We gaan ervoor part II

Hee dames,

Mijn dochter kijkt even naar Brum, kan ik stiekem snel wat typen....
Ik sta bijna boven aan de lijst, dat betekent dat mijn nod er aan komt!!!!! Typ ik blij, maar ben bang dat 't deze keer niet gelukt is, voel niks...... Jammer, maar heb ook mega drukke weken achter de rug met een heleboel gezeik op mijn werk. Paard met koorts, ook nog, dus mijn lichaam had het veel te druk met overleven.....
En blij te lezen dat alle zwangeren nog steed lekker zwanger zijn!
Linda, je bent dus zooo moe, wel fijn dat je man je goed bij staat, kun je er af en toe aan toe geven. Tja, je kunt ook noet anders natuurlijk, het neemt helemaal bezit van je...
Laura, stoer dat je hard loopt! Ik heb het ook een paar keer gedaan, moest mijn zus me naar de rand van het dorp brengen, en dan ging ik dáár een eindje rennen, mijn zus met de auto er achter aan.....Nee ik wilde niet in het dorp gezien worden, met mijn gehijg en gezweet!!!!
Yosha, balen van je ongi, kan er niks anders van maken.... Hoop dat 't snel weer over is, dan kun je weer vooruit kijken, wachten op de eisprong!
Heb rustig weekend achter de rug. Was zoo moe van die slopende weken, dat ik tot niks in staat was. Mijn paard heeft dus al bijna een week koorts en gistermiddag zelfs 39.6. We weten niet waardoor het komt. Het is natuurlijk niet zo erg als wanneer mijn dochter koorts zou hebben, maar toch heb ik er zorgen om. Morgen een dag extra werken, er komt een nieuwe duo partner in mijn groep, kan ik haar een beetje inwerken.... Toch weer een druk weekje. Voor het eerst sinds het begin van het schooljaar hoef ik deze week níet een avond naar school. Zo zie je maar weer, wij juffen werken écht wel voor onze extra vakantiedagen!!!!
O ja, ben naar de gyn geweest, een flitsbezoek: hoe gaat het? Heb je nog vragen? Tot ziens!   Dat was het zo'n beetje!!!! Nou ja, ook wel goed hoor, voel me wel hersteld en heb geen vragen, dus...

Brum is afgelopen, moet entertainen!

Gr Roos

@ Maike: Hoe is het nu met je eczeem, meid? Hopelijk is het snel minder, ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk depri van wordt.

@ San: Welkom hier. Het is hier inderdaad gezellig druk. Af en toe is het een tijd wat rustiger, maar we blijven toch allemaal terug komen. Om je een idee te geven, na 700 berichtjes is een topic vol. Jannie is in juni met het eerste topic begonnen. Dit is nu al het 3e topic. Al bijna 1500 berichtjes in ongeveer 3 maanden tijd. Veel verdrietige berichtjes, maar gelukkig ook heel veel blije en gelukkige berichtjes. We vinden hier allemaal veel steun, hopelijk gaat dat voor jou ook gelden.

@ Patricia: Mijn kwaaltjes? Hmm, ik weet het niet hoor. Het zou kunnen dat mijn borsten iets zijn gegroeid, maar als dat zo is, dan is dat echt minimaal. Ik kan wel de hele tijd slapen, maar dat komt voor een (groot?) deel ook wel door de verkoudheid. En verder eigenlijk helemaal niets. Ik weet het ook niet. Dat hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar blij wordt ik er ook niet van. Nog een weekje en dan krijgen we een echo. Ik ben benieuwd. Ik kan me nu nog echt niet voorstellen dat we dan al een kloppend hartje te zien krijgen.
Jij hebt over 4 dagen al je echo, he? Fijn dat het een inwendige is. Hopelijk gaat alles goed. Het lijkt er dus op dat je kwaaltjes voorzichtig op gang komen.

@ Laura: Ik snap wel wat je bedoelt hoor, met die hazenlip. Mijn man en ik hebben dat nu ook. Als we een gehandicapt kindje zien, of in ieder geval een kindje wat iets 'mankeert' dan kijken we elkaar nu meteen aan. We denken dan hetzelfde. "Ja, dat kan natuurlijk ook". En natuurlijk zijn er ergere dingen, maar je wilt toch heel graag een gezond kindje. Normaal sta je er maar zelden bij stil dat het lang niet altijd helemaal goed is, maar nu je zelf bezig bent met zwanger worden, is het ineens anders.

