We gaan ervoor part II

@vliegirl   Jannie ken ik nog van het maart forum want liep precies gelijk met haar, onwijs leuk om te horen dat het met jou en haar goed gaat met de zwangerschap.
Geeft ook voor mij een goed gevoel en besef dat alles mogelijk is.(vlak na een curetage/miskraam)
Vind het onwijs leuk om gezellig mee te praten, vooral omdat iedereen elkaar begrijpt
Wanneer heb jij je volgende echo?

@Pat, ik ben net nieuw hier maar wil je ook alvast heel veel succes wensen, Het hoeft niets te betekenen maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Heb je je verloskundige al gesproken?

Veel liefs

Hi ladies,
heb het schema weer even aangevuld, heb een cyclus van 30 dagen aangehouden. Dat was het de laatste keer.
 Ben even niet geweest. Het werd me even te veel, al die zwangeren, terwijl wij weer een ronde moeten wachten. Nu gaat het wel weer. Ik weet heus dat dat wachten erbij hoort maar het was twee keer gelijk raak en nu niet. Het is ook twee keer mis gegaan dus hopen maar dat het patroon is doorbroken. ;-)

Alle nieuwe zwangeren, héél erg gefeliciteerd!

Pat, heel veel sterkte en zal héél hard duimen!
Desiree, welkom hier!
Marijke, wát een opluchting!
Janneke, Madrid was echt geweldig!
Laura, klote, maar wel opgelucht!

Groeten, Y

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13:00 u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

22/5/09

? meisje

2e

2

3/10 14.30u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

Hoi Y,
Welkom terug. Heel verstandig hoor, dat je een tijdje niet bent geweest. Je moet jezelf niet gek maken en lekker doen waar je zelf zin in hebt. Wel leuk om weer iets van je te horen.
Ja, je verstand kan best zeggen dat het best een tijdje kan duren voordat je weer zwanger bent, maar je gevoel zegt gewoon "IK  WIL NU". Heel begrijpelijk. Hopelijk breekt die 'nu' snel voor je aan.

Ha ladies,

Marijke: wat fijn en wat n enorme opluchting!!!!!! Heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!

Pat: jeeeeej jij ook al bruin bloed/slijm!?! Tja dat had ik ook en was dus onschuldig, zoals bij velen. Maar logisch dat je stresst! Kan je vandaag al terecht voor n echo? Sterkte wijffie!

Desiree: welkom hier! Oude bekende van me! ;-)
Ik had op 18 juni mn curettage, ik verloor 6 dagen een klein beetje bloed. Op 29 juni had ik ineens rood bloed met de 4 dagen erna bruin bloed, wist niet of het een nabloeding was of een menstruatie. Maar achteraf gezien was het dus een nabloeding.
Ik heb die reden (slijm) nog nooit gehoord wat jij verteld. Vriend van mn ouders is gynaecoloog en ook van mn vk en anderen heb ik juist gehoord dat het echt geen kwaad kan. Je bent zelfs vermeerder vruchtbaar!  Buiten dat: jouw lichaam wordt pas zwanger als het daar klaar voor is, anders niet! Maar ik zou zeggen: volg je gevoel!

Yf: goed van je dat je even afstand hebt kunnen nemen, logisch en begrijpelijk! Gaaf hoor Madrid! En dan bijna naar Afrika; helemaal geweldig!

Yosha: fijn van je nieuwe job! Dus flink aan het klussen? Hopelijk helpt het!

Groetjes Jannie

Zo, daar ben ik weer. Ik heb nu ook weer alles bijgelezen. Iedereen bedankt voor de lieve woorden, dat betekent veel voor me. De echoscopiste vertelde dat er bij de innesteling soms wat bloed vrijkomt wat meestal door je lichaam wordt opgenomen, maar in sommige gevallen dus niet en dan komt het er zo uit. Ze zag nog meer zitten dus dat gaat er ook nog uitkomen. Maar dan hoef ik niet gelijk in paniek te raken, want dan weet ik wat het waarschijnlijk is. De afspraak van maandag heb ik nu verzet naar 27 oktober, dan ben ik 10 weken. Zal wel een lange 3 weken worden. De echoscopiste zei wel dat ik tussendoor ook nog wel voor een extra echo kon komen als ik me erg onzeker voelde. Ze begreep het wel door mijn voorgeschiedenis. Ook zei ze dat ik het gewoon rustig aan moet doen. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat dat helpt, maar doe het maar gewoon zei ze. Haha, dat betekent dat mijn man me maar meer moet helpen met het huishouden etc. Daar ga ik wel gebruik van maken!

@Laura: nu heb je eindelijk zekerheid en kan je je concentreren op de volgende poging. Die ovu-testen geven hopelijk meer duidelijkheid. Bij mij hielp het in ieder geval!

