We gaan ervoor, part III

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Janneke
7/7
8/11
22/11
4e
2
-
28
Gld
-

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
24-11
cysten
32
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
11/12 vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u (20 w)
25/11 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

-

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...

3e
3
1/12 9.15u gyn; 5/1 15.30 u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
14/11 11 u
34
Gld
-

Hi Yf,
Volgens mij druk jij op het wolkje en verander je dan de data. Misschien kan je dan geen rijen invoegen en verwijderen?
Ik kopieer het schema en plak em dan in het reageerschema. Dan met de rechtermuisknop kun je rijen toevoegen en verwijderen.
Helaas sta je dus nu weer onderaan. Heel veel sterkte hoor, ik weet hoe moeilijk het iedere keer weer is!!
Liefs Laura

Hello ladies!!!

Ik ben weer terug van weggeweest! Marrakech was superleuk! We zaten (gelukkig) in een heel luxe Club Med resort. Normaal ben ik niet zo'n all inclusive liefhebber maar voor dit weekend was het perfect. Met 51 meiden was het een hele happening maar iedereen kon lekker zn eigen gang gaan en was het diner wel met iedereen bij elkaar. De kamers waren heerlijk, eten was goed en daar was ik al helemaaaaaal blij mee! heb niks van de straat gegeten, drinken zonder ijsblokjes gevraagd en verder goed opgelet.

Er werd natuurlijk flink gestapt maar er was altijd wel iemand die ook naar bed wilde en met mij waren er nog 3 meiden zwanger, dus was wel gezellig. Ook eentje die na de curettage het syndroom was Aschermann had en nu - anderhalf jaar en 3 operaties verder - 8 weken zwanger is. Wat n drama is dat zeg...
Heb ook tussendoor tukjes kunnen doen en het weerwas zo geweldig dat we ook een flinke middag aan t zwembad hebben gelegen. Hoe fijn!
Verder is Marrakech niet mijn ding, de mensen zijn er niet vrouwvriendelijk en alles was erg smerig, maar goed we hebben mooie dingen gezien! En wat ook n beetje jammer was, was dat de moskee een aantal keren per dag iedereen opriep voor t gebed, en dat begon om 4.30uur... Aj... ;-)

Roos: fijn dat je weer wat beter voelt! De tijd van Sinterklaas, erg leuk voor de kids. Ik ben ook gek gemaakt vroeger dus ons kindje staat wat te wachten haha! Hoe vond je man t boek van Kluun of nog niet in begonnen? Ik ben dol op zn boeken en columns!

San: jammer van je nog niet op springen staand eitje maar lees verder dat hij vandaag wrs gaat springen! En dan nog 3 weken wachten, spannend... Dat zou n superleuk sinterklaaskadootje zijn!

Linda: je voelt je gelukkig al wat beter! Mijn man is verkouden, is ie nooit dus hoop dat t bij mij weer overwaait, ben gelukkig al erg lang niet ziek geweest!

Laura: morgen je NOD, denk veel aan je! Ook zo begrijpelijk dat je even flink de balen had toen je schoonzusje kwam vertellen dat ze zwanger is. Pfff lastig man! Tijdens mn weekendje ook weer veel zwanger-worden-verhalen gehoord, en dan besef ik me wederom (want dat doen we zeker!) dat we zoooo blij mogen zijn met 2 keer gelijk zwanger. Meid ik duim voor je!!! En dan overmorgen je presentatie toch? Dubbel spannend!

Yosha: wat vervelend zeg van je nichtje... Oh bah altijd eng als n kleintje zo ziek is!
Wat vervelend dat ze zo lang aan de medicijnen moet trouwens...
En geen zin om te klussen? Dan niet doen meid, en je ei duurt nog eventjes... Naar van die cystes / knobbeltjes, lijkt me enorm schrikken! Succes bij de huisarts!

Pat: leuk dat je je uk voelt!!! Ik vind t n geweldig gevoel, alsof je er nooit aan zal wennen zo bijzonder.

Miep: jij dus ook last van je stuitje? ik heb t t weekend ook best vaak gehad. Alsof ik enorm naar de wc moest. Iemand verder n idee? Ik was even bang.. T zullen toch niet mn bekken zijn die nu al lastig gaan doen?
Hey maar fijn dat je zo genoten hebt van de buitenlucht!!!! Klinkt allemaal wel lekker alleen ik ben nogal n luxepaardje maar ben wel dol op bossen en buitenlucht!
Vrijdag het hartje: tuurlijk gaan jullie dat horen! Geniet ervan...

Marieke: jij hebt vandaag (!) de 20-weken echo! Spannend!!!! Jullie willen niet weten wat wordt toch? Oh ben benieuwd hoe t was!!! En fijn dat je weer over je studiedip heen bent...

