We gaan ervoor, part III

Yosha, sterkte met de onderzoeken. Hopelijk kunnen die wat meer duidelijkheid brengen.
Het is rustig op het forum....iedereen lekker druk.

Laura nog niet gaan testen hoor!! Da's veel te vroeg. Ik vind de drie weken van de Gyn wat overdreven maar als je zo vroeg test blijf je continu in spanning.....uiteraard moet je het zelf weten--- 't is ook weer spannend  ---- maarreh...vergroot je win kansen!

Fijne avond iedereen
San.

Hey meiden!

Yoshua: wat schrikken zeg jouw cystes!! jakkes........... wat een nare dingen allemaal bij jou. Gelukig weten ze nu wat er met je nichtje aan de hand is.

Laura: spannend zeg! Nog  < 2 dgn!!! Ik duim heel hard!!

Het is nu idd heel rustig hier...................
Ik sluit de computer ook af.
Doei!

Grtz Linda

Goedemorgen meiden!
Kon me niet beheersen vanmorgen, dus een testje er tegen aan gegooid. Helaas, hartstikke negatief. Kon nog geen superlicht 2e streepje ontdekken....
Maar....zolang ik niet ongi ben, mag ik nog hopen! En de situatie is tot nu toe onveranderd. Duimen jullie met me mee??!!
Werk ze allemaal!
Groetjes Laura

Hoi,

Laura: ik duim hard voor je mee meis, weet zooooo goed hoe je je voelt nu (wel/ niet/ wel/ niet....pfff) en t cliché.....wachten!!! (Bah) Hou ons op de hoogte!!

Ik ben gister bij de huisarts geweest, moet inderdaad voor een mammagrafie en een echo....2 dagen na de onderzoeken heeft ze de uitslag. Mijn man heeft al bijna een jaar last met opstaan van zijn heup, dus die was gister ook mee.....moet ook een foto, ze denkt dat misschien zijn heup versleten is...TUURLIJK kunnen we er ook nog wel bij hebben.....zucht. Word er af en toe echt gek van, wat n ellende elke keer weer....

Maar ja, ga ziekenhuis maar even bellen voor deze afspraken en dan zien we wel weer verder. Huisarts stelde uit zichzelf al voor om het zaad van mijn man te bekijken, maar ondanks dat we het zoooo graag willen, hebben we toch zoiets van, neee niet nu al de MMM in!! En dat kon ze ook wel begrijpen....Maar op dit moment heb ik er even geen zin in om mee bezig te zijn of aan te denken...dus vermoed dat we een maandje overslaan!

nou ga gauw weer aan de bak,

gr Yosha

Hai Yosha,
Jee dat de huisarts nu al zaadonderzoek voorstelt! Dat is wel heel snel. Ik ga er nu een lekkere dooddoener  in gooien, hoor. Maar besef je dat je een keer zwanger bent geweest. Dus.... in principe moet alles goed zijn en is het een kwestie van tijd!
Na de miskraam zijn we allebei nog geen halfjaar bezig. En die tijd voelt ontzettend lang, maar feitelijk valt het nog best mee. Geduld!! En ik weet waar ik over praat, het duurt mij ook veel te lang. Maar ben echt nog niet geneigd om allerlei onderzoeken te doen.
Aan de andere kant kan soms het feit dat je een afspraak hebt staan, er al toe leiden dat het opeens toch spontaan lukt (dat heb ik ook al van meerdere mensen gehoord).

En een versleten heup bij je man??? Op zo jonge leeftijd??? Dat klinkt niet te best, want vaak willen ze nog geen nieuwe heup plaatsen omdat hij daar nog te jong voor is.

Sterkte met alles!!
Groetjes Laura

Hi ladies,
ben vanmorgen terug gekomen van een 10-daagse trip naar de VS: Washington DC en New York. Was echt helemaal geweldig!!
Ze zijn wel mijn koffer kwijt dus dat is even goed balen! Hoop deze vandaag of morgen terug te krijgen. Alle kadoos zitten er natuurlijk in!
Ben ook helaas in NY ongesteld geworden dus deze maand helaas weer niet gelukt. Had nu die ovutesten gebruikt en op dag 12 twee dikke strepen en op dag 13 iets lichter. En inderdaad met 24 dagen de ongi. Klopt dus wel. Mijn cyclus wordt wel steeds korter na die MK: 37, 30, 28, 26 en 24 dagen. Loopt wel mooi af!
Heb 24-11 een afspraak met de gyn voor die cystes in mijn eierstokken en ga dan gelijk even vragen of alles wel goed zit.
Maak me wel een beetje zorgen; het was de  eerste twee keren gelijk raak en nu  ben ik al 4 maanden verder!  
Afwachten dus maar weer.

Yosha: heel veel sterkte meid, met al die ellende!
Laura: ben héél hard aan het duimen voor je!
San: ook voor jou trouwens!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
-
32
Z-H
27/11-
15/12

Janneke
7/7
8/11
22/11
4e
2
-
28
Gld
-

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
11/12 vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u (20 w)
25/11 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

-

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...

3e
3
1/12 9.15u gyn; 5/1 15.30 u 20wkn echo

34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
14/11 11 u
34
Gld
-

Krijg mezelf alleen steeds niet omlaag! ;-)

Oh Yf, wat ontzettend balen zeg!! En dan was je ook nog in de States, ver weg bij je mannetje vandaan! Net als  je elkaar zo hard nodig hebt!
Wat raar dat het bij jou steeds korter duurt met ongi's. Wel voordeel dat je  vaker kans hebt en wat minder lang hoeft te wachten.
Heel veel sterkte en ik hoop dat ze je de 24e iets meer kunnen vertellen!!
Kus Laura

Ben wel erg emo zeg. Gisteravond op weg naar huis, mooi liedje op de radio, zat ik daar te janken in de auto. En net had ik een gesprek met een cliënt en die heeft vorig jaar haar zoontje verloren aan kanker. Zelf heeft ze natuurlijk veel verdriet, maar ze gaat er zo fantastisch mee om. Ze gaat nu bijvoorbeeld een opleiding rouwverwerking doen om andere mensen hiermee te helpen. Dit heeft ze zelf ontzettend gemist. Zit ik daar met de tranen in mijn ogen terwijl het over haar zoontje gaat!!

Terug
Bovenaan