@ Marijke: Inderdaad, liefde maakt blind, zeker als het om je eigen baby gaat. Ik weet nog zo goed toen mijn nichtje was geboren. Wij vonden haar de allermooiste baby van de hele wereld. Of in ieder geval toch wel een van de top vijf. En als we nu foto's van haar zien toen ze nog maar een beebje was, schieten we elke keer in de lach.  Ze leek wel een freggle! Komende zaterdag wordt ze al weer 6 en zondag moet ze op voor diploma A. Wat gaat dat snel, he?
Ze lijkt overigens niet meer op een freggle hoor. Het is een mooi meisje, met een geweldig leuk gevoel voor humor en een groot hart. Woensdag neem ik haar mee naar een kinder cabaret voorstelling in het theater. Ben benieuwd wat ze er van vindt.

He meiden,

ongi is alweer bijna weg, twee dagen weer een bloedbad gehad met vreselijke buikpijn en nu gaat het wel weer....echt het is zooooooo anders als voor die curretage!!
Maar goed, tis 2 dagen afzien en dat heb ik nu 2 keer in t weekend gehad, dus op zich vind ik dat wel lekker, dan hoef ik er niemand mee lastig te vallen....

dus we kijken nu maar weer vooruit naar mijn ei!! Mocht het aankomende maand weer niet lukken dan zijn we de maand erop tijdens mijn ei lekker een weekendje saampjes weg.....dat heeft vorige keer wonderen gedaan!! haha

Maar we balen wel hoor dat t nog niet zover is, ook mijn man blijft dat maar zeggen tegen me....(lief he..). Maar goed, wat niet is, is niet, dus daar kunnen we nu weinig aan veranderen! We gaan er gewoon weer voor, meer kunnen we toch niet doen.....maar manlief en ik hebben dus wel afgesproken dat we vanaf nu ons kop in t zand steken tot na mijn NOD en dan pas eens een testje gaan wagen en alle kwalen negeren, want die zeggen dus helemaal niets!!

Nou dat was even onze laatste update,

meiden die NOD moeten krijgen, ik duim voor jullie!

En de zwangeren.....geniet er lekker van (voor zover je kunt genieten met je kwaaltjes...haha)

werkse en liefs
Yosha

@ Yosha: Ik was jou helemaal vergeten. Balen van je ongi. Zo oneerlijk hoe je lichaam je voor de gek kan houden. En het is zo moeilijk om allerlei kwaaltjes maar gewoon te negeren, juist omdat je het zo graag wilt.
Samen op vakantie zijn, doet inderdaad vaak wonderen, maar laten we hopen dat het zover niet komt en dat het volgende maand al raak is.

Goedemorgen allemaal!!!

na een paar dagen stilte ben ik er weer haha!!!
Voordat ik aan de slag ga vandaag dacht k eerst hier kijken en even alles bijlezen!!

Jannie zit lekker te genieten in Spanje!!

Patricia, nog spannend dus na de echo!!!! Kan me vorstellen!!! Ik hoop echt dat je deze week meer duidelijkheid hebt en alles goed is!! Ik duim voor je!!!

Miep voel je je weer wat beter?? wel weer aan t werk las ik....

Marijke dus de afspraak gemaakt voor de echo!! Goed joh!! Kan me voorstellen dat het moeilijk is te bellen, maar nu heb je het tcoh gedaan!! Ik ken dat gevoel. Ik had echo bij 6w2d e een kloppend hartje....

Yosha balen mied toch ongi geworden!! Moeilijk is dat he al die kwaaltjes en dan toch ongi worden!! frusterend!!! had het zo voor je gehoopt!!!!

Maikesanne hoe gat het nu met je?? Vervelend die exceem!!!

Loreanne welkom terug van vakantie, lekker gehad dus!!!

Laura goed bezig he met sporten!!!! petje af, ik neem het me ook wel eens voor komt alleen altijd zo weing van!!!!
En dus je eerste werkweek er weer op zitten, die is voor mij deze week!!

San welkom hier als is de reden natuurlijk heel verdrietig, hoop dat je je hier wel snel thuisvoelt en je er wat aan hebt!! ik heb 12 juni mk gehad en ben nu 12 weken zwanger en tot zover ziet het er goed uit.

linda moe moe moe dus!!!! herkenbaar!! Ik merk dat het bij mij nu betr gaatn a 12 weken, heb natuurlijk wel 3 weken vakantie gehad nu dus even afwachten hoe het deze week gaat met school studie en werken!!

Roos drukke tijden dus, hoop dathet met je paard ook weer goed gaat!!

Ik vind het ook spannend met jullie mee te leven in de spannende tijden, je weet zelf zo goed hoe het voelt!!!!!
Wij hebben vorige week met 12 weken het hartje gehord en nu woensdag de echo, maar blijft toch spannend, al is mn gevoel nog goed!!!