Marijke: wat fijn dat je n goede echo had en goede nekplooimeting!!! En spannend hoor, het geslacht! NOg "even" geduld tot 5 januari... ben benieuwd of je gevoel / zicht juist is. Manlief komt een dezer dagen terug toch?

Yf: wat cool die reis die je gemaakt hebt, maar wat balen dat je ongesteld bent geworden! Bah!
Je kunt idd t beste het hele schema kopieren en plakken in je nieuwe bericht, dan kan je rijen verwijderen en invoegen met je r-muisknop.

Vandaag alweer 21 weken en 2 dagen, gaat snel! Heb wel aantal keren harde buiken gehad en dat was wel teken dat ik stapje terug moest doen. Merk echt dat ik niet meer de oude ben, maar goed alles verloopt soepel! Heb 's avonds ook elke keer kwartiertje fun gehad met mn beeb: naast dat ik m voel, zie ik m ook bewegen! Heb t vastgelegd op de film, erg leuk! Was ook weer erg blij om manlief gisteravond te zien op t vliegveld, wat hadden we elkaar gemist die week! Hij had t ook super gehad in Istanbul en vond mn buik erg gegroeid in die week.  

Vanmorgen kwam t kraambureau voor n intake. Ik vond t al erg vroeg maar goed, was toch vrij vandaag. Wat bleek... ze had nog steeds 28 december als uitgerekende datum staan.... Oeps! Ach ja op zich alles gewoon doorgenomen maar ze voelde zich wel erg vervelend dat deze fout was gemaakt. Maar goed hebben we dat ook weer gehad.

Groetjes, Janneke

ps: nog n vraagje: kan t zijn dat er nu al melk uit mn borsten komt? Als ik bezig ben met mn buik / beeb dan komt er soms wit-geel spul uit mn borsten, kan t er beetje uitknijpen... Is dat niet heel erg vroeg? Of zou t niet kunnen? Dan is het misschien de olie die ik er 2 maal daags op smeer tegen de eczeem. Hellup ben benieuwd!

ha die meiden,
Laura expeditie robinson is deze keer inderdaad niet zo heel erg leuk en ik vond die zet van Sharon en Hiukwan ook geweldig. Jammer dat Sharon er toch uit moest! Nu maar hopen dat Hiukwan gaat winnen, die gun ik het meer dan 'slijmie' Yin en 'oh wat ben ik goed' Hans. (mochten er hier mensen schrijven die ze kennen, sorry zo vind ik ze overkomen)
He enne wanneer had je bij je vorige zwangerschap je positieve test in handen? Was dat op de dag van je nod, of later? Janneke had hem pas heel laat, dus dat zou bij jou ook nog kunnen. Het is wel heel 'raar' dat je lichaam na al die vroege bloedingen ineens 'normaal' gaat doen... NOu ja we hopen het natuurlijk ook gewoon met z'n allen. Niet zo hard als jijzelf, maar toch. Ik duim voor je hoor! En je symptomen zien er goed uit, helaas hoeft dat niks te zeggen, zoals je zelf zo goed weet.....
Hopelijk breken die RD morgen niet door als je je presentatie moet voorbereiden, zou zonde zijn als je die kans op de cursus daardoor verknalt!!  

Yoshua, fijn dat je toch een mammografie mag laten maken. Dan weten ze tenminste wat het is. Zijn ze niet van plan om die cystes te verwijderen? Het zijn er zoveel. En die heup van je man, ik hoop dat het wat anders ia.
Kan me voorstellen dat je in deze drukke maand met allerlei andere dingen niet aan zwanger worden denkt, je wilde het toch al op een laag pitje zetten. Geeft niks toch als het voor jou goed voelt!

Yf, wow jouw vakantie klinkt wel gaaf hoor. Wel balen dat je daar ogni werd!

Janneke, welkom terug meid, het klinkt super!
Ik heb geen idee van die melk. Momenteel heb ik voornamelijk jeuk. Jeukende borsten, buik, rug, af en toe heel erg vervelend, maar ja als dat alles is...
Lekker dat kraambureau, komen ze nu in maart nogmaals langs?

Marijke, als het goed is komt je mannetje weer thuis vandaag, lekker!!

