We gaan ervoor, part III

ha meiden,

hier weer een berichtje van mij. Ik lees echt regelmatig mee, maar dat reageren is tegenwoordig maar lastig geloof ik.
Ach gelukkig maar dat het dan niet zo druk is hier! Iedereen vol spanning wachtend op de NOD's en de zwangeren op de echo's. Het wordt in die zin een druk weekje!

Maar hier gaat alles goed, voor zover ik kan merken. Voel me goed, dus geen klagen eigenlijk. En ik heb echt nog geen positiejas nodig, zo hard gaat mijn buik niet, dus hoop er helemaal geen nodig te hebben!

Jannie, je hebt mij vergeten met je foto van je kind...(zit helemaal sip te kijken)
Enne doe jij een beetje rustig aan meid! die harde buiken en die rug zijn niet heel positief. Harde buiken geven echt aan dat je rustiger aan moet doen he! goed dat je morgen naar de huisarts gaat, dan kan je hopelijk ook snel terecht bij die fysio!

Marijke, rot he die zwangerschapsdementie, arme kinderen. Zijn ze extra verwend de dag erna door sint? Morgen echo, heerlijk he zo'n geruststelling!

Miep, nou aan mijn buik zitten ze niet hoor, dat vind ik niet gepast. Ik zeg ze wel als ze eraan mogen zitten, maar niemand doet er eigenlijk moeite voor. Misschien straal ik iets uit??

Yoshua, ja inderdaad, waarschijnlijk blijft het hier spannend tot het eind, we gaan nu helemaal van echo naar echo. Maar je hebt gelijk, ik ben al een stap verder dan jij bent. Hopelijk volg je nu echt snel!
Duitsland klinkt wel heel leuk, zo voor 1 nachtje!
En fijn dat het goed was bij de arts. Toch weer een geruststelling dat het nu allemaal goedaardig is, ook al is het pijnlijk! Wel in de gaten blijven houden.
Ik hoop dat het bij je man morgen ook zo goed gaat!

Marieke, hoe was je kraamvisite? Heb je nu deze week je tentamen, alvast succes meid!

San, nou ben benieuwd wat die borsten van jou betekenen!! Al meer kwaaltjes (die helaas ook niks kunnen betekenen...)

Laura, helaas moet ik gewoon tot het eind van het jaar werken. Ik ben de 1e week van januari vrij, maar dat is niet heel erg vrijwillig. Bas* is op 8 januari geboren en dan wil ik niet werken, dus vandaar....

Linda, spannend donderdag je echo!!

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
24-11
cystes
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
-

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
9/12 echo
11/12 vk
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
?
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u (20 w)
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...

3e
3
1/12 9.15u gyn; 5/1 15.30 u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
14/11 11 u
34
Gld
-

Hi ladies,

Vanmiddag lekker geslapen en even de stad in geweest met manlief. Dat was al n redelijke opgave en nu twijfel ik zó enorm of ik ga werken morgen!! Ik draai op halve krachten maar echt ziek-ziek, nee. Lastig lastig lastig.... Heb nog wel last van mn rug en beetje van mn buik en heb last van mn keel maar echt griep of koorts, nee.
Daarbij komt dat ik morgen iets moet afmaken voor mn manager en ik heb  dinsdag cursus (vervolg op afgelopen dinsdag) en daar moet ik nog wat huiswerk voor maken. Weet nu al dat ik niet lekker rustig in mn bedje lig als ik niet ga werken, en anders is die cursusdag beetje zonde. Is 2e en laatste dag. Pfff lastig!! Tegen anderen roep ik altijd t hardste: ziek is ziek, blijf thuis! Maar voor mezelf kan ik dat niet makkelijk. Herkenbaar voor iemand? Mss dat ik morgen thuis blijf en dinsdag wel naar de cursus ga, ach ik zie morgen wel nadat ik bij de HA ben geweest...

Marijke: je hebt de 15 weken hebt bereikt! Zal een hele opluchting voor je zijn....

