We gaan ervoor part II

goedemorgen dames,

Wij zijn al sinds 5 uur op want we moesten manlief naar Schiphol brengen. Hij gaat op familiebezoek in Syrie, en is pas op 19 november (onze 9e trouwdag) terug. Slik... Zo lang zijn we nog nooit zonder elkaar geweest. De timing is niet zo goed want ik zit nog niet in de 'safe zone'. Die begint wat mij betreft pas als ik 14 weken zwanger ben. Hopelijk gaat het gewoon goed.

Marieke: gefeliciteerd met je aankoop! Mutsy maakt goede kinderwagens. Moest je al gelijk een kleur kiezen of mag je dat later nog doorgeven (als je weet of het een jongen of meisje is?) Welk model heb je nou gekocht? Ik vond de Mutsy 4rider het fijnst. Mijn BHs zitten ook helemaal niet lekker meer, ze knellen, dus ik ga deze week ook maar een nieuwe zwangerschapsbh aanschaffen. Ik had op www.esprit.nl ook hele mooie zwangerschapsjeans gezien. Wel prijzig, 85 euro, maar ze hebben lengtematen en ik ben 1.80 lang dus de gewone positiebroeken uit prenatal etc zijn meestal te kort. Bezorging van esprit is gratis, dus dat is handig. Maar daar wacht ik nog even mee tot ik echt niet meer in mijn broeken pas! Ik wil het lot niet tarten..

Goed, ik ga er een leuke dag van maken met de meiden. Ze waren vanmorgen ontroostbaar toen hun papa vertrok dus ik moet voor afleiding zorgen!

Marijke
11w precies vandaag!

Goedemorgen,

Net een half uur gezwommen, even in bubbelbad gezeten en even in stoombad. Voel mje als herboren! Gister zat Antwerpen er helaas niet meer in, manlief was beetje brakkig en ik vond t ook wel prima. Wel lekker uit eten geweest en vanaf 20uur tv in bed gekeken.
Kreeg het ineens zwaar bij One Million dollar wedding, was een mooi liedje en ik moest kei- en keihard huilen, manlief werd er wakker van. T waren echt tranen van geluk maar ook de ontlading van deze week. Ben zo gelukkig op t moment en zo blij dat alles goed was bij de echo en het idee dat ik over een maand of 5 een zoontje heb vind ik geweldig... Maar blij dat t eruit is! ;-)  

Na de huilbui voelde ik voor t eerst heel duidelijk een schopje van ons kindje met mn hand. Was n geweldig gevoel! Hij wordt steeds actiever! Heerlijk gevoel zeg...

Baby-dump was super! Hebben de Miami babykamer gekocht, ben helemaal happy ermee! Ook een matrasje gekocht en een dekentje. Het wordt begin januari geleverd en voor die tijd gaat manlief een muur knalrood verven en moeten we de kamer opruimen en leeghalen, maar daar ben ik vanmorgen om 7uur al mee begonnen....

Qua inrichting zijn we allebei helemaal gek van de "Hollands Glorie" stijl. Heb even n plaatje gevonden op

www.mauddesign.com

met wat accesoires. Heb al een snooze-doekje, een wikkelcape en een beertje van de serie gekocht.

Laura: hoe gaat ie met jou dan? Is je ongi voorbij? En tel je nu vanaf de dag van doorbraak?

Marieke: die plopjes, dat zijn denk ik de bewegingen van de beebje!
De Mutsy, welke kleur? Leuk joh!!!! En zit er lange levertijd op of valt t mee?

Marijke: hey wat vervelend, zo lang alleen! Kan me goed voorstellen dat je dat nu liever niet hebt maar goed.... Komt vast goed meid, je bent vandaag al 11 weken! Das een mijkpaal! Nog 3 weekjes en dan heb je vast een beter gevoel over alles. Veel plezier met de meiden vandaag!

Els: hoe gaat ie meid?

Groetjes,
Janneke
ps: ben benieuwd of mn 2 plaatjes gelukt zijn, maar anders vinden jullie de plaatjes ook wel op de sites mocht je nieuwsgierig zijn!

O ja nog vergeten: we kregen ook een box kado en € 50 tankkorting bij de baby-dump! Erg fijn want daardoor hebben we nu een mooie witte box met lade gratis twv € 150! En voor € 55 wordt het hele kamertje gemonteerd, ideaal!

