We gaan ervoor part II

Hey Jannie,
Banner blauw maken. Als je de banner maakt op babybrabbel.nl kun je als eerste voor de kleur van de balk kiezen. Onder de balk staan een heel aantal knopje, onder andere ook met R+  / R- / G+ / G- / B+ / B-.
Als je een heel aantal keer op R- (minder rood) drukt en een heel aantal keer op B+ (meer blauw), dan wordt de banner vanzelf blauwer.
Je kunt ook waardes invullen. Bijvoorbeeld;
R: 112
G: 165
B: 243
Dan heb je bijvoorbeeld al blauw. Maar speel maar eens met de knopjes tot je een kleur krijgt die je leuk vindt. Succes ermee!

Miep
11w2d

Oja, speciaal voor Janneke, omdat ze een zoontje krijgt, de tekst nog uit het boek "Beekman en Beekman". Even een korte uitleg vooraf. Het is een streekroman uit 1949. Het taalgebruik is dus redelijk oudbollig. Ik moet zeggen dat ik daar aan het begin van het boek een beetje moeitje mee had, maar dat ik dat uiteindelijk heel leuk vond.
Jan en Marie Beekman hebben zojuist tegen Mathieu (de broer van Jan) verteld dat Marie zwanger is. Mathieu reageert dan als volgt;
(Overigens moet ik erbij vertellen dat hij verder in het boek als er een meisje geboren wordt, zijn mening compleet herziet en meisjes de hemel in prijst)

'Kijk, kijk,' zei Mathieu, terwijl hij een fragment van een dekblad uit z'n snor viste, 'jullie hebben dus ook d'n ooievaar besteld. Wil je wel geloven, Jan en Marie, dat ik groots op je ben, dat jullie een eer, een steunpilaar en de glorie zijn van onze familie. Ik hoop, dat het een flinke knuppel van een jongen is, net als gij, Jan, en even gek. Niemand zal dat meer appreciëren dan ik. 'n Flinke knuppel van een jongen, dan kan je d'r nog veel plezier van hebben. Want van meisjes beleeft met niks dan verdriet. Die moeten mooie jurkjes aan hebben en willen onderwijzeres worden en als de kans er is... fluiten, meneer. Dan gaan ze trouwen! Dus zal 't wel een jongen zijn. Jan, laten we d'r maar een op drinken. Nou, en als 't een knuppelinnetje is, dan laten we pardoes de moed maar zakken en hopen op de toekomst. Maar toch drinken we d'r ene op.'

Miep
11w2d

Lieve Dames,

Heb net weer een test gedaan en helaas weer negatief,
ik vindt mijn lichaam zo oneerlijk als er niks is wordt dan ongi...
Ik ga maandag dan ook contact op nemen met de gyn want ik
wordt op deze manier er echt gek van.
ben ik wel maar is het weer mis, ben ik niet maar sla maand over WAT?
Ik denk dat ik even wat minder zal reageren,
maar wou nog wel even kwijt janneke mooie echo.

liefs een els.

Janneke helemaal blij voor je!!!
mooie echo's dat voetje zo schattig!!!
Blij dat alles er goed uitziet en ze ook de niertjes in de gaten houden!!!
heerlijk meis ga er lekker van genieten en vooral shoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Els ik denk aan je!!!

Meiden allemaal fijn weekend!!!

Groetjes,marieke

Goedemorgen!

Heerlijk avondje gehad met / bij vrienden en lekker geslapen. Werd vanmorgen wakker met dat gevoel van "o ja"-we krijgen een kereltje! Oh wat leuk zeg...
Gister kwam mn beste vriendin nog blauwe spekjes, blauwe sokjes, lief kaartje en n rompertje brengen, lief!!!

Zo douchen en naar Baby Dump en naar feestje van mn nichtje. Tis wel snertweer zeg... Vanavond naar Antwerpen eten en filmpie.

Els: wat balen zeg, kan me voorstellen dat je depri wordt ervan... Ik hoop dat je uiteindelijk toch goed nieuws krijgt meid!

Miep: thanks 4 my banner uitleg! ;-) Tja die codes staan dus idd ergerns voor....
En wat lief dat je dat verhaaltje erop hebt geschreven, haha leuk!!!! Is t ook Brabants?
Jij nog veel plezier met t vertelen van t goede nieuws he... ;-)
Hier is ie dan!

Groetjes Janneke

Goedemorgen dames!

Joehoe Janneke, tis gelukt met je blauwe banner! Goed zo dame, dit ziet er nu een stuk beter uit
Veel plezier in de Baby Dump!

Els, jee wat raar zeg! Al zoveel dagen over tijd en nog steeds geen positieve test. Maar geen ongi-gevoel en ook geen zwanger-gevoel??? Heel raar!! Sterkte meid, die wachttijd duurt altijd al zo lang, ik ben ook liever ongi dan dat ik in die onzekerheid zit!

Zo ik ga me zo douchen. Heb vanmorgen al een uur gezwommen en een uur hard gelopen.....pffff!!!

Fijn weekend allemaal!!

Hey meiden!!

Janneke: prachige foto's! En nieuwe banner. Hahahaha.................................. Je gevoel had het dus helemaal goed. Ben reuze benieuwd of mijn gevoel ook goed is...
Veel plezier met shoppen. Mooie kamer trouwens: Miami!

Els: wat raar! Al zoveel dagen overtijd en nog geen ongi of + test. Huuuuuuuuuuh????

Laura: oooooh wat klinkt dat goed en fanatiek zeg al dat sporten van jou!!! Is je ongi voorbij???? Ik sport ff helemaal niet. Geen puf voor. Mijn dagelijkse bezigheden en mijn werk kosten genoeg energie. Maar dat zou jij ook wel willen. je ei is in zicht meid!

Alle ladies een nofflik weekend!!!!!

Grtz Linda

Hallo!!!

Rustig hier vandaag!!
Iedereen lekker van t weekend aan t genieten??
janneke hoe was het bij de babydump?? Al wat gekocht??
Heb het kamertje zien staan Mooi!! waren meer mensen die ervoor gingen!!
wij hebben kinderwagen besteld... hele mooie... van mutsy?? verder weer ik t niet 4 wielen.Babydump hellendoorn vile me wat groote betreft wel tegen had echt groeter verwacht! Maar even lekker rondgeneusd. daarna nog even bij prenatal gesnuffeld, heel gaaf jurkje gekocht en zo'n charmante bh, als ik m eigen bh uitdoe s avonds staan de striemen er aardig in niet heel veel last van maar toch dit zat wel lekker!!

vanavons gezellie thuis kaarsjes aan en op tijd mandje in ben moe!
morgen feestje bij vriendin zij is jarig en haar zoontje wordt 3 is altijd heel gezelig.

Heb nog steeds van die plopjes in mn buik, soms denk ik ik voel ons kindje dan denkt ik weer zou t mn darmen zijn geen idee... haha

Els ben benieuwd of jij al meer weet!!!

Fijn wekeend allemaal !
groetjes!! marieke

Terug
Bovenaan