Hee hallo,
Nou, ik begin écht verstrooid te raken: ik heb mijn dochter een uur te vroeg in bed gestopt! Ik vond het wel wat licht buiten, maar ik dacht dat het door de helderheid van de lucht kwam. Ik vond het wel raar dat rtl een journaal om 19 uur had, nog niks in de gaten, na het bedritueel kwam ik beneden en zag ik op de klok dat het pas half 7 was..... Vandaar dat ze wat zat te mopperen. Toch nóg maar een verhaaltje gelezen en nu slaapt ze wél! Ze is ook erg zielig (en ik dus ook...gaap) Ze heeft een dubbele oorontsteking en heeft een antibioticakuur gekregen van de kno-arts. Ze heeft al voor de tweede keer buisjes gekregen, ze is nog niet eens twee!!! Vannacht slecht geslapen hierdoor....
Ja, ik voel me ook misselijk en moe, verder voel ik niks. Ik vind het moeilijk om hier over te klagen, want een ander zou mijn kwalen zó over willen nemen.....Ja wel een kwaal, ik begin stemmingswisselingen te krijgen. Het ene moment vrolijk, het andere kan ik zo in huilen uitbarsten...... Mijn man maar meeveren. Kennen jullie het boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Daar staan ook van die grappige anekdotes in over zwangeren en hoe een man erop moet reageren...
Morgen vrij en dan nog 1 dag werken, dan herfstvakantie!!!! Ben ik aan toe, heel druk op het werk gehad, ziek kind, geblesseerd paard, zwanger, genoeg redenen dus om voluit te genieten van de vrije dagen....Ik snap niet dat ik in deze periode zwanger ben geraakt..... Het waren écht verpliichte nummertjes, pffff, ....
Kim, heb je wél een fijne vakantie gehad? Dus jouw spannende dagen ziten er nog aan te komen..... Ik begrijp het wel, dat je die zwangerzijn verhalen niet graag leest. Ik zit er wel eens over te denken om op een ander forum te gaan kletsen, omdat ik het zo vervelend vind voor de nog-niet-zwangeren, maar die stap is nog net iets te groot, en ik voel me hier nog zo fijn bij, we hebben dezelfde achtergrond (miskraam) en dat schpt, hoe rot ook, een band.
Linda, je zoon heeft nu dus een echt dekbed. Hoe oud is hij? Ik zit er ook aan te denken, want julia's deken is écht te kort.... Ze heeft nog wél een slaapzak aan en wil liever niets over haar heen hebben....
Hee Loreane, ik kon óók pas met 9 weken terecht, niet dat ze niet eerder wilden, maar het kón toevallig niet. Ze raadden mij aan om naar het ziekenhis te bellen en aan te gevn dat ik mijn zwangerschapstermijn niet wist en zó een echo te krijgen. Na lang kletsen is het me wél gelukt. Ik ga nu met ong 7 1/2 weken. Misschien een idee voor jou?
Janneke, lekker en avondje alleen? Ik ook, manlief is aan het sporten, best wel eens fijn hè, geen gezeur en de afstandsbediening voor jezelf... Geniet ervan!!
Ik heb de vorige keer bij mijn eerste dochter wél meegedaan aan moeders voor moeders, maar ik vond het zo vreselijk: iedere keer boven die maatbeker hangen met mijn misselijke lijf.... Echt een opgave. Dan die kratten met urine 'discreet'wegzetten bij de poort. Nou mijn buurvrouw had het meteen door; ze kende die flessen wel... Ik denk het deze keer maar niet..... Voel ik me wel een beetje schuldig voer maar net niet genoeg om het mezelf wéér aan te doen.
Oh Miep, wat doe je jezelf aan, zo'n survivalvakantie.... Jij liever dan ik tijdens een zwangerschap.....Gelukkig is iedereen weer anders en voel jij je helemaal thuis in het bos op een matje, au, ik krijg al pijn in mijn rug als ik er aan denk......
gr Roos