Manlief wil graag de babyfoon met camera, maar vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft? Hij is nogal van de leuke gadgets, mij maakt t niet veel uit maar mss kennen jullie iemand die die babyfoon heeft?

Plaatjes zijn gelukt zie ik, fijn...

Greetssss! Janneke

Zo Janneke, jullie hebben flink uitgepakt hihi!! Maar mooi hoor! De Hollands Glorie serie is trouwens niet aan mij besteed, daar hou ik niet zo van. Bij mij moet het allemaal strak en modern zijn haha! Een rode muur vind ik trouwens wel mooi, rood is een van mijn lievelingskleuren!
En voor die 55 euro gingen wij de boel ook in elkaar laten zetten (dat heb je met die tweeverdieners ;-))))
Die babyfoon met camera, heb em laatst toevallig gezien bij dat programma van Bridget. Toen kwam Winston Gerstanowitz bij haar op bezoek, woont schuin tegenover Bridget en had zijn babyfoon met camera  meegenomen. Vanaf haar huis kon je nog zijn baby zien liggen in bedje. Goed bereik dus!
Heb ook iets gehoord over iets wat je onder de matras kan leggen en als de baby dan ophoudt met ademen dan gaat er alarm af of zo.... Ook wel iets voor jouw man als hij zo van de gadgets is ;-))))
Maar goed, geen idee of dat ding ook snel vals alarm geeft, dan is het om gek van te worden natuurlijk!!

Hier weer beetje vreemde ongi, want vrijdag was het eigenlijk niks meer en gisterochtend werd ik wakker, was er toch nog wat gekomen.
Rest van de dag nog beetje bruin, nu is het geloof ik wel klaar.

Manlief heb ik vanmorgen naar het voetbal gebracht, moet ik straks weer ophalen. Manlief kon zelf ook met auto gaan, maar die had  echt een schoonmaakbeurt nodig dus nu kon ik dat  mooi onder het voetbal doen. Naar de wasstraat geweest, er moest getankt worden, ruitenvloeistof bijgevuld en van binnen ook helemaal schoongemaakt. Heerlijk gevoel dat ie nu weer lekker schoon is!
Eind van deze maand moet ie trouwens  voor APK en een grote beurt, bah! Kost altijd weer teveel geld!

Gisteravond kwamen er vrienden eten, was reuze gezellig! Vrijdagavond was ik uit eten geweest met collega's. Heb beide avonden lekker (veel) wijntjes zitten drinken. Tja kan nu nog, dus nog maar even van genieten!

@Marijke, jee wat balen zeg dat je man zo lang weg is! En net nu, kan me voorstellen dat je het niet echt prettig vindt. Sowieso al niet, maar nu helemaal niet.
Sterkte!

Oh ja, neefje snapt nog niet helemaal wat het inhoudt, een baby in de buik. Hij mocht niet op de buik van mijn schoonzus spelen. Nou dan moet die baby er toch even uit!!
Hij was ook mee geweest naar de verloskundige, die had naar het hartje geluisterd. En ze vroegen hem, wat zegt de baby? Antwoord:  boem boem boem! Das wel weer schattig!!

Els, hou je ons wel op de hoogte wat de gyn morgen zegt??? Ik vind het wel raar bij jou. Heb je het vaker dat je een ongi overslaat??

Fijne zondag allemaal en tot gauw!
Groetjes Laura

Hi dames,
wat een verhalen weer! Super om te lezen!
Vind die babykamer van Janneke ook echt supermooi! Hoop 'm over zo'n 10 maanden ook aan te kunnen schaffen!  Wij willen tzt ook een hoogglanswitte kamer: bedje (brede spijlen) en commode. Een kast past er niet meer bij! Ook dat Hollands Glorie is super. Je kan op de markt onwijs leuke stoffen kopen met die motieven en als je een beetje handig bent met een naaimachine heb je zo een lakentje, knuffeltje  of lampekapje in elkaar geklust. Scheelt mega veel geld en ziet er super uit!

Verder hier alles goed. Ben lekker aan het meelezen maar er gebeurt bij mij niet zo veel dus heb niet zo veel te schrijven.

