We gaan ervoor part II

Zo, ga nu weer even verder typen,

Miep, gefeliciteerd! Laat het een superjaar voor je woren, en dat je snel een mooi kindje cadeua mag krijgen! Ik had mijn man op 16 juni een heeel mooi cadeautje gegeven: een positieve test, 's ochtends om 5 uur! Ik kon niet meer wachten en ben stiekem uit bed gegaan en heb de test gedaan. Helaas eindigde de zwangerschap in een miskraam, maar toch.... Wél een mooi cadeua he`!
Ja balen hè, Yosha en Laura, ik wil ook zoo graag weer..... Maar wij weten tenminste dat we zwanger kunnen worden, dat kunnen er een heleboel niet zeggen..... Een dooddoener, maar toch troost ik me daar mee.   En we zijn allemaal volgens mij best snel zwanger geworden, dat is ook op onze leeftijd (we zijn allemaal toch rond de dertig?) al een goede prestatie.
Ik kan wel oprecht blij zijn voor bijv Maike, maar ook ik denk er meteen achteraan : nu ik ook. Lijkt me een hele normale gedachte en we hoeven ons daar ook niet schuldig om te voelen. Ik baal wel van die enorme stortvloed van bloed die me dit wekend te wachten staat en daar kijk ik echt niet naar uit, aankomde weekend. Ik ga met mijn dochter logeren bij mijn broer, zij hebben een heerlijk bad, ik kan daar dan niet in, dát vind ik jammer.... én niet zwanger, én niet in bad kunnen...... een dubbele straf... Dan maar weer aan de wijn en biefstuk eten.
Meiden, kop op, onze tijd komt ook écht en dan lachen we om onze klaagzangen....

Gr Roos

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Roos
1/8
10/9
24/9
2e
2
-

33
Gld
al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1
-

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2
-
26
Z-H
-

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby

17/9

1/10

22/10

1e

1

?

32

Flevola

?

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
26/9 16u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

33

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
Echo:
14/10
14.45

24
Frl
al gehad

Hi Allemaal

Ik ben wel van de succes verhalen dus hoor graag positieve geluiden!

@YF ik had een zwangerschaptest gedaan vijf dagen na mijn NOD (vraag me niet waarom ik zolang kon wachten. Waarschijnlijk geen nieuws, goed nieuws) er was toen niets zichtbaar op mijn test en ook geen menst. Snapte er niks van. Maandag een nieuw test gedaan en toen wel positief. Zo zie je maar.....

@Maike Sanne
Geweldig nieuws proficiat! Geniet ervan

@Miep proficiat met je verjaardag

@Yosha. Kop op meid!

@ Phoeby Welkom hier! Heb je verhaal gelezen op het forum. Sterkte!

Ik ga bank hangen,maar houd uiteraard de berichten in de gaten!
Groetjes San

van harte maikesanne!!! wat een geweldig nieuws!!!   gelukkig weer een zwangere erbij!

ik hoop binnenkort ook leuk nieuws te hebben!!! ik vind het wachten zo erg! had je al wat kwaaltjes of niet??? ik namelijk nu niet! zo raar! ik ben wel veel misselijk en heel de dag duizelig, maar of dat door een e.v.t zwangerschap komt, weet ik niet hoor!!! ik wil er ook niet te veel op letten, want dan valt he thelemaal zo tegen! ik heb gister wel stiekum een testje gedaan hoor! maar ja, daar kwam niet veel uit! ik begon zelfs haast een streepje te zien, ja hoe gek kun je je zelf maken.... nog maar ff een paar dagen wachten dus.....en dat is zo   moeilijk!!!!

dikke kus loreane

He meiden,

@Pat: thanks voor je lieve woorden en je knuffel....joh ik weet heeeeel goed dat ik geduld moet hebben, jullie zwangeren hebben het ook niet kado gekregen, dat begrijp ik heel goed....maar momenteel is het alleen maar zwangeren om me heen en dat vind ik even lastig....dipje gaat wel beter, maar dat is met ups en downs....En tuurlijk, dit topic is er om juist weer zwanger te raken na je miskraam, dus het zou vervelender zijn als niemand van ons zwanger zou raken!

@Laura: jeeh, ik hield het spannend vorige week, maar jij kan er ook wat van! Ook dat kan innestelingsbloed zijn, ik heb dit 4 dagen gehad en vooral na lichamelijke inspanning kwam er weer wat....dus meis, even wachten tot het weekend, hoop echt voor je dat het bij jou raak is! Ben je tenminste ook 9 maanden van die korte cyclus af!! duim duim duim

@Loreane: maak je zelf niet gek hoor door zo vroeg te testen, deed ik vorige week ook en dat schiet niet op....wacht echt je NOD af, ga ik vanaf nu ook doen, alle kwalen die bij mij deze cyclus omhoog komen ga ik echt proberen te negeren....samen met mijn man....haha, die ziet ze namelijk ook weleens vliegen hihi

Nee, we zijn alweer aan de klus....das wel lekker, ben na mijn curretage maar 2 dagen ongi en dan is t alweer helemaal weg, wat een verademing normaal was ik t een volle week...enige grote nadeel nu is dat ik vantevoren dus allerlei kwalen heb en enorme buikpijn die 2 dagen van mijn ongi...maar goed, kan nu niet naar de dokter om daar iets voor te halen...dat is weer in strijd met wat we willen he...

Maar goed, we gaan er weer voor deze maand en meer kunnen we toch niet doen.

Roos, Yf en Loreane (en ook al een beetje voor Laura) ik blijf (ondanks mijn dipje) wel duimen voor jullie hoor!

@Marieke: hoe was je echo????

Oh ja, goede nieuws aan deze kant is dat ik een nieuwe baan heb binnen ons bedrijf, ga van afdelingsmanager naar projectmanager..dus meer naar buiten en meer direct contact met onze klanten! Ondanks onze kinderwens, baas vindt dat helemaal geen bezwaar, lief he!!

liefs Yosha

Hai Yosha,
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt goed!
Hoeveel uren/dagen wil jij na de bevalling gaan werken? Want daar heb je vast over nagedacht, ik wel in ieder geval haha! Nu alleen nog even zwanger worden, blijven en bevallen.....

Eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen meer in dat het deze maand is gelukt.
Nu weer (of nog steeds) roze/rood slijm, zeurderige (ongi)buikpijn en vanmorgen weer wat misselijk. Maar daarentegen heb ik  geen last van mijn borsten. Af en toe voel ik ze wat kriebelen, maar that's it. M'n tepels voel ik al helemaal niet.
Tis in ieder geval wel weer anders dan vorige maand, toen had ik juist enorme last van m'n borsten én tepels. Maar toen werd ik gewoon ongi.
Bij de zwangerschap voelde ik juist ook m'n borsten en tepels.

Nou ja, ik geloof niet dat ik momenteel kan vertrouwen op de signalen van mijn lichaam, ze geven allerlei tegenstrijdige signalen af!!

Kan alleen maar afwachten. Ben alleen bang dat mijn ongi al weer op gang aan het komen is. Dat is echt een drama de afgelopen maanden.
M'n huisarts wil me wel een paar maanden de pil geven om het weer sneller op gang te laten komen, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling hè.....

Werk ze allemaal!!

Oh ja Loreane, zondag NOD pas hè, dan is woensdag testen echt nog te vroeg! Geduld!! Succes, idd erg moeilijk dat afwachten!!

Terug
Bovenaan