We gaan ervoor part II

Miep!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Lekker om vandaag vrij te zijn!
Wat een leuk kado van je man en mooi dat jij het super lijkt! Ik zou het doodeng vinden, heb nl. hoogtevrees. In vliegtuig of op wintersport is geen probleem, maar als ik het gevoel heb dat er geen goede bescherming is, en ik er zo uit kan,  word ik gek (in reuzenrad bv.). Daarom lijkt me een luchtballon niet echt leuk.....
Geniet van je dag!! En zondag van je ballontochtje, als het weer een beetje meewerkt!
Ps. goed jaar, 1975

Hier: slijm weer in normale kleur, geen drempelpijn meer, maar vanmorgen wel beetje misselijk. Heb uurtje langer geslapen dan normaal, toen was het weg. Borsten kriebelen ook klein beetje.
Moeilijk hoor, om er niet teveel mee bezig te zijn!!
Maar goed, de dagen vliegen best snel voorbij, dus voor ik het weet is het zondag!
Maar.....vrijdag nog geen ongi of bruin is alvast goed teken!!
Zag dat ik dag later ben begonnen met tellen dan toen bruin begon. En aangezien mijn ongi de laatste keren 23 en 24 dagen waren....
Feitelijk zit ik dus vrijdag al op dag 24!
Maar goed, ik weet het allemaal niet hoor, na die laatste ongi die zo lang aanhield en het ei dat best laat was.
Ik wacht maar gewoon tot zondag en dan maandag testen mocht er nog geen ongi zijn!!

Roos, Yf en Maike Sanne, laat ons niet langer in spanning

Gefeliciteerd met je verjaardag Miep! Veel plezier vandaag!

Wel grappig hoe we allemaal in spanning af zitten te wachten maar de dames in kwestie laten niets van zich horen!

Vorige keer dat er 3 tegelijk testten hadden we 3 keer positief!

Dus Maike, Yf en Roos: hebben jullie goed nieuws??

@Laura: het klinkt wel veelbelovend hoor, ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding was!

Marijke

Hi ladies,
heb gisteravond een test gedaan en die was negatief. Hoop dat ik te vroeg heb getest maar denk eigenlijk niet dat ik nu zwanger ben. Voel me ook totaal niet zwanger!

Na die 1e ongi na de miskraam (bij 37 dagen) hebben we een cyclus van 28 dagen aangehouden maar eigenlijk weet ik echt niet wat mijn cyclus is dus deden we maar wat.
De vorige twee keer had ik vreselijk gevoelige borsten en een bultje in mijn nek. Nu alleen een jeukende tepel! ;-) Ben ook nog niet ongesteld geworden dus afwachten maar!

lief dat jullie zo meeleven.
Heb me er eigenlijk bij neer gelegd dat het deze eerste ronde niet gelukt is. Hopen maar op het tegendeel! ;-)

Ik houd jullie op de hoogte!
Groeten, Y

Hai Yf,
Het kan natuurlijk nog zo zijn dat je gewoon te vroeg hebt getest, want je bent ook nog niet ongi dus!
En die jeukende tepel, ik had juist last van jeukende en pijnlijke tepels....dus.....
Er rest je dus niks anders dan afwachten, succes!! Wachten duurt altijd zo lang! En lastig dat je niet weet wat je cyclus is, nu weet je niet wanneer je iets kan verwachten.

Roos en Maike Sanne, bij jullie al iets bekend??
Laat ons niet zo lang in spanning meiden!!
Ik zit constant te checken of er al nieuws is.....

Hier een berichtje van  een ZWANGERE !!!!!!!!
Jaaaaaaaaaa ben echt zo blij !!!     Gisterochtnd al getest maar was niks zichtbaar (dacht ik) Maar toen ik 3 ur later uitmn werk nog ff keek zag ik toch een heel licht streepje,,
Omdat je dit niet mee mag rekenen, heb ik dit maar niet verteld..
Op advies van  een vriendin  en mn zwangere zusje vandaag nog s getest,met twee verschillende testen en ja hoor..licht streepje op beide !!!!!!!!!!
Ben zoooooo blij !!!!
Heb meteen vk gebeld en mag met 6 weken een echo ipv de mk.. maar ga zo een afsrpaak maken voor 7 weken.   Liever een week langer wachten dan wanneer we echo krijgen en het isnog te vroeg om t hartje te horen !   Dan benk helemaal in de zenuwen en dat moet niet ;)    
Ben een week later uitgerekend dan een vriendin ! Super !!!

Hier zijn ze dan.. de glitters !!!!!!!!

**********************************************************************************
**********************************************************************************

Dikke zoen van een zwangere Maik...

Sorry dames ik reageer later op jullie.. k ben misselijk en moe, dus zo even dutje op de bank doen...

PAT Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaa!!! Maike Sanne, van harte gefeliciteerd meid!!!
Is het eczeem niet helemaal voor niks....
Wat ga je er nu mee doen?? Toch maar even naar de huisarts toch???!!!
Wel goed op jezelf passen hoor!!
En idd, liever een week wachten en dan een echo met een hartje dan nog een extra week in spanning!!

Geef je nog even data na voor ons schema!!!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit