We gaan ervoor part II

Hi hi,

Patricia: goed nieuws dame!!!! Tuurlijk is het logisch dat je in de stress schiet, vind het wel heel gemeen van moeder natuur dat ze je om de haverklap zo laat schrikken!!!!
Blijf moed houden meid, het komt goed deze keer...

Laura: ik had ook al zo'n idee en ik begrijp het wel hoor, dat je beetje afstand wil nemen. Ik hoop gewoon echt dat jij en de ander dames heel snel zwanger worden en dat het bij iedereen goed gaat!

Groetjes Janneke

Nou, hier ook weer lichte stress. Moest net naar de wc en keek (automatisch) in mijn onderbroek. Wat bloed verloren. Behoorlijk helder. Niet veel, dat niet. Maar toch.
Dus even naar de vk gebeld. Morgenvroeg mag ik terug bellen voor een afspraak voor een echo morgen. En mocht het vanavond erger worden, mag ik natuurlijk meteen weer bellen.
Bleh. Niet leuk.

He Patricia, fijn dat alles goed gaat en dat er toch weer een klein beetje stress bij je weg is genomen!!

Miep, nu jij ook weer??? Jeetje meid, wel prettig dat je morgen in ieder geval meteen een echo krijgt!! Kop op, hou je ons op de hoogte!!

Tja, wij zitten weer eens in die vervelende wachtweken voor NOD...voel van alles en negeer ook alles! Doe gewoon of ik niets voel en als ik t toch voel denk ik, oh ja moet volgend weekend weer ongi worden....bleeghhh
Maar goed, we houden de moed erin, tis vorige keer gelukt, dus moet nu ook kunnen.....zijn allebei alleen veeeeeeel te druk met van alles en nog wat en dat kan best de boosdoener zijn, want vorige keer ben ik in onze honeymoon zwanger geraakt en dan ben je dus lekker relaxed!!

Dus is het deze maand niet gelukt, wellicht volgende maand, dan gaan we lekker een paar dagen saampjes naar Duitsland en dan zou ik mijn ei moeten hebben....dus wie weet hebben we dan meer geluk!

Nou ga maar weer eens naar huis...zouden gaan sporten maar ik ben de laatste weken zoooo moe, ongelooflijk en ik slaap voor geen meter!!! heel vreemd....denk dat mijn hoofd gewoon vol zit met veel te veel info....maar toch lig ik niet te piekeren ofzo...moet er 's nachts uit en kan dan mijn draai niet meer vinden..

Nou meiden, fijne avond,

liefs Yosha

Patricia: ben zo blij voor je!!!! Het lijkt me vreselijk stressen zo...........Hopelijk kun je nu gaan genieten.

Miep: he neeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Bah. Wat wordt je op de proef gesteld! Morgen ff afwa88 dus.

Liefs Linda

Hi meiden,

Miep: dat meen je niet!! En jij vanmiddag nog typen dat je echt niks van bloed verliest, hoe hard je ook veegt.... uit je verhaal begrijp ik dat je in ieder geval een echo hebt morgen. Das fijn, hoef je gelukkig niet lang te wachten.
Nou meid sterkte, hopelijk was het loos alarm!

Yosha: jij dus ook zwanger geraakt op honeymoon? Ik ook of tijdens huwelijksnacht, dat weet ik niet meer. Komt het ook dat je minder goed slaapt omdat je net een nieuwe baan hebt enzo? Kost volgens mij altijd meer energie dan je denkt.
En binnenkort lekker paar dagen samen weg: heerlijk!

San & Kim: hoe is ie met jullie?