Wij gaan volgende week weer aan de bak en hoop dat het nu raak zal zijn. Was twee keer in één keer raak, maar is toen ook twee keer mis gegaan dus hopen maar weer! Ben nu wel een stuk relaxter erover maar dat was wel anders. Wil het nog steeds erg graag maar niet ten koste van alles. Houd jullie op de hoogte! ;-)

Fijn weekend nog,
-XXX- Y

Hey!

Janneke: leuk hoor je nieuwe beeb kamer!! Hollands glorie vind ik ook wel errug grappig. Je kunt de stofjes ook in nieuwe kleueren krijgen op de markt of via internet (roze/lime) . Ik kan zelf geen naaimachine bedienen, maar als wij weten wat het geslacht van onze beeb is dan schakel ik mijn schoonzusje/schoonmoeder of mijn mama wel ff in.
Ik kan niet wachten.................................
Tip: babyslofjes van teva: zijn meegroei slofjes en lekker comfortabel.

Ik groei als kool. Ik moet nog steeds ff een foto maken..................
Je zou zeggen dat ik 4 weken verder ben....hahahaha................
Nog 4,5 week en dan hebben wij de termijnecho.
vanaf de 13e week denk ik onze beeb al te voelen. De huisarts zei dat het wel vroeg was, maar het zou ook het verplaatsen van het vruchtwater kunnen zijn. Als ik 's avonds op mijn buik trommel krijg ik wel reactie. Niet elke keer. Wanneer ik dan weer geen reactie krijg wordt ik toch wel weer ietsiepietsie onzeker. Herkenbaar??
Marieke: ik denk echt dat jij je beeb voelt hoor!

Ook doen mijn borsten nog steeds pijn en zijn mijn tepels erg gevoelig.
Gelukkig zijn alle andere kwaaltjes minder geworden.

Laura: gelukkig is je ongi voorbij. Nog ff wachten en dan is je ei er! Lekker aan het schoonmaken dus. manlief verzorgt hier de autoafdeling. Ik heb afgelopen week wel alle banden van lucht voorzien. Ik zat meteen 5 cm hoger....hihihi....................

Het is vanacht erg laat geworden (02:00 uur). Vrienden van ons kwamen om 22u nog aanwaaien voor een borrel. Reuze gezellig, maar eeeeeeeuuuuuuuuuuh zoonlief was om 7u weer fris en fruitig wakker!! Ik ga nu ff een dutje doen.
Vanmiddag nog ff naar vrienden en dan morgen weer aan het werk.

Fijne zondag!!
Grtz Linda

Hi hi,

Linda: nou ben ik wel erg benieuwd naar je foto.. ;-)
Thanks voor de tip van de slofjes!

Laura: het kamertje wordt niet zo Hollands Glorie zoals op de foto hoor, ons hele huis is redelijk modern en strak en  het kamertje wordt ook vooral strak maar dan met een paar Hollands-glorie accenten zoals een lampje, omkleedkussen, knuffeltje, badcape, kruikhoesjes, dekbedje/lakentje  en iets aan de muur. Ben nl niet van de beertjes, giraffejes en andere beestjes maar wil t natuurlijk wel beetje kinderlijk maken.

Yf: ik duim ook voor jou meid! Hopelijk duurt het voor jullie ook niet al te lang meer.  Bijna met vakantie toch?
Wel super dat je er relaxter odner bent dan eerst!

Groetjes Janneke

Ha Meiden,
Tijdje niet gereageerd maar ik lees dat het allemaal lekker doorgaat.
Babykamertjes,   kilo's erbij EN  ERAF (knap hoor!!!),    mooie echo's,enz. Leuk om te lezen geniet er maar lekker van.
Laura ik heb gisteren ook heerlijk aan de witte wijn zitten tutteren, da's dan weer het voordeel.
Els al nieuws? Bij mij duurde het de vorige keer 1,5 week na NOD voor ik positieve test had......

Hier moet het niet gekker worden 10 dagen aan de hormoontabletten gezeten om menstruatie op te wekken  (dinsdag j.l de laatste) en nog niks!
Ik had gehoopt ongeveer weer te kunnen starten met mijn behandeling met clomid nu maar nu snap ik er niks meer van. Behoorlijk irritant ook  overigens.
Ik wacht nog maar een paar dagen af dan ga ik toch maar bellen.

Liefs San

Terug
Bovenaan