@Pat: hoe gaat het nu met jou? Moet je nu tot morgen wachten voor de echo of heb je nog een afspraak kunnen regelen voor vandaag? Vreselijk he die onzekerheid, ik werd er letterlijk misselijk van.

Ik heb mijn nieuwe afspraak even in het schema verwerkt:

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13:00 u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

22/5/09

? meisje

2e

2

3/10 14.30u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

Hey hallo,

Marijke: wat ontzettend fijn joh! Tuurlijk leven we met je mee! That's what forum-friends are for!!! ;-) Over 3 weken weer n echo, tja das lang! Maar wel fijn dat je mag bellen als je onzeker bent. Wel doen dan he.... ;-)
En rustig aan helpt vast hoor, echt! Ik kreeg van mn lichaam va naf de 8e week verschillende signalen dat ik echt ff gas terug moest nemen. Je hebt maar 1 lijf, wees er zuinig op! En jouw lijf moet nu keihard werken voor dit beebje!

Patricia: duim voor je!

Groetjes Janneke

Hey meiden,
Wat is er vandaag veel gebeurd!

Marijke, ben zo blij voor jou dat alles goed is!! Wat een opluchting!!

Patricia, bah, jij nu ook last van een bloeding. Door onze voorgeschiedenis kunnen we geen van allen luchtig doen om een beetje bloed. Dat is gelijk reden voor stress!
Ik hoop dat je vandaag nog terecht kon, maar je hebt niks meer laten horen dus het zal wel niet. Ik wens je morgen heel veel sterkte!! En ik duim dat alles helemaal goed is!! Jullie hebben het zo verdiend!!

Desiree, welkom hier! De reden is natuurlijk niet fijn.  Doe wat je gevoel je ingeeft qua zwanger worden. Alleen jij en je man/vriend kunnen bepalen wanneer jullie er weer voor kunnen gaan!

Yf, ja af en toe is het wel even slikken, al die zwangere dames hier.  Heb  het er ook wel moeilijk mee hoor, al kan ik het de ene keer beter hebben dan de andere keer! Wil ook zo graag. Maar ik gun het hier iedereen van harte.
Momenteel baal ik wel dat ik weer ongi ben geworden. Maar ik vind die cycli van mij echt heel vervelend en daar baal ik nog veel meer van. Ik wil dat het weer zo word als voor mijn zwangerschap. Door het niet op gang komen weet ik nu gewoon niet waar ik aan toe ben en dat is echt heel irritant!! De ongi is vannacht doorgebroken, maar eigenlijk zit ik al vanaf vorige week dinsdag toen dat roze slijm begon in spanning. Ik vind bijna de wachttijd tussen ei en ongi vervelender door die onzekerheid dan de ongi op zich.

Ik ben net thuis. Vanmiddag een symposium van het werk gehad en na afloop nog een buffet. Blij dat ik thuis ben! Ga even lekker hangen voor de buis. Een langere reactie komt morgen of in het weekend weer!!

Welterusten meiden!!
Groetjes Laura

Hoi,

Jeetje, wat een toestand hier op 't forum, bah, wat een narigheid, fijn Marijke dat alles goed is!!!! Ik vind het wel erg dapper van je dat je alleen bent gegaan. Ik snap het wel, met twee kinderen moet je soms dingen opknappen die je anders met z'n tweeën doet. Ik heb mijn man met klem gevraagd, wél bij de eerste echo aanwezig te zijn, de 21 e. Maar super dat het goed is, dus gewoon oud bloed geweest? Laat je maar lekker verwennen de komende tijd, voorzover dat kan natuurlijk!!! Die drie weken zijn zo om (ja ja, hoor ik je zeggen, ook ik heb over drie weken een echo, kan óók niet wachten....)
Nou Laura, je kunt nu in ieder geval weer gaan tellen tot de eisprong. Je gaat aan de slag met de ovulatietesten, dus ik heb een goed gevoel over deze maand!
Desiree, welkom, niet zo'n leuke aanleiding om hier mee te komen kletsen, maar we slepen elkaar erdoor heen. Ik heb echt steun gehad aan de dames hier, heel bijzonder om mensen van heel down, net rond de mk en weer vol goede moed na een paar weken mee te maken. Het verandert zó snel!
Hee pat, weet je al iets meer? Ben erg benieuwd, hoop toch zo dat het meevalt........

Ik had vanmiddag een bak: Ik ging bij mijn moeder eten. Ik stond zo in de keuken te kijken naar het eten op het aanrecht. Waar viel mijn oog op? Een stuk biefstuk!!!! MMMM lekker biefstuk kon ik er nog uitkramen....... ojee, die biefstuk ging ik tovh echt niet opeten.....Ik wist geen smoes te bedenken..... Ik zei maar dat ik het wat doorbakken wilde hebben, toen wist ze het natuurlijk meteen!!!!! Ik had nog zó beloofd dat ik mijn mond zou houden......

gr Roos

Terug
Bovenaan