Groetjes Janneke

Hoi Dames,

Even een ego berichtje van mij, maar ik ben nu echt onzeker en aan het twijfelen.
Begon eergisteren met de ovu-testen, allebei de dagen wel een streep maar heel
licht, dus volgens de test negatief, vandaag was ie gelijk, maar twijfel was het
echt zo of leek het zo. Mijn vraag is aan jullie morgen ook testen, en wat betekend
dan negatief, moet ie nog posietief zijn? en als je ei is geweest blijft ie dan ook
negatief?
Balen mijn man moet vandaag tot 3.00uur s'nachts werken en morgen gewoon
om half 9 beginnen en dan weer tot een uur of twaalf. grrrrrrr
maar ja dan maar klussen en moe zijn. ik wil gewoon zo graag dat het een
keer raak is. sorry dames dat ik zo loop te zeuren, maar wordt soms een beetje
gek van mezelf ,

ga nu jullie berichtjes maar even lezen.

groetjes els

Linda: Heb net even je andere topic gelezen ik had er

nooit van gehoord vasa previa, wel een goeie tip, mocht ik weer

zwanger zijn ga ik het zeker op letten of hun er op controleren.

Zo dus je zoontje kan weer even vooruit gaat hard he dat groeien voor je

het weet hebben ze alweer een maatje groter nodig,

ik heb vorige week pas truien gekocht voor inge en nieuwe broeken,

snap er niks van met maten, ze is 114 cm broek mt 116 maar trui 122/128

en een stel lange benen maar blijft wat voor broek ik ook koop een

bouwvakkers decolite houden ook met riem.

san: Jij zit dus ook in mmm, slik je alleen hormonen en voor de rest

zelf in de gaten houden? of krijg je ook extra controles?

yosha: Ik hoop dat je eitje is gevonden en dat er een heel mooi wondertje

mag groeien, en wachten......ja dat valt niet mee. maar ik ga voor je duimen.

loreane: balen zeg dat je zolang moet wachten  

Patricia: hopelijk voel je al een beetje beter, maar aan de ene kant

hormonen doen goed zijn werk en is een goed teken.

doe lekker rustig aan en luister naar je lichaam.

wat fijn dat de controle goed was

Kim: fijne vakantie gehad? gewoon in eigenland of even tussen uit

Ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn.

Roos: gelukkig kunnen ze op die leeftijd nog geen klok kijken haha

wel sneu voor de met oorontsteking, en dan al 2x buisjes,

ik hoop dat ze snel opknapt van de kuur.

Ik las dat je aan linda vroeg over het dekbed nu weet ik niet of je

bedoeld of het al kan op die leeftijd, maar inge slaapt al sinds haar

geboorte onder een dekbedje en daar is niks mis mee ookal zijn

er van die kraamvrouwen die er optegen zijn van oo..wat slecht voor

je kindje bla bla bla is niet waar. ligt ook aan kwaliteit.

Janneke: wat fijn dat alles goed was op de echo, en een leuk idee

zeg van die ringtone, hoe ben je er opgekomen?

15weken alweer wat gaat het snel of vindt je het tegenvallen?

Miep: heel veel sterkte morgen bij de echo, ik hoop dat het

vals alarm is   en dat alles verder goed is.

zo ga maar even relaxen en mijn wekker zetten op half 4 s'nachts,

of hij zin heeft of niet er wordt geklust, in hoop dat ik me niet verslaap

door de wekker heen.

groetjes els.

Hi
Nog even snel een krabbel. Beetje druk hier; op werk + 2 dagen cursus aardig aan het bijwerken in de avonduurtjes.

@Pat & Miep blijft elke keer weer schrikken he.
@ Els MMM hormonen inclusief alle controles (inwendige echo's en bloedtest om eissprong te bepalen en controleren). Deze mnd dus niet i.v.m MK.
@laura, 'k heb dat ook wel een beetje.

Vandaag NOD, niks bijzonders gebeurd. Ik heb me voorgenomen om zondagochtend te testen (of zat ochtend). Ik voel echter niets wat op ongi of zwanger zou kunnen wijzen....
dus probeer mijn verwachtingen een beetje te managen.
Tabletten heb ik in iedergeval al gehaald.

Werk ze allemaal
San.

Terug
Bovenaan