Marieke, ben benieuwd naar je echo!

liefs
Patricia mama van Bas*

Hee Patricia,
Ik ken de mensen uit Expeditie Robinson niet, maar denk er net zo over hihi!
De vorige keer moest ik ook op een donderdag ongi worden, toen heb ik pas op zondagmiddag getest, en die was toen positief. Hoe heb ik het zo lang uit kunnen houden haha! Nou ja dat kwam omdat manlief het weekend weg was en ik wilde alleen testen met hem erbij!
Die maand hadden we maar wat gedaan en zou ik dus ook niet meer weten of ik toen een vroege of late eisprong had.
Nu was ie laat en ik zit nu op max dag 9 na het ei. Dus op zich ook nog best vroeg voor een positieve test. Maar ben natuurlijk super ongeduldig!!
Jannie had idd pas laat een positieve test in handen, volgens mij heeft dat wel zo'n 17-18 dagen geduurd..... Hoop niet dat ik nog zo lang geduld moet hebben!! En Franka van het andere forum testte ook pas net een week na NOD positief. Het komt dus vaker voor.
Ik hoop ook niet dat de ongi morgen gaat doorbreken, want dan heb ik  een depridag en ik moet wel mijn presentatie voorbereiden!
Maar misschien is het wel de stress waardoor ie niet komt. Heb nl. al de zenuwen voor vrijdag, dus wie weet!
Verder heb ik niet echt signalen behalve mijn gevoelige buik. Mijn borsten voel ik wel af en toe, maar dat is bij mij normaal voor een ongi, dus daar kan ik weinig van zeggen. Mijn humeur is trouwens wel goed, weet van mezelf dat ik behoorlijk sjaggie kan zijn als het bijna zover is, er moet dan vooral niks tegenzitten haha! En vooral niet aan mijn kop zeuren. Nu nergens last van! Oh ja, ook  geen (overmatige) zin in chocola, nou dat is ook wel anders als ik ongi moet worden hahaha!

Oeps, Janneke, wat suf van het kraambureau..... Komen ze nu idd weer ergens in maart? Ik heb de boel een tijdje geleden afgebeld, had dat allemaal al geregeld. Dat zal me niet weer gebeuren. Eerst maar eens een goede echo!
Dus Marrakesh is wel een aanrader voor de mooie gebouwen, maar vriendelijk zijn de mensen dus niet. Jammer! Manlief en ik zijn ooit in zo'n all-inclusive in Egypte geweest. Dat hotel was prima, maar ging liever niet van het terrein af. Vond de mensen zo opdringerig en bedelen, bah, daar kan ik dan op een gegeven moment niet meer tegen.... Ik stel me voor dat het in Marrakesh ongeveer hetzelfde is.
Hoe was Istanbul dan, althans de indruk van je man? Of ben je er zelf ooit geweest? Dat lijkt me echt een mooie stad om naar toe te gaan, maar manlief is niet zo enthousiast....zucht!

Marieke, hoe was je echo?

Ik hou jullie op de hoogte!!
Groetjes Laura

Hallo meiden!!

ff gauw berichtje, ga naar bed zooo moe...
Gisteraaf was te laat en vandaag wel gespannen voor de echo, dus nu helemaal op.

vanbmorgen eerst naar de vk dus daar weer hartje gehoord, heerlijk om weer te horen en ook veel duidelijkers te horen als de vorige keer.
En vanmiddag dus de echo!!
was super ervaring.......
Alles was goed!!! dus heel blij ze was er zo enbthousiast over dat onze uk zo goed zag en meewerkte... ideaal echokindje zei ze haha...
alles zach er echt goed uit, geen twijfel geval dingen....
en op gegevens moment zat ie heel mooi met zn handje voor zn ogen te wrijven daar heeft ze ook 3d foto's van gemaakt die zijn heel mooi!!
Echt ik was er blij en ze zei ook nu echt al je onzekerheden laten gaan!!
Ik denk dat mn vader de foto's van t weekend wel inscant dan mailik ze. ga zaterdag bij prenatal zo'n mooi fotolijstje kopen waar echo in kan.... zijn zulke mooie fotootjes!!
mn moeder was mee naar de echo, die vond het ook zo bijzonder die kent dat helemaal niet.... ze zijn net weg en wij dus nu hup naar bed. veel last van groeipijn van mn baarmoeder ponder in mn rug en buik dus liggen is lekker...

Morgen op jullie berichten reageren, zag dat er weer veel gebeurd was!!

Slaapse allemaal!!

Ha
Wat een bedrijvigheid op het forum vandaag. Leuk om alle verhalen te lezen.
Laura balen zeg van je test maar de signalen zijn positief. Ook nog emotioneel of heb je dat wel vaker.
Yf was je voor werk of fun in USA?
Ik heb de hele dag al achter comp gezeten. 'k ga nu stoppen.
San.

Hey meiden,

Wast is er weer veel gebeurt!
Ik lig weer geveld door griep? op de bank. Dacht dat het beter ging. Ma en vandaag weer gewerkt. Mijn hoofd zit weer vol snot en ik heb hoofdpijn. Volgens mij heb ik een voorhoofdholteontsteking. BAH!

janneke: fijn dat je weer veilig en gezond terug bent!
laura: klinkt wel hoopvol hoor!
Marieke wat heerlijk dat je echo goed was. Gefeliciteerd meid

Ik zal morgen verder reageren.

Grtz Linda

Terug
Bovenaan