Pat: fijn dat het goed met je gaat!! Begrijpelijk dat je de 1e week januari niet wil werken; is manlief dan ook vrij?
Heb je mijn 3D echo gemist? Hij staat ook op mn Hyves by the way, maar heb je dan alle laatste foto's gemist? Heb reply to all gedaan namelijk.

O ja vanmiddag hebben we het 1e pakje gekocht voor ons kereltje, van Petit Bateau. Te schattig! Een rompertje met voetjes en een bijpassend vestje, wit met lichtblauwe streepjes. Erg kjuut!

Fijne avond, zo lekker naar bed!

Greets Janneke

Hey meiden,
Allemaal druk zo te lezen, het einde van het jaar nadert en dan moet er blijkbaar nog van alles.....
Ik ga komende week wel even rustig aan doen, wil vrijdag goed uitgerust zijn voor mijn assessment!
Morgenochtend werken en dan om 13.00 uur intakegesprek, ga daarna lekker naar huis.
Dinsdag en woensdag wel hele dag werken, woensdagavond uit eten met collega's.
Donderdagochtend  opening van het Veiligheidshuis door Albayrak, ben ervoor uitgenodigd. Leuk! Daarna ga ik weer lekker naar huis en dan vrijdag assessment!

Zometeen de finale van Expeditie Robinson, ben benieuwd!!

@San: je NOD nadert! Wie weet mag jij goed nieuws brengen. Ik hoop het van harte voor je! Het klinkt tot nu toe goed, je zere borsten. Helaas weet ik wel uit ervaring dat veel kwaaltjes ook kunnen wijzen op een nadere ongi. Hou ons op de hoogte hè!!

@Yosha, gelukkig dat het nu goed zit met je cystes. Wel vervelend dat je toch pijn in je borsten ervan hebt.
Hoe was de Christmas Fair?
Morgen je man naar het ziekenhuis, hopen dat het geen versleten heup is! We horen het wel!

@Jannie, meid, meid, je hebt het te druk! Ik herken het wel hoor, ben zelf ook zo iemand die altijd maar door gaat en me niet snel ziek meld. Maar nu heb je ook een kleine beeb bij je en daar moet je goed voor zorgen hoor! Neem maar geen risico en denk om jezelf en jullie kleine kereltje!

@Linda: heerlijk met de kinderkamers bezig dus! Fijn dat je snot aan het opraken is. Je hebt er nu lang genoeg last van gehad! En lekker geshopt dus. Heerlijk is dat! Heb ook nog een leuk jurkje gescoord bij de H&M. Blij mee!

@Marijke: 15 weken! Je hebt het gehaald en wat zal het lang geduurd hebben. Hopelijk lukt het je nu om nog meer te genieten! Morgen controle, toch fijn om weer even een bevestiging te krijgen dat alles goed is.

@Pat: jij deze week ook weer een echo! Ga er van genieten meid! En als het niet lukt om te reageren, dat geeft toch niks. We hebben allemaal wel eens minder tijd (of zin).

Yf is momenteel met vakantie, zal  even een update geven. Ze is voor controle geweest en de cystes waren gelukkig weg. Wel was er een streepje te zien in de baarmoeder (zal wel niks te betekenen hebben) maar om alles uit te sluiten zijn er nog wat testen gedaan. Op 17 december krijgt ze een waterecho en dan ook  uitslag van de onderzoekjes.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

5/12 gyn
9/12 echo
11/12 vk
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
?
31
Ommen
-

Linda
23/3

23/4/09
gevoel zegt meisje

5e
2
4/12 13u (20 w)
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...

3e
3
1/12 9.15u gyn; 5/1 15.30 u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Oh ja, ik zie dat Maike en Loreane nog in het lijstje staan maar ze hebben al tijden niet gereageerd. Zullen we deze dames maar verwijderen uit het lijstje??
Maike en Loreane, geef maar even een gil als jullie toch willen blijven....
Hoop dat alles goed met jullie is trouwens!!