T weekend even wezen winkelen voor positiekleding, kan mn eigen broeken echt niet meer aan, had vorige week mn spijkerrokje nog aan maar die deed vanaf de middag ook zeer dacht nou das de bedoeling ook niet!!
Morgen naar school ben benieuwd hoe dat is de eerste hele dag.... en voor t eerst thuis geleerd enzo en dan woensdag eerste de echo, toch wel spannend en daarna werken!! het "gewone"leven begint dus weer!! haha

Groetjes!!

Hoi hoii

Jee er word veel afgekletst hier !!
ff korte update ...

K he nogsteeds giga last van eczeem in mn gezicht, nek en hals (ook armen maar daar heb ik geen last van) t vervelt nu gigantisch.. dus overal liggen hier velletjes door het huis..
K ben nu al een week thuis en moet morgen van mn leidinggevende vervangend werk doen.. dus hele dag gaatjes knippen en kopieren..
Woensdag mn nod..K weet het ff niet meer hoor, iedereen zeg dat ik zwanger ben vanwege mn eczeem en ik begin misselijk te worden,, Misselijk kan natuurlijk ook door de stress komen.. maar k weet t zelf niet.
Yosha is t voorbeeld van hoe je lichaam je voor de gek kan houden !!
K weet wel, heb ik woensdag geen positieve test, dan ga ik meteen belle voor een afspraak want word hier gek van !!

Wanneer gaan jullie testen Roos en Yf?? Jullie hebben woensdag ook jullie nod.. Spannend he ???!
Misschien dat ik morgenochtend ook wel test trouwens.. want moet morgenavond paardrijden (denk niet dat ik ga maar vind t ook wel lekkere afleiding) en wanneer ik zwanger ben ga ik metee stopppn met rijden..
Maar ja wil ook niet te vroeg testen naturlijk...

Loreanna (heb ik t goed?)   Fijne vakantie gehad??

O jee begint te regenen.. snel mn was binnen halen! xx

Hey dames,

Nog 6 dagen tot mijn NOD en ik voel nog niks. En daar ben ik ook nog blij mee, want de afgelopen keren voelde ik wel van alles maar mooi dat ik gewoon ongi werd! En dat al een week van te voren (dat ik van alles voelde)!! Ik kan jullie wel vertellen, dan duurt de week errug lang!!
Misschien dat het nu eindelijk weer een beetje normaal gaat worden!
Yosha, jij hebt nu opeens een totaal andere ongi, ik ook. Alleen lijkt het bij mij maar niet op gang te willen komen, terwijl het bij jou juist erg heftig is. De afgelopen keer heb ik pas op dag 5 en 6 van mijn ongi flink gebloed en heeft het in totaal 11 dagen geduurd!!! Dit terwijl het voor mijn miskraam ongeveer 5/6 dagen was. En dan begon het met flink bloeden wat steeds minder werd.
Ons lichaam zit toch maar vreemd in elkaar!!

MaikeSanne, misschien moet je morgenochtend alvast een testje doen. Met ochtendurine heb je de meeste kans, omdat dat het meest geconcentreerd is.
Ik hoop het voor je meid!! Maar helaas weet ik ook dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Hopelijk bij jou niet, want dat is je eczeem een dubbele domper!!
Dus je moet vervangend werk doen. Wat voor werk doe je normaal??
Ach op zich niet erg toch?? Heb je ook afleiding en pieker je misschien wat minder??

Marieke, hoop dat je het vol gaat houden: je zwangerschap, studie en werk. Studie en werk samen lijkt me al zwaar, en dan ook nog zwanger erbij!! Pfff succes en sterkte ermee!!

Ik ga zo nog uit eten. We hebben in juni een sportevenement in Groningen georganiseerd en vanavond is de evaluatie ervan. Maar we hebben pas om 20.00 uur afgesproken, dus ben net aan het snoepen geweest omdat ik zo'n trek heb....fout!!

Verder geen nieuws hier. Het is druk op het werk dus overdag reageer ik niet zoveel.
Ik ben zo benieuwd naar woensdag omdat er dan 3 NOD's zijn......
Ladies, wel even snel wat laten weten hoor!!!

Tot gauw maar weer,
Groetjes Laura

Zucht....te vroeg gejuicht.
Kom ik gisteravond thuis, heb ik opeens last van roze/oranje/rood slijm. En nu nog steeds een beetje. Daarnaast voelde ik net opeens de bekende drempelpijn toen ik richting de wc liep om te controleren.
Nu kan ik er natuurlijk weer hele theorieën op loslaten, maar laat ik toch maar proberen om het te negeren!!
Dus ik ga maar snel aan het werk!!

Fijne dag allemaal!!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan