We gaan ervoor part II

Hey hallo,

Patricia: hoe gaat ie meid? Ik hoop goed.... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt maar zolang het geen helderrood bloed is.....

Roos: wat n bak zeg! Hahahaha! Tja das lastig geheim houden ja. Maar wilden jullie t ook geheim houden tegen de ouders / je moeder? jeej knap... Wij hebben het de ouders vrij snel verteld, was paar dagen na de test maar leek wel een maand! Maar mss dat dat bij een 2e kindje anders is?

Heb vanavond in de salon gewerkt, altijd leuk al heb ik er soms geen zin in. Klantje van me is net zo ver, scheelt 4 dagen. Das dus dubbel zo gezellig!

Morgenavond hebben we een verjaardagsfeestje in Utrecht. We zorgen dat we er rond 8en zijn zodat we weer op tijd weg kunnen. Zaterdag zijn we namelijk 1/2 jaar getrouwd en dan gaan we overdag naar... de sauna! Helemaal zin in! Is de eerste 13 weken soms niet aan te raden maar als je maar op je hartslag let, maar dat doe ik sowieso wel. Maar gewoon lekker ontspannen!! 's Avonds gaan we eten op de lokatie waar we ook zijn getrouwd. Zin in! Ons 1-jarig jubileum gaan we waarschijnlijk niet halen namelijk, das 4 april! ;-)
Zondag heb ik lekker niks! Manlief is verven bij een vriend en daarna hockeyen, dus lekker dagje zo. Mss met een vriendin lunchen ofzo.

Groetjes en welterusten voor straks!
Janneke

Hoi Dames,

Ben vandaag heel erg sjagie boos en verdrietig tegelijk,
bij het bedrijf waar we ons monumentje hebben besteld belde
vandaag met slecht nieuws, de leverancier de het gemaakt had
heeft het verkeerd ingepakt waardoor deze is stuk gegaan, normaal
bij bestelling duurt het ong.6 weken en is nu al 4 maanden, het bedrijf
is erg boos op de leverancier omdat die ook niets laat horen, nu hadden
ze een ander bedrijf gevonden en hadden gisteren het voorbeeld opgestuurd
zodra ze meer weten krijg ik telefoon, maar kan wel een week of 4 over heen gaan.

yosha: wat fijn dat je het leuk is op je werk.

Laura: wat balen dat je het weer bent, vooral blijven oefen want oefening
baart kunst, en is goed voor de calorieen hahaha

Patricia: bah wat naar ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt.
het hoeft niets te beteken maar snap de onzekerheid.

Marijke: oh wat fijn dat alles goed was bij de echo

Roos: Ja moeders schijnen veel te weten zonder te weten dat jij het weet,
snap je het nog hahaha, maar hoe reageerde je moeder verder?

desiree: welkom hier al is de aanleiding minder.

groetjes els.

Hai even een snel berichtje want ik moet nu toch echt naar bed..... wat wordt hier toch veel geschreven! Ik heb elke keer zo veel te lezen als ik hier kom. Helaas veel onzekerheid vandaag zag ik.

Pat heel veel succes morgen en al kom ik hier nog niet zo lang ik leef erg met je mee. Ik duim voor je.

Laura vervelend dat je ongi is doorgezet maar ik kan me voorstellen dat je de onzekerheid afgewisseld met hoop nog vervelender vind.

Marijke fijn dat je echo goed was.

Desiree welkom hier ondanks het feit dat de aanleiding supertriest is.
Sterkte.

Liefs voor jullie allemaal,
San

Goedemorgen!

Nou weer mn tekst net per ongeluk gedelete... Grrr!

Patricia: hoe laat moet je vandaag? Sterkte meid!

Bijna weekend! Raar idee dat ik nog maar n aantal maandjes fulltime werk en daarna hopelijk nooit meer! Vind werken leuk hoor maar 3 dagen zou me ideaal lijken! Zoals t er nu naar uit ziet, heb ik vrijdag 13 febr mijn laatste dag omdat ik 6 weken van te voren met verlof wil gaan.

Zwangere dames: doen jullie ook mee met Moeders voor Moeders? Is n goed doel! Ik mag nog 3 weken meedoen.

Groetjes Janneke

Goeiemorgen allemaal,

ben vandaag errrruuug brak! We hebben de laatste tijd erg veel last van enooooorme spinnen in huis (met enorm bedoel ik van voor naar achter een cm 10-15!!)

