Hallo,
Yosha, ik heb altijd wel 5 dagen van dat slijm in die periode. En afgelopen keer begon het op dinsdag of zo en mijn eisprong was volgens de testen op vrijdag/zaterdag. Had een positieve test op donderdag én vrijdag en op zaterdagavond was het weer negatief. Zo lang had ik ook dat slijm.
Maar al fijn dat je dat dus voelt, niet iedereen heeft dat dus en dan is het maar gokken wanneer het de beste dag is.....
Ik snap dat wel, dat je niet alles met je man bespreekt, die kunnen soms zo dom doen, zo van, ach we zien het wel, we moeten er geen druk op leggen, nee nee, en zij leven gewoon door en wij voelen maar van alles.....
Laura, verdorie, mooi balen......Ik weet er niks anders van te maken.... Al die klachten en overtijd, wat stom van je lijf.... Wat natuurlijk wél kan, is dat er wel iets gebeurd is in je lijf, maar net niet goed of zo. Of moet je dan wél hcg in je lijf hebben? Nee volgens mij niet. Maar ik las dat je ook ovulatietesten hebt besteld, goed zo. Ik heb dit de afgelopen maand ook gedaan(voor het eerst), heb er wel 9 gebruikt, en ik zag steeds geen streep of een héél vage en ineens was die dikke streep er! Twee dagen en toen was ie weer weg..... Je weet inmiddels wat het me heeft opgeleverd: 5 testen en ik geloof het nu pas!!!
Janneke, hoop dat je een leuke avond hebt!!!!! Lijkt mij ook wel leuk, al die trommels...
Linda, ooh wat fijn, een kloppend hartje, en met 11 weken zie je al een echt mensje hè! Nou jij bent de eçhte onzekere periode nu wel voorbij.... Fijn en nu proberen wat te genieten.....door de misselijkheid en zo heen....
Nou, ik vanmorgen bellen met dat bureau dat de echo's maakt, zeiden ze dat ze op 22 aug er niet zijn!!!! Verdorie, het mocht wel een week eerder of latern. Jaaa, een week eerder is té vroeg en ik ga toch zeker niet een week té lang wachten, mooi niet!!!
Ik heb naar mijn praktijk gebeld en ze gaven me als tip mee om naar het ziekenhuis te bellen en net te doen alsof ik niet wist hoe lang ik zwanger was. En om dan een echo daar te regelen. Ik dus bellen, lastig om niet helemaal de waarhied te spreken..... Wilde ze me inplannen in november!!!! NEEE, Ik praten als brugman en heb uiteindelijk een echo kunnen afspreken op 21 okt, om 10 uur. Pfffff. Dan ben ik ong 7 1/2 week zwanger. Nu heb ik ook een echo op 29 okt bij dat andere bureau, laat ik mooi staan. Maar wat een gedoe zeg....
Gisteren taart gekocht om 't te vieren en daar ga ik nu ook weer een stukje van nemen.
Doet één van jullie trouwens een combinatie test? Dat heb ik bij mijn dochter toen wél gedaan......
gr Roos