe dan ook, zij gaat nu vanavond testen. Ze is inmiddels al 3 dagen overtijd, dus ik heb hele goede hoop voor haar.

Hey ladies,

Jeeej wat spannend! :-D
Miep en Patricia: ik weet uit ervaring dat het geluk brengt als er 2 ladies van dit forum tegelijk gaan testen!!!! Zou wel te gek zijn zeg....

Succes meiden; het is jullie zo enorm gegund!
Functioneren jullie nog wel n beetje naar behoren? ;-))

Miep: wat spannend voor je vriendin! Is dat de eerste keer dat ze overtijd is? Of ook de eerste keer dat ze die hormonen spuit? Dus ze gaat vanavond testen? Ook dt horen we wel hier...

Groetjes Jannie

he meiden,

nou zeg wat een dag. Vanmorgen de hoge temp, maar wilde niet testen,
omdat ik vanmiddag een vriendin op visite kreeg en ik dan het idee had
dat ik eerder tegen haar zou vertellen dat de test positief was, dan
tegen mijn vriend, omdat die dan nog op zijn werk was.

Nu zei mijn vriendin, test je toch straks.... Ik dacht nog, nee joh...
Maar vriendlief kwam thuis en dus toch een test gedaan en nu is er een heeeeeele lichte 2e streep verschenen.
Eerst was die zo licht dat ik hem alleen zag als ik de test op een
bepaalde manier schuin hield, later was hij van alle kanten lichtjes te
zien. Het lijkt er dus op dat ik zwanger ben, een streep is een streep
tenslotte...... Maar dat is bij jezelf toch moeilijk te geloven, makkelijker om dat tegen anderen te zeggen.

Het voelt heel raar, aan de ene kant ben ik superblij, aan de andere
kant durf ik het nog niet te geloven. Stel je voor dat ik morgen toch
ongesteld wordt.....

Nog niet te enthousiast dus, maar blijf maar naar de test kijken....
Doe morgenochtend misschien een 2e, om te kijken of de lijn dan donkerder is....
Ongelofelijk, dan heb ik maar 10-11 dagen tussen mijn ei en NOD gehad, raar hoor.

liefs

Patricia mama van Bas*

Sorry Miep dat ik het 'samen' test moment verpest heb.....

ohja, mocht het inderdaad allemaal waar blijken te zijn en geen boze droom, houd ik de glitters nog even bij me. Heb het idee dat ik nl geen geluk weg kan geven nu en het zelf zo hard nodig heb. Zodra ik dan een goede echo gehad heb, ga ik strooien, want ik gun het jullie natuurlijk ook van harte!!

Terug
Bovenaan