We gaan ervoor part II

Hoi hoii

Hier snel ff een reactie van mij..
Heb niet de tijd om op iederee te reageren want krijg zo bezoek ivm de hara party..
Maar wou jullie even laten weten dat ik bij de dermatoloog ben geweest vandaan en heb zalfjes gekregen. Nu heb ik t niet zo op zalfjes, maar deze helpt !
1 keer gezicht gesmeerd en t ziet er stukken beter uit !
Nog naar de kapper geweest en ben een stuk opgeknapt hihihi..

Vanochtend giga misselijk geweest, dacht echt dat ik moest spugen, gelukkig was t niet zo !!

Gezellige avond allemaal en kom morgen op jullie reageren ! xxx

Hey meiden,

Marijke: hoe gaat ie nu? ben benieuwd en ook of je evt gebeld hebt. Hou je haaks!

MaikeSanne: welke zalf heb je gekregen? En wat gebruikte je eerst voor je eczeem?

Laura: hmmm dus toch ongi? heb wel eens gelezen, dat als je aantal dagen beetje bloed verliest, je met je nieuwe cyclus moet beginnen te tellen als de ongi echt is doorgebroken... Succes ermee meid!

Patricia: vrijdag echo dus? Trek je het nog of voelt het nog goed? Hoop t voor je!

Hier alles bueno. Heb vandaag zoveel energie gehad, ongelofelijk. Is de eerste dag dat ik dat voel. Helemaal omdat ik vannacht pas om halfeen sliep!

Groetjes Janneke

Gelukkig gaat het nu weer goed. Vanmiddag nog een bruin propje op het papier gezien en sindsdien niets meer. Ik heb ook geen buikpijn dus ik ga er maar vanuit dat het onschuldig is. Als ik echt helderrood bloed zie ga ik wel bellen maar nu voel ik me gerust dat het nog OK is. Pffff, wat een dag zeg. Echt niet leuk die angst dat het weer mis gaat. Ik had wel wat bloedverlies verwacht rond 8 weken maar niet nu al. Pat, dat heb jij dus ook vaak in de 1e 3 maanden? Erg dat je daar nu ook op zit te wachten. Misschien komt het deze keer wel niet.

@Laura: balen van die negatieve test. Wat frustrerend zeg. Als je ongi toch nog doorzet begint je nieuwe cyclus pas op de eerste dag van helderrood bloed. Dat is wel belangrijk om te weten ivm de ovu-testen.

@Maike Sanne: fijn dat je een zalf hebt die helpt. Maar wat is een hara-party???
Ben nu wel benieuwd...

@Marieke en Janneke: wat heerlijk dat jullie nu echt genieten van je zwangerschap en weer energie hebben. Dit is echt de leukste tijd van je zwangerschap. Hebben jullie je nu al opgegeven voor een zwangerschapscursus/lacatiekundige/kraamhulp etc? En wanneer beginnen jullie dingen te kopen voor de baby? Kinderkamer, kinderwagen etc, het is echt zo leuk om te shoppen voor je eerste baby!

Prettige avond nog iedereen
Marijke

Hara-party, volgens mij is het een soort Tupperware-party maar dan voor schoonmaakspullen. Ik kan mij herinneren dat mijn moeder het ook ooit over dat merk heeft gehad en er zo'n party van heeft bezocht.
Iets voor jou Marijke hihi??
Fijn dat je geen bloed meer hebt verloren en dat je weer wat zekerder bent. Nog even geduld tot maandag, dan weet je het echt zeker. Wel gaan bellen mocht het toch nog rood worden hoor!!

Goed om te weten dat mijn cyclus pas begint op de 1e dag van helderrood bloed. Dat verklaart ook mijn late ei de vorige keer. Toen begon ik pas met bloeden op vrijdag. Rond woensdag de week erna mijn ei is dag 12 en dat komt dan toch weer aardig overeen met mijn normale cyclus van 25 dagen!

Ik heb de ovulatietesten al ontvangen (wat is Sensitest toch snel!). Er staat niks over de urine die op kamertemperatuur moet zijn. Zal dus wel meevallen.
Ik ga ze gewoon proberen en zie het wel.
Zwanger worden is een kwestie van tijd maar ik wil gewoon te snel. Het moet nu nu  nu en het liefst nog eergister. Maar dat heb ik niet voor het uitkiezen.
Als ik dan aan Patricia denk, dan heb ik nog niks te klagen.
Hoop alleen dat het wel lukt voor de uitgerekende datum (4 januari 2009). Lijkt me een moeilijke periode en als je dan nog niet weer zwanger bent helemaal.

Heel slecht van mezelf, maar ben niet naar de hardlooptraining gedaan. Had me al omgekleed, maar toen ik weg moest begon het net keihard te regenen en ook nog onweer erbij. Toen vond ik het toch wat teveel gevraagd....
Bij ons op de club zijn het allemaal bikkels haha, die lopen wel door met wat regen en onweer. Wat dat betreft pas ik er echt niet bij hihi. Maar op zich is het wel een goede stok achter de deur om toch te gaan. Behalve met dit weer dan....

