We gaan ervoor part II

Hoi MaikeSanne,

gefeliciteerd meid!! Super en snel volgens mij!!

moet wel even kwijt dat ik t iedereen van harte gun....maar voel me wel een achterblijvertje hoor....vorige keer in 1 keer raak en nu in ronde 2 weer niets...weet t moet geduld hebben, maar wordt wel elke keer op de feiten gedrukt dat ik dus niet (meer) zwanger ben en word daar wel verdrietig van...

Gun t iedereen, maar mezelf nog t meeste zeg maar....

we gaan er weer voor..maar goed, elke keer weeeeer die teleurstelling, ik weet niet hoe lang ik dat nog trek hoor.....

ook hier op t forum wordt er steeds meer over zwanger zijn ipv zwanger worden gesproken en dat is leuk voor de zwangeren, maar om even ego te zijn, voor de (nog) niet zwangeren niet altijd even makkelijk om te lezen en positief te blijven...

MaikeSanne, in ieder geval bedankt voor je glitters....hoop dat ze wat opleveren bij een van ons...Thanks!

sorry meiden, maar zit hier even in een klein dipje....en tis ook nog eens verschrikkelijk druk op mijn werk....dus mijn hoofd tolt daar een beetje van...zucht...

liefs Yosha

Gefeliciteerd Maike Sanne! Die eczeem aanval heeft dan misschien iets te maken met de hormonen? Ik had ook veel last van mijn mond de week voor mijn NOD. Nu ben ik 5+3 en is het gelukkig wel bijna weg. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.

Roos, heb jij al getest?

Marijke

Hai Yosha,
Ben er ook nog hoor!! En ik zit alweer in ronde 4, ben helemaal een achterblijvertje!!
Maar je hebt gelijk hoor, vind het ook af en toe best moeilijk, wil ook erg graag!!
Maar het lukt me ook niet om hier weg te blijven, vind het te gezellig en ben ook te nieuwsgierig!!
Sterkte meid met je dip, helaas komen ze af en toe weer naar boven. Denk voor  mezelf dat het in ieder geval beter zal gaan als ik eenmaal weer zwanger ben. Er zullen natuurlijk eerst hartstikke onzekere weken komen, maar de 1e stap is dan in ieder geval weer gezet. Tot die tijd is die stomme ongi altijd weer reden voor een flinke dip!!
Hoop dit weekend meer geluk te hebben.....

Liefs Laura

Hallo meiden,

Eerst zal ik me even kort voorstellen. Mijn naam is Phoeby, 32 jaar en ik kom uit Flevoland.
Vorige week woensdag heb ik met 6,5 week een MK gehad terwijl ik op vakantie was in Turkije. Ik zal hier niet weer mijn hele verhaal neerschrijven, dit staat namelijk al op dit forum.
Ik wil me graag bij jullie aansluiten en ook in het lijstje worden opgenomen.
Mijn man en ik hebben besloten er ook weer direct voor te gaan en volgens de gyn kan ik mijn ei ongeveer volgende week woensdag, 1 oktober, verwachten.
Mijn NOD is nog moeilijk te bepalen. Ik heb altijd een cyclus gehad van precies 28 dagen maar de gyn gaf al aan dat de eerste keer makkelijk een weekje langer kan duren. Dus zekerheidshalve houd ik mijn NOD op 22 oktober.
Ik heb een natuurlijke mk gehad dus ben niet gecuretteerd.
Wij gaan voor een eerste kindje dus dit wordt weer ronde 1.

Ben hartstikke blij met dit forum. Je weet dat je niet de enige bent en er is altijd een luisterend oor te vinden.

Hopelijk tot snel en ik zie graag mijn naam in het lijstje.

Liefs,
Phoeby

hoi,
Miep gefeliciteerd met je verjaardag!!! Weer een jaartje erbij, waarin je hopelijk moeder mag worden van een heel mooi kindje!!

MaikeSanne, gefeliciteerd meid. Dat is er weer 1 bij. Ik hoop dat de overige 10 meiden ook snel volgen. De zwangeren zijn in die zin nog steeds in de minderheid en dat moet anders natuurlijk!!
Wat ga je nu met je eczeem doen??

