We gaan ervoor!! - Part I

Even niets over zwangerschap enzo, even ergernis kwijt. Beetje zoals Laura met haar verhaal over dat iemand aan haar kaartenrek stond te trekken. (belachelijk trouwens hoor, Laura. Sommige mensen!)
Weet je nog dat ik een tijd terug schreef dat we zoveel ballen in de tuin hadden? Sinds die tijd geen bal meer gezien. Maar ik weet nu denk ik hoe dat komt.
Ik was net even naar boven geweest om iets te pakken en ging toen weer naar beneden. En wat denk je? Zie ik tot mijn stomme verbazing de buurman in de tuin staan. Ik dus meteen hard op het raam kloppen en ik heb iets van "idioot" geroepen. Hij pakte een bal en klom snel terug over de schutting. Dat geloof je toch gewoon niet? Wij hebben nog altijdalle ballen terug gegeven. Toegegeven, ik ben wel heel kwaad geworden, maar dat is nog geen reden om bij ons in de tuin te komen. Fijn voorbeeld geef je je kinderen zo.

Meteen mijn man gebeld dus. Hij gaat vanavond even naar de buren. Ik ga toch alleen maar staan schreeuwen en dat helpt niet echt. Bovendien ben ik ziek. Wat een enorme eikel zeg. Die denken daar echt dat de hele wereld van hun is. Aso's.

Dat was het weer. Moest het even kwijt.

Miep!!! Aaaarrggghhhhh dat is toch niet normaal!!! Je gaat toch niet over de schutting klimmen....!!!! Belachelijk, echt waar. Nee jij kan maar beter even thuis blijven. Ziek en zwangerschapshormonen, haha, dat komt niet goed!!
Ik zou prikkeldraad op de schutting doen of schrikdraad of zo!!!!
Gelukkig luisteren onze buurkindertjes wel goed.
Laatst vond onze buurjongen (11 jaar of zo) het leuk om in onze carport met z'n voetbal tegen ons hokje aan te schoppen. Dat vond ik ook niet echt top, maakt ook nog eens een gigantisch lawaai. Maar toen ik er wat van zei, ging hij ook gelijk weg. Gelukkig maar, moest toen aan jouw verhaal denken. Wat een aso buren hebben jullie zeg!!!

Hi ladies,

Heb om 17uur gebeld naar de verloskamers en ze hebben overlegd met de arts maar aangezien het maar een beetje was en bruin, was het geen reden voor een echo. Tja op zich vind ik het ook niet erg zorgerlijk, maar goed we wachten af. Als het bloeden meer / erger werd kon ik weer meteen bellen.
Nog 2 nachtjes slapen!

Heb net gedoucht en wit ondergoed aangedaan, keek net even op de wc maar zag wel beetje rood-bruine afscheiding / smurrie in mn ondergoed. Tja of dat nog een laatste restje is ofzo, geen idee!
Apart hoor, het voelt nog goed maar toch: heb dat bloed verdorie niet besteld!!!

Miep: wat een aso's!!!!!! Goed dat je kerel even naar ze toegaat, is toch schandalig!

Dames, ik ga koken en eten, ik hoop dat het bij dit gedoe blijft! Ga maar lekker vroeg onder de wol heb ik me bedacht...

groetjes Jannie

Hee Jannie, jammer dat je niet terecht kan. Aan de andere kant natuurlijk ook goed nieuws, ook in het ziekenhuis vinden ze het niet zorgelijk!
Tja het kan van alles zijn. Maar niet meer druk over maken. Donderdag zie je je beeb - in levende lijve!!!
Het kan ook een teken van je lichaam zijn dat je rustig aan moet doen. Goed luisteren dus, en volgende week lekker van je vakantie genieten!!

Hoi,

jeetje Jannie, das niet fijn alweer wat afscheiding....maar zolang het geen helder rood bloed is en je geen krampen krijgt, hoef je je in principe niet meteen bezorgd te maken....even een oppeppertje, mijn zus heeft met 9 weken een enorm bloedbad gehad tijdens vakantie in Spanje en dit jaar februari een gezonde dochter ter wereld gebracht!
Maar meis, nog maar 2 nachtjes en dan mag je weer naar je beeb kijken...

