Inderdaad rustig hier. Heb vanmiddag geloof ik al 10 keer gekeken in de hoop dat er al nieuws is van Patricia. Ik snap wel dat dat nog even kan duren, maar ik ben zo benieuwd. Ik hoop maar dat alles goed is.
Haha Janneke. Leuk om even te vermelden dat we een aantal spinnen per jaar op eten in onze slaap. Ik vind het prima hoor, maar ik geloof dat er een aantal meiden hier zijn die niet echt op dit nieuws zitten te wachten. Hihi.
Ik geef zelf helemaal niets om spinnen. Sterker nog, ik vind het altijd wel fijn als er een paar in de slaapkamer zitten, zeker in de zomer. Ze eten muggen op en dat vind ik een prima eigenschap.
Desiree, het is redelijk normaal als je nog een tijdje bloed verliest. Het gaat eigenlijk bij bijna iedereen anders. Sommige meiden verliezen al bijna meteen nauwelijks bloed meer en bij anderen duurt het nog een paar weken voordat ze er echt helemaal vanaf zijn. Hopelijk is het bij jou nu ook snel helemaal klaar.
Morgen vieren we mijn verjaardag. Is inmiddels al wel weer anderhalve week geleden, maar het moet toch een keer gebeuren. Manlief zijn zus en zijn ouders wonen elders in Nederland en moeten een paar uur rijden voordat ze bij ons zijn. We kunnen het dus niet zomaar doordeweek een keer vieren.
Vandaar ook dat we in eerste instantie van plan waren om het nieuws van onze zwangerschap morgen met iedereen te delen. Leuk als iedereen bij elkaar is. Maar ik vind het toch nog te vroeg. Over 2,5 week de volgende echo. Ik heb al bedacht dat we dan in het weekend erna (over 3 weken dus) naar manlief z'n ouders kunnen om het te vertellen. Mijn ouders meteen na het weekend, gezien het feit dat ze dat weekend net weg zijn. (Dat weet mijn vader overigens nog niet, verrassing van mijn moeder).
En een week daarna is een van de meiden van de zus van manlief jarig, dus dan gaan we daar toch naartoe. Dan kunnen we het dan tegen hen vertellen. Toch een stuk leuker dan aan de telefoon. Mijn eigen zus is tegen die tijd natuurlijk ook al ingelicht.
Over 4 weken gaan we naar de sauna, met een tante, mijn moeder en mijn zus. Daar heb ik nu helemaal zin in. Dan kan ik het ook tegen mijn tante vertellen en kunnen we er fijn de hele dag over keuvelen. Ik ben dan overigens van plan om alleen maar in de minst warme saunas te gaan, helemaal onderin te blijven en er na 5 minuten al weer uit te gaan. Mocht ik me daar niet prettig bij voelen, dan ga ik gewoon helemaal niet in de sauna. Maakt me ook niet uit. De hele dag relaxen, badderen, lekker eten, slapen en kletsen met die dames vind ik ook al geweldig.
Verder heb ik niet veel plannen voor komend weekend. We willen zondag eigenlijk nog wel even naar de bossen. De laatste tijd komt dat er bijna niet meer van, dat mis ik wel.
Oja, en slapen. Dat zal ik komend weekend ook wel weer veel doen. Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd alleen nog maar naar m'n werk ga, thuis eet en dan in slaap val. Poeh, ben zo moe de hele tijd. Ik hoop maar dat het bij mij net als bij Jannie en Marieke over een aantal weken ook een stuk beter gaat.
Oja, had ik trouwens verteld dat die vriendin van mij ook een goede echo had? Een mooi kloppend hartje. Het kindje was 1,27 cm groot. Ze omschreef aan de telefoon heel uitgebreid hoe het eruit zag en ik maar steeds "O, leuk", "grappig" en "goh, is dat zo" zeggen. Terwijl ik een paar dagen eerder precies zo'n echo had, maar dat weet ze natuurlijk nog niet.
Maandag gaat ze het op het werk vertellen.
Nu Patricia nog een mooie echo....