We gaan ervoor part II

Hallo!!!

Patricia meid sterkte straks!!!

Marijke fijn dat je mag komen tussendoor en dat jze je zo goed begrijpen.

Yosha, heb met nekharen je spinnen verhaal gelezen, herkende me erzelf erg in!!!!!
hahaha ik ben zelf net zo!!!! vorig jaar was t eel erg bij ons, dit jaar tot nu toe nog niet niet te hard zeggen.... Manlief kijkt wel elke morgen beneden voor of er niets zit!! hihi en tot nu toe niet en de kleder daar kom ik gewoon niet!! haha....

Janneke, klinkt heerlijk je weekend!!! Veel plezier!!!!!

Verder weing te mailen eigenlijk..... hihi... gaat goed hier als ik me niet te druk maakt!!!

Groetjes, marieke

Wat is t rustig hier.....

Patricia: heb enorm hard geduimd, zit nu eelt op! ;-)
Hoop dat je een mooie echo had!

Zijn jullie allemaal zo bang voor spinnen joh? Ik ben ook geen fan, maar als ik alleen thuis ben vermoord ik ze wel zelf. Stoer, he?!
Jullie weten vast wel dat een mens jaarlijks gemiddeld 5 a 6 spinnen opeet tijdens zijn of haar slaap? Is geen lekker idee, ik weet t maar tis ECHT zo!  

Nog een dik half uur en ik heb weekend. Gaapp.....  

Groetjes! Janneke  

Hoi Jannie, het is inderdaad rustig hier.
Voor mij nog een uurtje en dan heb ik weekend.
Het is ontzettend rustig en wou dat die tijd sneller ging.
Ook voor het weekend weinig plannen maar dat zeg ik nu en aan het einde kom ik tijd tekort haha.
Jullie nog plannen?

Hier nog last van oud bloed en vergeleken met woensdag is het echt donker.
Is dit normaal????

Zijn er van jullie trouwens nog meiden die naar de jongegezinnen beurs gaan in utrecht? ik zit nog te twijvelen maar denk wel dat ik met een paar vriendinnen ga.

Inderdaad rustig hier. Heb vanmiddag geloof ik al 10 keer gekeken in de hoop dat er al nieuws is van Patricia. Ik snap wel dat dat nog even kan duren, maar ik ben zo benieuwd. Ik hoop maar dat alles goed is.

Haha Janneke. Leuk om even te vermelden dat we een aantal spinnen per jaar op eten in onze slaap. Ik vind het prima hoor, maar ik geloof dat er een aantal meiden hier zijn die niet echt op dit nieuws zitten te wachten. Hihi.
Ik geef zelf helemaal niets om spinnen. Sterker nog, ik vind het altijd wel fijn als er een paar in de slaapkamer zitten, zeker in de zomer. Ze eten muggen op en dat vind ik een prima eigenschap.

Desiree, het is redelijk normaal als je nog een tijdje bloed verliest. Het gaat eigenlijk bij bijna iedereen anders. Sommige meiden verliezen al bijna meteen nauwelijks bloed meer en bij anderen duurt het nog een paar weken voordat ze er echt helemaal vanaf zijn. Hopelijk is het bij jou nu ook snel helemaal klaar.

Morgen vieren we mijn verjaardag. Is inmiddels al wel weer anderhalve week geleden, maar het moet toch een keer gebeuren. Manlief zijn zus en zijn ouders wonen elders in Nederland en moeten een paar uur rijden voordat ze bij ons zijn. We kunnen het dus niet zomaar doordeweek een keer vieren.
Vandaar ook dat we in eerste instantie van plan waren om het nieuws van onze zwangerschap morgen met iedereen te delen. Leuk als iedereen bij elkaar is. Maar ik vind het toch nog te vroeg. Over 2,5 week de volgende echo. Ik heb al bedacht dat we dan in het weekend erna (over 3 weken dus) naar manlief z'n ouders kunnen om het te vertellen. Mijn ouders meteen na het weekend, gezien het feit dat ze dat weekend net weg zijn. (Dat weet mijn vader overigens nog niet, verrassing van mijn moeder).
En een week daarna is een van de meiden van de zus van manlief jarig, dus dan gaan we daar toch naartoe. Dan kunnen we het dan tegen hen vertellen. Toch een stuk leuker dan aan de telefoon. Mijn eigen zus is tegen die tijd natuurlijk ook al ingelicht.
Over 4 weken gaan we naar de sauna, met een tante, mijn moeder en mijn zus. Daar heb ik nu helemaal zin in. Dan kan ik het ook tegen mijn tante vertellen en kunnen we er fijn de hele dag over keuvelen. Ik ben dan overigens van plan om alleen maar in de minst warme saunas te gaan, helemaal onderin te blijven en er na 5 minuten al weer uit te gaan. Mocht ik me daar niet prettig bij voelen, dan ga ik gewoon helemaal niet in de sauna. Maakt me ook niet uit. De hele dag relaxen, badderen, lekker eten, slapen en kletsen met die dames vind ik ook al geweldig.
Verder heb ik niet veel plannen voor komend weekend. We willen zondag eigenlijk nog wel even naar de bossen. De laatste tijd komt dat er bijna niet meer van, dat mis ik wel.
Oja, en slapen. Dat zal ik komend weekend ook wel weer veel doen. Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd alleen nog maar naar m'n werk ga, thuis eet en dan in slaap val. Poeh, ben zo moe de hele tijd. Ik hoop maar dat het bij mij net als bij Jannie en Marieke over een aantal weken ook een stuk beter gaat.