Hier hadden we wat, half hilversum ligt open, heeft de gemeente weer 4 enorm intelligente verkeersregelaars ingezet op 1 rotonde!!! DRAMA!!! deed er een half uur langer over om thuis te komen, dat schiet lekker op zo met verkeersregelaars die het verkeer laten opstoppen ipv doorstromen, zucht.....echt die gemeente hier!! werd zooooo boos ineens in die auto, nou dat heb ik normaal nooit. Dus vertelde het tegen mijn man, die moest heel hard lachen.

Na het eten kreeg ik het weer ijskoud en ineens heeeel moe...dus zit al een uur met een plaid over me heen, zegt mijn man, je bent echt anders dan anders....man moet werken vanavond en ik kon het niet laten, heb net een testje gedaan van sensitest, weet het veeeeeel te vroeg, test was ook heeeel negatief, maar kon het echt niet laten.

Vraagje, maar kun je voordat een test positief wordt eigenlijk al wel klachten hebben??? Manlief signaleert ook steeds meer dingen en hij zegt ook, je bent gewoon weer zwanger, maar goed, moet nog zeker tot het weekend wachten om te kunnen testen, zit nu pas op dag 24.....

Vorige keer was ik 2 dagen overtijd en toen zagen we een heeeeel licht streepje...dus stom dat ik net testte, maar het rare is, het ontmoedigt me eigenlijk helemaal niet..echt heeeel raar, snap echt niet waar die overtuiging vandaan komt...een van jullie wist ook al dat ze zwanger was vorige week, toch ook al voor de test?? wie was dat ook alweer en waarom wist je het nu zeker??

nou goed, blijven nog steeds duimen voor een positieve test!!

Fijne avond,

liefs Yosha

Hee dames,

Ben er even niet geweest, ben mega druk op 't werk, mijn collega met wie ik de groep   deel, kan de groep niet aan. Gedoe en gedonder en slapeloze nachten ervan. De hele school staat op de kop en ouders dreigen met het van school halen van hun kinderen, etc. Een hoop gejank en gezeik dus.
Ook mijn paard was weer niet goed, gister naar de kliniek geweest en 250 euro armer......
Wél eisprong mbv testen ontdekt en flink aan de gang geweest, hopen dat het wat wordt. Afwachten.... Vrijdag controle bij de gyn, na 7 weken of zo, na de curretage. Mensen vragen me wel eens hoe het nu eigenlijk met me gaat. Tja, ik ben er eigenlijk niet meer echt mee bezig. Alles om me heen slokt zoveel energie op dat ik er niet eens tijd voor heb.
Ik ga nu weer even naar mijn paard, wilde vanmiddag niet eten, wat nu weer?????

Gr Roos

Hee bah Roos, dat is ook wat op je werk. Jij kan de groep wel aan? Maar ja, dan moet jij iedere keer de boel weer op de rit krijgen, zwaar!! Gaat er wat aan gedaan worden? Is het een nieuwe leerkracht die nog niet zoveel ervaring heeft?
Pas wel op jezelf. Je miskraam is nog niet heel lang geleden al lijkt dat misschien wel zo in deze hectische tijd. Maar loop jezelf niet voorbij. Het heeft toch z'n tijd nodig!
Sterkte met alles. En afwachten of het gelukt is. Je datum voor de NOD klopt nog?

Nou Yosha, jij bent super overtuigd! Jammer dat de test vooralsnog negatief was. Maar idd, je was ook wel erg vroeg, dus dat zegt nog niks. Was ie wel positief geweest zou ook wel super zijn natuurlijk. Maar ik help het je hopen dat je idd zwanger bent. Als ik jou zo hoor MOET het wel raak zijn. Hoop niet dat je ongi wordt, want dat wordt dan echt een hele teleurstelling.

Wel te rusten allemaal!!
Grtzzzzzz Laura

Terug
Bovenaan