Vannacht om 4 uur moest ik naar de wc en ik kijk naar mijn man en dacht, t zou toch wat zijn als er zo'n enorme spin in de slaapkamer komt....loop de hal in, kijk naar links en zet t op een gillen, weeeeeeer zo'n ernome spin!!! Begint dat ding als een gek te lopen (en ja, die wil je echt niet uit t oog verliezen), dus mijn man duikt een kast in, pakt een slipper en mept m zo dood op onze pas gespachtelde muur!!! zo plat als een dubbeltje was ie...pfff, wel een vlek op de muur, maar goed, daar kijk ik straks wel naar..
Dus wij weer naar bed, maar goed, schrik zo van spinnen (al zijn ze inimini, dan vind ik ze al doodeng)....dus geen oog meer dicht gedaan vanaf 4 uur!

Hoef gelukkig niet een lange dag, tot 14.30 uur en dan begint mijn weekend lekker!

Helaas zullen onze dakramen niet geplaatst worden morgen (ga ik maar vanuit) met dit slechte weer! Balen hoor, tis zoooo donker op die zolder. Wel komt de loodgieter werk opnemen voor onze nieuwe badkamer (wordt een tienjarenplan, maardat maakt niet uit, we gaan hem verplaatsen naar een grote slaapkamer, tis nu echt een doucheruimte, dus groter is wel lekker!). En de cv man komt voor een nieuwe cv ketel...dus de centen vliegen onze zak weer uit, maar goed, zijn wel dingen die moeten gebeuren...

Was gister te moe om te klussen....stom he, ik wil zo graag een kindje, maar kon t zelf niet opbrengen gister...dus vanavond gaan we maar weer wat vroeger naar bed....
Als het deze maand weer niet lukt, ga ik ook ovutesten bestellen bij sensitest!

Pat: heeeeel veel succes met je echo, ik denk aan je en duim dat alles ok is! Laat je snel wat horen aan ons??

Roos: haha, ja die moeders!! Zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor!! Maar goed, aan de andere kant wel fijn dat iemand het nu weet toch??

Laura en Yf: meiden snap het hoor, heb zelf ook mijn ups en downs...maar t blijft wel hoopvol dat er inmiddels al zoveel weer zwanger zijn na hun miskraam, ook al is dat bij ons nog niet gelukt! Dus we gaan gewoon door!

Nou meiden, de plicht roept weer!

liefs Yosha

goedemorgen,
ik heb niet gelezen wat er sinds gister allemaal nog geschreven is. Ik wilde alleen even laten weten hoe het nu hier is.
Gister ben ik naar huis gegaan. Ik kreeg geen echo, omdat ik er vandaag 1 krijg. Erg fijn die artsen!
Ik ben lekker mijn bed in gegaan. Ik heb nog wat bruine afscheiding gehad, maar niet veel. Ook heb ik gisteravond overgegeven na mijn avondeten. Hopelijk door de hormonen, maar het kan ook de spanning zijn geweest.
Net had ik weer wat bruinige afscheiding. Het wordt dus alleen maar spannender. Jullie horen het wel, ik ga zo nog even naar mijn werk, om de tijd wat sneller te laten gaan vandaag.....

liefs
Patricia mama van Bas*

Goedemorgen meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie super lieve ontvangst.
Ik wou  eigenlijk meteen  de zwangere onder jullie  ook (alsnog) feliciteren en een hele fijne zwangerschap toewensen.
Ook voor de rest van de meiden hoop ik dat het snel raak zal zijn.
Verder heb ik me nog niet echt voorgesteld hier.
Ik ben 23 jaar.
Mijn echte naam geef ik niet aan omdat bepaalde mensen in mijn omgeving ook op dit forum zitten.(maar dan voor zwanger zijn)
Ik heb een hele lieve vriend waar ik 5,5 jaar mee ga.
Verder wonen we samen en werd ik  na het stoppen van de pil meteen zwanger en helaas is dit uitgelopen op een miskraam. Ik ben zelf klaar voor een nieuwe start met nieuwe kansen en hopen wij snel weer zwanger te zijn.

@Yosha liever een vlek op de muur dan een spin in bed haha zou ik denken want heb ook een fobie voor die  rotbeesten.

@roos moeilijk om  rekening te houden  met wat je wel mag eten en niet  haha
Ik was er net 1 dag achter dat ik voor het eerst zwanger was en we gingen met  vrienden naar een cocktailbar haha. Ze stonden me allemaal zo raar aan te kijken dat ik een frisdrank nam ipv van een cocktail. Zo kende ze me niet haha. ook het stoppen met roken was wel een teken voor hun.
Dus heb het ze maar verteld en gevraagd of ze hun mond konden houden. Hebben ze ook heel lief gedaan.

@Patricia, ook ik zal voor je duimen, sterkte meid!

veel liefs

xxx

Patricia, heel veel sterkte vandaag en ik duim voor een goede echo met een mooi kloppend hartje van een ienimini kindje in de dop!!!!!!!!

groetjes,
Marije
(lees hier afentoe nog wel mee om op de hoogte te blijven van het wel en wee)

Terug
Bovenaan