We gaan ervoor part II

shit,.. mn hele bericht weg.... dorie!

Pat: succes meid, logisch dat je zo onzeker bent! Duim voor je....

Marijke: fijn dat je geen bloed meer bent verloren! Toi toi toi! Het zegt niks maar je hebt dat bloed natuurlijk niet besteld. Nu suikerfeest? Jammie, die zote hapjes....

Linda: 11 weken: super joh! weer n mijlpaal gehaald!

Shoppen: ik had na de 20-weken echo in gedachten. Of moet dat eerder? Voordeel is dat ik precies weet wat ik wil. :-D Wit, strak en simpel.
Uitdaging nummeeer 1: onze familiewieg. Zit al meer dan 120 jaar in de familie en hebben we laten restaureren, wit gietijzer, erg mooi!

Groetjes en fijne dag,
Janneke

goedemorgen dames,

Helaas is hier het bloedverlies weer begonnen. Het is roze/bruine afscheiding, elke keer als ik veeg. Ik baal er enorm van! Ik heb nu ook eindelijk het ziekenhuis gebeld en ik kan om 10.45 langskomen voor een echo. Ik ben helemaal misselijk van de zenuwen, het is toch niet weer mis? Gelukkig is mijn oudste vandaag tot 15.15 op school en de jongste kan bij mijn man blijven, die hoeft dan niet mee. We wonen maar 5 minuten lopen van het ziekenhuis dus dat is makkelijk. Ik zal er wel met lood in mijn schoenen naar toe wandelen...
Ik laat jullie vanmiddag wel weten hoe het ging!
Marijke

@ Marijke: He, nee toch! Wat vervelend zeg. Wel goed dat je nu meteen gebeld hebt en fijn dat je vanochtend meteen kunt komen. Ik hoop zo voor je dat alles goed is en er een mooi kloppend hartje te zien is. Ik duim voor je en zal de hele ochtend aan je denken!!!

@ Janneke: Jij dus nu meer energie. Wat fijn zeg. Ik kan niet wachten tot het zover is.

@ Maike: Fijn dat je nu goede zalf hebt. Ik heb zelf nooit last van eczeem, maar het lijkt me zo'n ellende. En inderdaad, misschien ook iets voor Janneke.

@ Marieke: School, werk en zwanger. Ik snap inmiddels compleet niet meer hoe je dat voor elkaar krijgt. Als ik 's morgens op het werk kom, weet ik al niet hoe ik door een hele dag werken heen moet komen en thuis gekomen, val ik als een blok in slaap. Knap hoor dat je dat allemaal kunt combineren.

@ Linda: Ja, die vriendin van mij. Ik weet niet of het echt naïeviteit is. Ze voelt zich gewoon errug zwanger. Zoals Janneke ook al schreef, de meesten van ons (allemaal?) voelden al wel aan komen dat het niet goed zat toen we een mk kregen. Als het bij haar zo goed voelt, misschien is dat wel een goed teken. En inderdaad, het is heel simpel. Dat gevoel, dan vertrouwen  zou ik ook wel willen. Wij allemaal denk ik wel. Maar het is haar van harte gegund. Ze heeft inderdaad ook al een redelijk lange weg met veel onzekerheid achter de rug, ik vind het alleen maar fijn dat het nu zo goed gaat. Hopelijk blijft dat zo. Ik vind het wel jammer dat ik (nog) niet kan vertellen over mijn onzekerheden. Maar dat komt wel over een aantal weken.

@ Patricia: Morgen echo. Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. En wat kunnen sommige mannen dan onhandig reageren, he? Ik heb gelukkig wel zo'n uitzondering die, wanneer ik half snikkend over mijn angsten praat, alleen maar zijn armen om me heen slaat en zegt dat hij het ook spannend vindt. Heerlijk. Helaas zijn de meeste mannen daar veel praktischer in. Dat heeft ook zo z'n voordelen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar nu even niet op zit te wachten.
Maar meid, je klinkt nog steeds errug zwanger. Ik vermoed dat het alleen je onzekerheid (die met jouw geschiedenis heel goed te begrijpen is) is, die je laat twijfelen of het wel goed zit. Hopelijk vliegt de dag voorbij en is het snel morgen met meer zekerheid.