Yf, misschien helpt het als je in de ochtend een test doet? Dat je geen symptomen hebt, hoeft niks te betekenen. Soms komen mensen er pas bij de bevalling achter dat ze zwanger zijn. Dat vind ik echt ongelofelijk, maar het schijnt te kunnen. Dus echte kwalen hoeven echt niet!! Hopenlijk ben jij er nu even zo een!!

Yoshua, meid ik kan me je teleurstelling goed voorstellen.Ff een knuffel   Hoe leuk het ook is voor een ander om zwanger te zijn, je bent zelf de belangrijkste. En het valt tegen als dat dan maand na maand niet mag lukken. Die ongesteldheid drukt je dan weer met de neus op de feiten dat datgeen wat je zo graag wil, gewoon nog niet zo is. Die wachtmaanden duren dan lang en het is gewoon oneerlijk. Heel begrijpelijk meid, ik weet er alles van.
Misschien is het ook wel een seintje naar de zwangeren (mezelf) toe. Dat we hier wat minder echt moeten jubelen over ons zwanger zijn en het meer over onze angsten moeten hebben. Het jubelen moeten we dan misschien maar op een maandforum doen......
We willen natuurlijk niet dat jij of andere meiden die zwanger willen raken, hier niet meer komen schrijven omdat het te moeilijk wordt door de zwangeren!!
Ach en dat allemaal door een dip die meestal snel over is, haha. Maar wel iets om over na te denken.

Phoeby, ik heb je toegevoegd aan ons schema, welkom!! Helaas is de reden erg verdrietig!! Je mag heel je verhaal doen hoor als je wilt, dat vinden we helemaal niet erg! Het zou fijn zijn als je rond 1 oktober je ei alweer hebt. Helaas is dat zo'n 1e cyclus na een mk lastig, het kan 4-6 weken (of zelfs langer) duren voordat je lichaam je cyclus weer oppakt. Maar omdat je een spontane miskraam gehad hebt, pakt je lichaam het missschien wel snel op.
Hoe voel je je emotioneel?

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Roos
1/8
10/9
24/9
2e
2
-

33
Gld
al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1
-

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2
-
26
Z-H
-

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad
Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
?
32
Flevola
?

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
26/9 16u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

33

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8

?
1e
1

24
Frl
al gehad

Hee dames,

Maikesanne, gefeliciteerd!!!!!! Wauw, fijn joh, de spannende weken breken aan. Mazzelaar!!!!!

Nou, hier nog niks aan de hand. Denk dat mijn eisprong donderdag of vrijdag 2 weken geleden was, dus verwacht menstruatie dus iets later. Voelde me vanmorgen zo sjacherijnig, kon op iedereen wel schieten, heb me ook niet kunnen inhouden, arme collega's en klas...... Voelde ook een hoofdpijn opkomen, ben er dus erg bang voor dat het in ronde 2 niet is gelukt, jammer, hebben zooo ons best gedaan, op het juiste moment.Maar ja, de vorige 2 zwangerschappen zijn ontstaan in ronde 3, dus ik reken er op.

Gr Roos

Hey meiden,
Ben ik weer. Jee wat heb ik vandaag een zeurderige buikpijn. Mijn buik was en is ook nogal opgezet.
Had niet echt zin om naar de hardlooptraining te gaan, maar ben toch even geweest. Vorige week voor het eerst weer geweest, wilde het deze week niet alweer overslaan. Maar het was geen goed plan. Het loopt niet lekker als je buik pijn doet!  Kwam net thuis en alweer roze/oranje slijm. Beetje vreemd want vandaag overdag was dat niet zo.
Ben nu gelijk  bang dat het mijn ongi alweer is. Bah!!

Phoeby, welkom hier, je hebt ons gevonden. Ik had al een berichtje geschreven bij het topic welke je had geopend. Je klinkt alweer lekker positief. Hartstikke goed! Maar jezelf niet voorbij lopen hoor, laat je verdriet toe, dat mag best!!

Nou ga ff lekker voor de buis hangen, heb gister Desperate Housewives opgenomen en dat wil ik nog even zien!!

Grtzzzz Laura

Terug
Bovenaan