We gaan ervoor part II

Hoi allemaal!

Een spannende dag vandaag voor Janneke, hopelijk krijgt ze een super echo en komt ze erachter of het een jongen of meisje is.

Mooi kamertje trouwens Janneke, ik heb hem ook even bekeken op de babydump website. Qua meubels gaan wij niets kopen want we hebben alles nog, en ik twijfel nu over een box. Die hebben we nooit gehad maar het lijkt ook wel handig. Ik deed de baby altijd in de wipstoel of op een kleed op de grond, en ik droeg ze vaak mee in zo'n draagdoek thuis. Alleen als ze beginnen te kruipen en je moet even naar het toilet of douchen dan is het wel handig als je een box hebt. Ik vind die uit de Hema heel mooi. Het beddegoed en de slaapzakken zijn na twee kinderen ook echt wel versleten zag ik gister dus dat ga ik ook allemaal nieuw kopen. En als het een jongen is dan natuurlijk ook allemaal nieuwe kleertjes!   Baby-shoppen is echt heerlijk he?

Pat, ik had je nog niet gefeliciteerd met je goede echo! Weer een stapje verder! Het gaat goed komen deze keer, dat moet wel! En een fijne vakantie toegewenst! rust maar lekker uit.

Els, heb je al getest? Spannend hoor!

Marieke: veel plezier in babydump morgen! Ik ben benieuwd welke kinderwagen jullie kiezen! Zonder kind erin rijden ze allemaal lekker, en met een pasgeboren baby ook nog maar stel je ook voor dat er een kind van 15 kilo in zit, dan is het belangrijk dat de kinderwagen zelf heel licht en wendbaar is.

Loreane: jij ook gefeliciteerd met je echo, fijn dat je over 3 weken alweer mag komen voor een echo!

Mijn jongste heeft me nu nodig, dus ik sluit af!
liefs
Marijke
10w5d

Hi forumvriendinnetjes!!!!!!

Alles zag er heel mooi uit op de echo; alles wat ze kunnen zien was goed aanwezig. Kindje heeft 2 niertjes en dat is goed nieuws (ik ben geboren met 1 gezonde en 1 dode nier) en over 14 weken krijg ik nog een echo waar ze puur de niertjes gaan bekijken.

Ook weten we wat het wordt......

We krijgen een JONGEN!!!!!
Jippiedepippie oh wat zijn we blij en door t dolle heen!

Het piemeltje was duidelijk te zien, ongelofelijk!

Vanaf nu wordt mn kleur dus blauw ipv roze dat begrijpen jullie. Roze kan echt niet meer... Haha! Vannacht 2 uur wakker gelegen  met de vragen "stel dat..." en "wat zal t worden?" en ik bedacht me dat het onmogelijk een meisje kan zijn, mn gevoel zegt  al vanaf 26 juli: het wordt  n kereltje. Weer n bevestiging dat ik op mn  gevoel af kan gaan. :-D

Dames, ga even wat mensen informeren en genieten van deze dag!

Groetjes,
Janneke

Hi Janneke!! Een jongen!! Wat leuk om te weten, en nu heerlijk shoppen voor een stoere jongen dus!!
Fijn dat verder ook alles goed is. Het lijkt wel bijzaak bij deze echo, maar eigenlijk is het natuurlijk een medische echo om te kijken of alles goed is....

Gefeliciteerd Janneke! Wat heerlijk om te weten dat alles goed is en nu kan je gericht shoppen en het kamertje inrichten!
Hebben jullie al een naam (of meerdere?).
Ik kan me niet voorstellen dat ik een jongen zou krijgen, maar het kindje dat we in juni verloren was wel een jongen, dus het kan. Ik weet het nu nog echt niet. Ik reken maar op een meisje en als het een jongen is is dat een leuke verrassing. Als het maar gezond is...
Een fijn weekend!
Marijke

he Janneke,
gefeliciteerd met je goede echo. Toch fijn om te weten dat je kindje gezond is. En fijn dat ze bij 32 weken nogmaals naar de nieren gaan kijken. Dan houden ze je toch goed in de gaten!

En dan een goed voorgevoel, altijd fijn.
Geniet er maar lekker van,

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 11w4d

Joehoe, Janneke krijgt een manneke.
En inderdaad, wat Laura ook al zei, je banner moet nu natuurlijk ook blauw. Kan echt niet hoor, een roze banner als je in verwachting bent van een zoon. Haha.

Als ik er aan denk, zal ik vanavond een stukje tekst uit het boek "Beekman en Beekman" (kent iemand dat boek?) overtypen. Dat stukje gaat over als je een jongetje krijgt. Moest er net meteen aan denken, maar ik ken het uiteraard niet uit mijn hoofd.

Verder natuurlijk super dat jullie mannetje helemaal gezond is voor zover te zien is. Daar gaat het toch uiteindelijk om. Nou meid, ik zou zeggen, ga maar lekker shoppen voor jullie zoontje. Heerlijk.

Miep
11w2d

Hi meiden,

Thanks!
Ja we hadden al namen, al 9 jaar zelfs. Dus de meisjesnaam blijft staan!

Net een leuk rood-wit setje gekocht van Lief! en heeeeele schattige lichtblauwe sokjes met erop "I love mama" en "My daddy loves me".
De shopaholic komt nu los.... ;-)

Vanavond ga ik lekker hapje eten bij de buren, manlief gaat avondje weg. Morgen kinderfeestje van mn nichtje maar daarvoor eerst naar de Baby Dump. 's Avonds hapje eten in Brussel en naar de movies. Zondag zwemmen en niks doen.

Oh ben ZOOOO opgelucht!

We zijn net terug van 3 kinderdagverblijven, eentje valt sowieso af vanwege de sfeer maar die heeft ook niet de dagen beschikbaar die wij zouden willen. Nu twijfelen we tussen 2. Het kdv dat we t leukste vinden heeft plaats op woensdag en donderdag, onze nummer 2 op woensdag en vrijdag en mij leek die rustdag wel zo relaxed want dan komt mn moeder hier. Heb net de stichting gesproken en mag het dinsdag laten weten, we kunnen evt op de wachtlijst voor de vrijdag.

Iemand ervaring met 2 dagen achter elkaar kdv? Ben benieuwd naar jullie meningen!

Die banner; hoe krijg ik die blauw? Volgens mij lukt dat niet....

Fijne avond dames!

Greetzzz Janneke

Terug
Bovenaan