Hi meiden,

Ik ben thuis vandaag. Gisteravond kon ik niet in slaap komen, lag maar te malen. Kreeg een enorme huilbui en zat er even helemaal doorheen. Manlief is zo'n schat en vond dat ik echt ff gas terug moet nemen, tis nu genoeg geweest. Alles is te verzetten of af te zeggen, helemaal als het om ons kindje gaat. Tja daar heeft ie natuurlijk gelijk in. Was echt even helemaal over mn toeren.

Vanmorgen bij de HA geweest, heb doorverwijzing naar een Mensendiecktherapeut die gespeciliseerd is in zwangerschapsklachten. Ga vandaag nog een afspraak maken! En ik heb een rnica-inspuiting gehad in mn bips, schijnt erg goed te helpen. Moet elke dag langskomen om 7.45uur en dan krijg ik zo'n spuit, in ieder geval deze week. Ook mn huisarts zei: rust nemen! Ok dan... ;-)

Vandaag wel even mn huiswerk zoveel mogelijk doen want heb morgen cursusdag deel 2. Hoop me wel wat fitter te voelen en anders is het pech!
Vanavond wel naar de yoga, kan alleen maar helpen en woensdagavond ga ik lekker naar mn voetreflexmassage, zij kan me ook vaak helpen. Rest van de week maar even aankijken maar goed, is lastig! Duik zo even lkker mn mandje in met kopje thee.
Laura: jij dus ook take it easy deze week! Spannend, vrijdag je assessment!!! Enige voorbereiding die je daarvoor kunt doen is uitgerust zijn en altijd eerlijk antwoord geven natuurlijk. ;-)
Fijn voor Yf dat ze nu lekker in Z-Afrika is, lekker even weg! Mss komt ze wel met goed nieuws terug, laten we t hopen.

We horen idd niks meer van Maike en Loreane is volgens mij ook al hele tijd terug.

Tot snel dames!
Greets Janneke

Hee dames,

Je ik ben er ook nog, druk druk druk.....
Vanmorgen het hartje gehoord, oké....   Over twee weken weer terug komen.
Ik ga nu even slapen, kind ligt in bed en ik neem 't er even van. Hoop vanavond even alles te lezen en te reageren...

gr Roos

Goeiemiddag meiden,

Roos, wat fijn dat alles goed is! Die bevestiging blijft belangrijk hè! Als je je beeb binnenkort gaat voelen zal dat vast wel beter worden.

Jannie, goed zo meid, doe rustig aan!! Dus nu moet je iedere ochtend naar de huisarts voor een injectie. Hoop dat helpt! En verder yoga, voetreflexmassage en de Mensendieck therapeut. Op die manier moet het goed komen!!

Ik doe idd deze week ook even rustig aan. Weet dat het belangrijk is om vrijdag goed uitgerust te zijn. En eerlijk zijn, klopt! Heb er trouwens ook niks aan om me anders voor te doen dan ik ben. Kom ik straks in een functie terecht waar ik totaal niet pas. Nee hoor, dat gaat helemaal goed komen.
Heb vanmiddag al een leuk gesprek gehad met de adviseur. De dame is van mijn leeftijd en het klikte wel. Ze hebben een aantal standaard dingen, maar ik mag zelf ook dingen aangeven die ik onderzocht wil hebben. Verder is het geen standaard assessment of ik geschikt ben voor een bepaalde functie, maar gaat het over mij. Waar sta ik nu en wat kan ik leren en ontwikkelen en welke functie is dan geschikt voor mij. Ik ben erg benieuwd wat er uit komt! Denk dat ik mezelf wel aardig ken, maar vind het ook reuze interessant om te kijken of dat uit komt!
Voor de nieuwsgierigen onder ons: http://www.gitp.nl/tda/
Trouwens, de baan die zij heeft als adviseur lijkt mij ook wel wat haha!!

Ik ga ff lekker relaxen!! Fijne middag/avond nog!

Terug
Bovenaan