@ Laura: Ik heb het er inderdaad over gehad dat we erover dachten om ons nieuws te vertellen na de eerste goede echo. Inmiddels ben ik van gedachten veranderd. Ik vind het nog zo pril nu. Pas 7 weken. Bij de volgende echo zijn we 10 weken. We hebben besloten om tot dan te wachten. Om heel eerlijk te zijn, is er maar 1 reden waarom ik het ook nu al wel zou willen vertellen. En dat is omdat ik eigenlijk de hele dag zou willen klagen over hoe ellendig ik me voel. Haha, dat is dus eigenlijk alleen maar een extra reden om het nog niet te vertellen. Steeds klagen helpt ook niet. Bovendien zit daar niemand op te wachten. Wanneer we het vertellen, wil ik toch eigenlijk voornamelijk heel blij zijn en niet voornamelijk heel misselijk. Nou verwacht ik niet dat de misselijkheid over 3 weken minder is, maar ik hoop dat de blijheid dat wel meer is.
En uh, ik zou ook niet zijn gaan lopen hoor!!! Regen is nog tot daar aan toe, maar onweer? Dat is wel heel fanatiek, maar het lijkt me niet echt verstandig. Gewoon lekker thuis  blijven, hoor!

Nou, er ligt hier inmiddels flink wat werk. Ben gisteren om 2 uur naar huis gegaan en het heeft zich opgestapeld. Zucht. Toch maar aan de slag dus.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13:00 u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

22/5/09

? meisje

2e

2

3/10 14.30u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

Marijke, jeetje nee! Ik duim voor je meis dat alles goed zit en t er "gewoon" bijhoort t vloeien.....maar begrijp ik nu dat je alleen naar t ziekenhuis gaat??? ppffff, zou ik echt niet kunnen hoor als ik zo in de stress zit! Sterkte en ook ik duim voor je!

Jannie en Marieke: fijn dat jullie allebei weer wat meer energie krijgen! Heb je natuurlijk ook wel nodig om alles voor een beeb bij elkaar te shoppen! Dat heeft moedertje natuur wel weer goed bedacht dan he...(haha)

Wij zijn nog steeds flink aan t klussen!

T irritante blijft dat ik wel de hele maand door alles daar beneden in mijn buik blijf voelen....heb met manlief afgesproken dat als we aankomende maand niet zwanger raken, ik daarna terug ga naar de huisarts die me dan door moet sturen naar de gyn voor een extra onderzoek/controle....voor de curretage voelde ik nooit iets en nu de hele dag door, zo irritant als je je er niet zo op probeert te focussen!!

Nou goed, ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe job, we gaan volgende week echt een planning maken voor de overdracht van de taken stapsgewijs...dus helemaal leuk! Heb er zin in en t geeft me ook veel energie!

Miep, sterkte nogmaals, hou je ons op de hoogte?

liefs Yosha

Heb weinig tijd, maar zie Marijke dat je bloedverlies weer is begonnen. Nee hè!!
Ik wens je heel veel sterkte in het ziekenhuis. Hoop zo dat alles goed is!!

Mijn ongi is nu eindelijk doorgezet. Gisteren geklust om het op gang te helpen en het heeft geholpen! Kan nu alleen maar opgelucht zijn na die vervelende onzekerheid. Dit heb ik liever, weet ik tenminste dat ik geen hoop meer hoef te hebben!

Hoi meiden, heb een vraagje aan jullie.
Ik denk dat het voor de meeste van jullie een bekent verhaal is maar hoop dat jullie me een antwoord kunnen geven.
Vorige week dinsdag ben ik gecuriteerd.
Nu was het bloeden vanaf zondag gestopt en gister begon het weer met het gevoel dat ik ongesteld was.
Was maar een klein beetje helder bloed en nu verlies ik beetjes  oud bloed.
Nu heeft mijn arts gezegd dat ik waarschijnlijk  pas over 4 a 5 weken ongesteld zou worden en dat ik na mijn ongesteldheid weer zwanger mag worden.
Wanneer denken jullie dat ik weer kan gaan voor het zwanger worden, want weet nou niet of het verantwoordenlijk is om er nu al voor te gaan.

xxx Desiree

Terug
Bovenaan