We gaan ervoor part II

Hallo Allemaal,
Voeg me maar toe aan jullie schema. Qua data is het allemaal wat onduidelijk maar ik denk dat het als volgt is
MK 14/9
Ei     25/9
NOD 9/11
Poging 1
Kind 1
Leeftijd 32
Komt uit Brabant
Ik heb echter normaal gesproken (vrijwel) geen spontane eisprong dus grote kans dat bovenstaande niet gaat "werken" en m.b.v. medicatie moet plaatsvinden. Maar misschien met alle hormonen van de afgelopen mnd dat het wel spontaan lukt.
Fijn weekend!
San.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Maike
10/8
10/9
24/9
1e
1
-

24
Frl

al gehad

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9
33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

San
14/9
25/10
9/11
1e
1
-
32
N-Br
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
>
1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
26/9 16u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

32

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Hoi San,

Ik heb je toegevoegd aan het schema.
Je schrijft ei 25 sept en NOD 9 nov, daar zit wel heel veel tijd tussen. Ben er vanuit gegaan dat je ei 25 okt hebt bedoeld??
Mijn 1e ongi na de mk kwam pas na 37 dagen, terwijl ik normaal een cyclus van 24-25 dagen heb. Dus vandaar dat ik er 25 okt van heb gemaakt.

Dus het gaat bij jou allemaal niet zo gemakkelijk. Waren jullie al lang bezig voor een kindje? Want voordat je richting de huisarts gaat voor een doorverwijzing is er vast al wat tijd over heen gegaan. Of wordt je niet ongi als je vrijwel geen eisprong hebt??

Je miskraam is nog maar net geleden. Is alles schoon in je baarmoeder of krijg je nog een controle?? Er blijft nog wel eens iets zitten bij een spontane miskraam, dus neem daarin geen risico zou ik zeggen.
En hoe is het emotioneel met je? Je bent zo te lezen al iets langer aan het idee gewend, maar toch is het een enorme klap.
Dus sterkte meid, met alles!!

Groetjes Laura

Hee Loreane,
Welkom terug!! Ik had je al gemist en bijna willen voorstellen om je maar van het schema af te halen.... Was vergeten dat je met vakantie was.....
Ja nu gaat het gewone leven weer beginnen!! Maar zo te horen heb je een fijne vakantie gehad. En nu maar proberen daarvan zo lang mogelijk na te genieten!!

Linda, jij bent hier niet zo veel meer te vinden. De moeheid zeker?! Het gaat idd hard met je, alweer ruim 9 weken!! En volgende week alweer een echo, fijn om daar naar toe te kunnen leven lijkt me.

Wij hebben hier een rustig weekend. Vanmiddag komen mijn ouders langs. Manlief is aan het voetballen en ik ga zo weer even hardlopen. Heb van woensdagavond toch wel behoorlijke spierpijn gehad, maar is nu weer beter.....
Gisterochtend weer gezwommen, mijn sportritme is er weer!! Er zijn ook alweer wat kilootjes af sinds vorige week, maar het mag allemaal wel wat strakker haha!

Op 12 oktober is de 4 mijl van Haren naar Groningen (hardlopen). Een groots evenement hier! Veel deelnemers (15000) en het hele parcours staan mensen langs de weg, erg leuk en gezellig!
Het zal de 5e keer worden dat ik er aan mee doe, tenminste, als ik de komende weken genoeg kan trainen om die 6,5 km in 1x hardlopend af te leggen. De afgelopen jaren heb ik ieder jaar nog mijn tijd verbeterd, maar dat zal em dit jaar echt niet worden.....

Een fijne zondag allemaal!
Groetjes Laura

Hoi San,

Welkom hier ook al is de reden heel verdrietig. Je kunt je hart hier luchten en gezellig meekletsen. Hopelijk voel je snel weer wat beter!!!

Ik heb zelf in maart een MK gehad 12 wkn +3 dagen en een curettage. Ik ben nu heel gelukkig zwanger van ons 2e kindje (9 wkn + 3dgn).

Grtz Linda

Hey Laura,

Ja mijn bezoekjes aan het forum zijn erg schaars geworden. Idd heeeeeeeeeel moe. Wanneer zoonlief slaapt, slaap ik ook en 's avonds na het eten vallen mijn ogen dicht.
Ik heb vanmorgen wat gerommeld in huis, was opvouwen etc. Man en zoon zijn stoere dingen buiten aan het doen: het gras maaien en de paardeboxen schoonmaken. Manlief is reuze lief voor me.
Wanneer Niek zo gaat slapen ga ik ff liggen.

Vanmiddag hebben we een feestje van mijn oma. Ze wordt 85. Een familiereunie dus. En vanavond natuurlijk plat voor Gooische vrouwen. Kijk jij er weleens naar???

Wat ontzettend goed dat je zo aan het sporten bent. Hardlopen heb ik ook geprobeerd na mijn MK maar het is een sille dood gestorven.
Fijne dag!!

Grtz Linda

Hey Linda,
Ja, ik kijk ook graag naar Gooische Vrouwen (en de Desperate Housewives ook).
Tijdens de vakantie  had ik de dvd-recorder geprogrammeerd voor 'Midlife Crisis' maar dat was nog maar 1 week. Dat wist ik niet en ik had het voor 3 weken geprogrammeerd. Tijdens de vakantie schreef Jannie geloof ik over Gooische Vrouwen en toen baalde ik al, want wist niet dat er nieuwe afleveringen waren begonnen. Ik was dan ook aangenaam verrast toen ik thuis kwam en de dvd dus Gooische Vrouwen had opgenomen!!
Ben dus helemaal bij en niks gemist door de vakantie.
Moet wel zeggen dat ik Willemijn wel mis, dat was toch een beetje degene die de dames bij elkaar hield.

Voor mijn zwangerschap was ik ook vaak aan het sporten. Sowieso 1x per week hardlooptraining en zwemtraining. En dan ging ik vaak voor mezelf nog wel een keer hardlopen en/of zwemmen.
Maar toen ik zwanger werd had ik geen zin in hardlopen (te pijnlijk voor borsten). Zwemmen deed ik nog wel, de training dan. Maar voor mezelf werd het niks, want ik lag 's avonds na het werk op apegapen.....
Tja en toen ik de miskraam kreeg heb ik een hele tijd daarna geen zin gehad in hardlopen. Was nog steeds erg moe. Zwemmen mocht niet aangezien ik erg lang heb gebloed. En in de zomer staat de zwemtraining altijd stil, dus toen bleef het er  bij.
Dus na de vakantie ben ik weer lekker begonnen en ik voel me er stukken beter bij. Ben alweer 2 kg afgevallen na de vakantie (was afgelopen halfjaar 5 kg aangekomen). Het moet nu alleen weer wat strakker!!

Ik hoop dat ik het vol kan houden als ik eenmaal weer zwanger ben.....

Veel plezier vanmiddag bij de familiereünie!! De meesten weten het nog niet zeker, en je houdt het vast nog even stil??

Groetjes Laura

Oh ja, nog even een  niet zo fris  vraagje....
Gister en vandaag voelde ik een paar keer slijm/afscheiding in m'n slip lopen. Hebben jullie dat wel eens?? Ik weet dat het een zw-kwaaltje is, maar ik heb pas net afgelopen week mijn ei gehad (hoop ik tenminste), dus dat lijkt me wel  erg snel....

Terug
Bovenaan