Oja, had ik trouwens verteld dat die vriendin van mij ook een goede echo had? Een mooi kloppend hartje. Het kindje was 1,27 cm groot. Ze omschreef aan de telefoon heel uitgebreid hoe het eruit zag en ik maar steeds "O, leuk", "grappig" en  "goh, is dat zo" zeggen. Terwijl ik een paar dagen eerder precies zo'n echo had, maar dat weet ze natuurlijk nog niet.
Maandag gaat ze het op het werk vertellen.

Nu Patricia nog een mooie echo....

Hey,

@ Pat: ik heb vandaag meerdere malen aan je gadcht. Hopelijk staat er straks fantastischnieuws op onze topic!!!!

@ Janneke: getverderrie, wat een verhaal van die spinnen!!!  Ik heb dat nooit geweten. Ook ik ben gelukkig totaal niet bang voor spinnen. Spinnen in je huis betekend dat het droog in je huis is. Vooral op zolders en in kelders is het een heel goed eten, maar als nachtelijk snackje????????????
Ik heb 11 maart mijn laatste werkdag. Kijk er nu al naar uit.HIhihihi...............

Ik reageer strax nog ff op de rest.
Toedeledoki!

Grtz Linda

nou meiden, vanmiddag de echo gehad en het zag er niet goed uit. Er was een leeg vruchtzakje te zien en toen zocht en zocht en zocht de gyn en toen onderin het vruchtzakje zat een klein knipperend boontje!!! Het is dus goed!!!! Wat een opluchting zeg. Al vat ik het nog niet helemaal. Was er al bijna van overtuigd dat ik de 1e zou worden die weer naar het bovenste schema mocht verhuizen. Maar dat doen we dus niet!!
We zijn het gelijk maar aan mijn schoonouders gaan vertellen. Mijn moeder komt zondag aan de beurt. Nu wilde ik niet, want ik wilde eten. Haha, lekker patatjes gehaald en ik heb de helft laten staan. Het lukte echt niet meer. Ach dat maakt niet uit. Er zit echt een kindje in mijn buik.
Ik mag over 1,5 week alweer terug en dan 2 weken later weer. Dat is wel fijn.

Nu maar eens gaan lezen wat ik allemaal gemist heb.
liefs
Patricia mama van Bas*

nou het allerbeste nieuws om te lezen is natuurlijk dat Marijke ook een goede echo had!! Dat had ik vanmorgen toch stiekem al even gezien toen ik keek wie er na mij gereageerd hadden. Toen zag ik in een reactie al iets staan. Maar ik was zo bang dat ik ff helemaal niks wilde lezen.
Haha Marijke en dat je dan 'opdracht' krijgt om rustig aan te doen is natuurlijk helemaal niet zo erg!!

Yoshua, goed dat je door wilt naar de gyn als het deze ronde niet lukt. Het kan je enorm geruststellen als je weet dat er lichamelijk niks fout zit. Dat had ik wel tenminste.
Ohh, en dat spinnenverhaal, getsie!! Heb ik ook wel eens gehad, ging ik naar mijn werk, zat er een enorme spin vlak naast de voordeur. Mooi dat ik die niet durfde te openen en een achterdeur hadden we niet. Was het net een dag dat vriendlief uit kon slapen, nou hij mocht zijn bed uit komen!!
En van dat eten van spinnen, tsja dat verhaal ken ik ook. Maar hoe kan het dan dat je nooit spinnepootjes op je kussen vindt. Je zal zo'n beestje toch ook wel eens verrassen als je je ineens omdraait in je slaap......

Els, wat enorm balen van dat monumentje zeg! Hopelijk kunnen ze het snel oplossen.

Desiree, welkom hier. Helaas is de reden minder fijn. Het kan echt geen kwaad om er meteen weer voor te gaan hoor. Alleen moet je bloedverlies eigenlijk wel over zijn. Nu heb ik 2,5 week gevloeid na mijn curretage en zo lang hebben we niet gewacht hoor. Het was na 1 week al een stuk minder en dan was het weg en dan kwam het weer wat terug. Had niet het idee dat het kwaad kon, dus gewoon geklust.
Ik wist idd ook wel dat bruin bloed niks te betekenen heeft. Ik ben nu voor de 4e keer zwanger. Bij alle zwangerschappen heb ik bloedverlies gehad. Bij de 1e werd dit wel een mk. Bij de 2e was het niks, maar dit kindje bleek bij de 20-weken echo een afwijking aan de nieren te hebben, waardoor we de zwangerschap af hebben moeten breken, bij de 3e bleek het een leeg vruchtzakje. Door onze vakantie, kon er nog geen curretage plaats vinden. In de vakantie ook wat bloed verloren, maar geen spontane mk gehad. Ik weet dus echt alles van bloedverlies en weet dat het alle kanten op kan gaan. Maar je schrikt je gewoon te pletter, omdat het ook mis kan gaan.
Ik heb je trouwens erbij gezet in het schema. Niet erg hoor dat je een schuilnaam gebruikt. Dat doen wel meer meiden hier.

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12
Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
?

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13:00 u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

22/5/09

? meisje

2e

2

14/10 10 u
28/10 9 u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

He wat een opluchting Patricia! Ik zat al de hele middag en avond in spanning voor je. Niemand van de zwangeren mag dat lijstje verlaten, ik verbied het! We hebben echt wel genoeg verdriet gehad. Fijn dat je over anderhalve week alweer terug mag komen. Zelf heb ik nu spijt dat ik pas over 3 weken ga. Mijn gyn is twee weken op vakantie en ik wilde echt haar zien en geen andere gyn, dus het was of 6 october of 27 october. 6 october had eigenlijk geen nut gezien de echo, vandaar dat het pas de 27e is geworden.

Ik ga weer met de voetjes op de bank...
Ik ben helemaal blij dat het goed was met je Patricia!

liefs
Marijke

Terug
Bovenaan