Hey meiden,

Laura, wat lees ik nu??? Bah zeg. Die onzekerheid! Moeilijk hoor. Ik leef met je mee. Wat kan je lichaam dan gek doen.

Marijke; ik schrik er helemaal van!!! Gelukkig niet weer gebeurt las ik, maar o jee wat eng! Ik heb dat in alle 3 zwangerschappen niet beleefd, bloedverlies. Was ik ook zeker heel bang geworden.   Het is trouwens raar, op mijn bloedtest formulier staat: 3e zwangerschap en 1 kind. Raar hoor. Ik duim voor je!

Marieke en janneke: super dat jullie meer energie krijgen! Ik merk dat ik me een stuk beter voel nu de spanning wat weg is. Ze vonden me op het werk stralend! Terwijl ik vorige week en maandag er nog zo slecht uitzag aldus collega's.   Wat spanning met je doet!

Pat: nog 2 nachtjes meid en dan........................... een prachtig kloppend hartje!!!!

Maike Sanne: super dat je weer wat toonbaar bent hihihi............ Mssn is het zalfje ook wat voor Janneke?????

Mijn schoonzusje heeft maandag een dochter gekregen.  Zij was 11 okt uitgerekend en ik 4 oktober. Wel ff slikken hoor zo'n kleine prachtige wurm in mijn armen. Ik moet nog ff geduld hebben, maar ik begin vertrouwen te krijgen.

Miep: Idd bijzonder hoe je collega over haar zwangerschap spreekt. Naief. En laten we eerlijk zijn dat hadden wij ook graag nog willen zijn. Maar ik weet van mezelf dat ik er in elk geval nooit zo makkelijk over heb gedacht. Jij vast ook niet, net als alle andere dames hier. het blijft een enorm wonder.
De gyn schatte gisteren onze beeb op 11 wkn. 2 dgn verder dan dat ik dacht. Ach de uitgerekende datum laten we op 23 april staan. is toch alleen maar een datum voor het UWV.
Hoe gaat het met jou???

Ik ga de computer afsluiten. Tot snel!!

Grtz Linda

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13:00 u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

22/5/09

? meisje

2e

2

3/10 14.30u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

Goedemorgen,
nou het is hier wel heel spannend inmiddels. Ben lekker sacho, daarbij slaap ik slecht, waardoor ik sacho blijf. Ik twijfel over mijn kwalen, blijkbaar werkt mijn methode, van een banaan eten in mijn bed en dan langzaam beginnen goed. Ik voel de misselijkheid ook nog wel, maar het lijkt minder. Het moet bij deze echo goed zijn. De andere echo's kon ik nog denken, de volgende keer kan het ook nog. Maar dat kan nu niet meer. Het moet nu goed zijn, anders is het weer pech.
Vriendlief is dan echt een man *$#@#*&!!! Ten eerste trekt hij mijn sacho bui zichzelf aan en als ik dan uitleg waar ik bang voor ben, zegt hij 'ga nou maar van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen' ipv een knuffel en te zeggen, 'eng he'
Ach als ik dan Linda haar zinnetje zie staan met, vrijdag een echo en dan een kloppend hartje, schieten de tranen me bijna in de ogen, dus het zal wel goed zitten. Maar ik ben er echt niet meer van overtuigd. En dat is dan weer eng, want er is toch geen peil op te trekken. Als er geen hartje is morgen, kan ik idd zeggen dat dacht ik al wat het voelde zo gek. Als er wel een hartje is, zeg je ik moet me niet zo aanstellen. Dus of je nou echt aan kan voelen dat het misgaat, ik weet het niet hoor. NOu ja onzekerheid alom hier. Was het maar morgenmiddag!

Marijke, even schrikken zeg. Ik had bij Bas* ook bloedverlies in de 7e week, met 6w5d. Dus dat is niet vreemd. toen was het ook best heftig eigenlijk, gelukkig kreeg ik de dag erna een echo, want die avond had ik er toch ook kramp bij. Maar toen was alles goed. en ja ik zit er dus eigenlijk ook op te wachten, hoe irritant ook. Heb liever dat het wegblijft natuurlijk.

Verder Marieke en Janneke, fijn dat jullie weer wat meer energie krijgen!

Linda, fijn dat je weer wat vertrouwen krijgt. Tsja dat formulier voor het bloedprikken. Daar komt bij mijn waarschijnlijk op te staan, 4e zwangerschap 1e kind. Denk dat ze Bas* niet meetellen, al telt hij voor mij wel!

Laura, nou het blijft weer rommelen bij jou. Vaag hoor, maar toch geen vertrouwen meer in een zwangerschap. Ik blijf wel hopen hoor, zolang je ogni niet doorzet, is er een kansje natuurlijk.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hey Pat,

Ik wil je even sterkte wensen voor morgen omdat het gewoon echt eng blijft zo'n ja of nee echo. Ik begrijp het helemaal. Ik duim voor je dat alles goed zit en kom je ff melden of je een hartje hebt zien kloppen? De meiden willen graag weten hoe het gaat met je.

KNUF vanuit zeeland! DUIM me te pletter voor je.

Liefs Peet

Terug
Bovenaan