Hallo dames,
Miep, weet je al meer?
Els, als de test positief is, kan ie de dag erna óók nog positief zijn hoor, bij mij duurde het twee dagen, daarna was en een vage streep te zien. Succes met deze dagen! Bij mij is het óók gelukt terwijl ik heel moe was en me er bijna niet toe kon zetten....
Ja ik bedoelde wél de vraag of het al kon op die leeftijd, een dekbedje. We denken er nog even over na... Gelukkig voelt Julia zich al een stuk beter, het was in het begin erg lastig om die drank erin te krijgen, ze ging zo kokhalzen. we hebben haar maar omgekocht met een snoepje. Net was ze het snoepje helemaal vergeten....
Nou San, ik voelde helemaal niks op de dag van mijn nod. De vorige twee zwangerschappen echt wél, dus bij jou kan het best alle kanten op...
Janneke, ik wilde óók het geslacht weten destijds en ik heb gewoon voet bij stuk gehouden, uiteindelijk vond hij het ook wel erg leuk. Ik vind écht, dat de vrouw méér rechten heeft, zij moet al die maanden het kind dragen, met alle ongemakken én dan bevallen, daarna borstvoeding geven, óók geen pretje als je pech hebt, dus..... En het krijgen van een kind überhaupt is al een heeeeele verrassing hoor..... Misschien heb je hier iets aan.....Kom op, voorlopig is het méér jouw kind dan dat van hém!!!!!!
Maar ik wist op een gegeven moment wat het zou worden,na 14 weken, ik reed over de brug en ineens kreeg ik een heel warm gevoel en ik dacht nee, ik krijg een meisje!!!! Ik dacht eerst dat ik een jongen zou krijgen. Normaal ben ik helemaal niet telepatisch of zo....
Marieke, ja het wordt morgen wéér een mooie dag, leuk, naar de dierentuin. Veel plezier. Wij gaan denk ik even naar de kinderboerderij, hebben we een abonnement op...
Wij hebben trouwens tegen iedereen gezegd dat we het geslacht niet wisten, zodat ze niet steeds gingen vissen.... Hielp goed, ze weten nu nóg niet dat we het destijds wél wisten. Als ze goed in het album kijken, zien ze dat er maar één stapeltje met kleren klaarligt (roze!!!!). Dus ....Maar zo slim zijn ze dus niet...
Patricia, ik heb echt met je te doen, steeds die onzekerheid.... Ik heb al een kindje en dat scheelt wél. Ik ben eigenlijk niet meer met die miskraam bezig, het sluimert wel eens door mijn hoofd, maar verder niet. Ik hoop toch zó dat het goed gaat met je.... Het is alweer bijna dinsdag.... Lekker dat je zo'n rustige baan af en toe hebt. Ik werk in het onderwijs en moet iedere dag mee met het ritme van de kinderen. En laat het ritme van mijn groep nu errug hoooog liggen, met die 14 jongens en 7 meisjes..... Niet bij te houden......
Die kast verstoft steeds meer, in de verpakking. Heb wél een goed smoes dat ik het niet kan lakken tzt!!!!
Ja ik vind het ook balen dat er nog steeds geen mei en juni-forum is. Het schijnt dat ze de hele site aan het ombouwen zijn en dat het daarom zo lang duurt....
Laura, groot gelijk dat je even wat minder hier bent, maar ben benieuwd hoe lang je het gaat volhouden hi hi, jij bent één van de trouwste 'klanten'. Ik miste je al....Ik hoop echt dat je snel met supergoed nieuws komt. je gaat toch óók aan de gang met die testen? Duurde het de vorige keer lang voordat je zwanger werd? Eigenlijk moet ik nu geen vragen aan je stellen, want dan voel je je natuurlijk genoodzaakt om te reageren......Ja ik geloof het wél, dat hebben wij laatst wél gedaan, een klein cadeautje hebben we wél gehaald...
Yosha, ook jij verdient het om weer snel zwanger te zijn, maar eerst lekker afvallen is óók niet verkeerd natuurlijk!!! Succes, het is in ieder geval een nobel streven van je!!! Hoop dat je 'laatste avondmaal' lekker heeft gesmaakt!!!!
Ik ben ook uit eten geweest net. Wel een bliksembezoek, want julia was ook mee. Dan ren je meer achter het kind aan, dan dat je kunt eten. Ach, die rustige eetmomenten komen vast ooit wel eens terug. Ik heb nu vakantie!!!!!!
Vandaag weer stress op het werk. Ik heb een leerling in de groep met een iQ van onder de 60, dan ben je dus zwakbegaafd. Hij heeft ook een gedragsprobleem. Is dus erg lastig in een groep met normale kinderen. De ouders van hem (marokkanen) willen dus niet dat hij naar het ZMLK gaat. Hij blijft dus lekker waar hij zit. Met alle problemen van dien. Gister hoorde ik dus dat een leerling uit mijn groep weggaat vanwege die zwakbegaafde leerling. Ze is echt bang voor hem. En toen brak er iets in mij. Ik vecht al bijna 1 1/2 jaar ervoor, dat hij weggaat, maar het lukt dus niet. Als ouders het niet eillen, gebeurt het dus niet. Vanmorgen was ik dus erg boos op mijn directeur, ik ben veranteoordelijk voor alle leerlingen en voel me niet genoeg gesteund. Ik ben in huilen uitgebarsten en heb gezegd dat hij vandaag niet in mijn klas mag komen. Ik trek het niet meer met hem. EINDELIJK ondernam ze actie. Ze heeft hem een time out gegeven en hem naar huis gestuurd. Ze was erg geschrokken van mijn reactie. Ik heb een fijne dag met de rest gehad, wat een rust.....
Ik weet natuurlijk wel dat het een hormonenkwestie was, dat gehuil, maar het kwam me nu echt goed uit..... NU lekker vrij en ik ga nu hangen op de bank...
Fijn weekend.
Miep, weet je al meer?
Gr Roos