We gaan ervoor, part III

Hallo dames,

Ik ben ook weer voor controle geweest. Ik dacht dat ik een echo zou krijgen maar ze heeft alleen naar het hartje geluisterd (prachtig galop-geluid! heb ik sinds de zwangerschap van mijn jongste niet gehoord) en de baarmoeder gevoeld. Ik mag op oudejaarsdag weer terugkomen, en dan op 5 januari de 20-weken echo! O ja, ik werd ook gewogen, en sinds de laatste controle van 2 weken geleden ben ik 3 kilo aangekomen. Komt vast door mijn toegenomen eetlust, dus ik ga er een beetje op letten nu. Ik heb nog 6 maanden te gaan en wil niet meer dan 12 kilo aankomen.

@Roos: hoe gaat het nu met het loszittende vlies? Gaat dat weer over?

Marijke
15w1d

Hey meiden!

Ook hier gaat alles gd. Ik voel me fit. Heerlijk!  Niek is vreselijk ondeugend en ook weer erg CUTE.
Op mijn werk is het druk, ik heb veel verschillende taken en verantwoordelijkheden. Dat maakt het wel verassend.

@ Laura: lijkt me erg zinvol zo'n assasment. In ons vak is het niet gebruikelijk, maar ik zou het best weleens willen. Lekker relaxen deze week dus. En je hebt groot gelijk; je kunt je toch niet anders voordoen dan je bent. In dat opzicht is het denk ik minder spannend dan je soll. gesprek. Of niet???

@ Janneke: gelukkig dat je nu gas terugneemt. Heb je al een afspraak staan bij de mensendieck therapeut?? Van deze injectie heb ik nog nooit gehoord. Zal het ff opzoeken. Ik heb a.s. woensdag een afspraak bij een collega functioneel ostheopaat. Mijn linker bil protesteerd zo nu en dan. Ik ben enkele weken geleden wel bijna uitgegleden, mijn rechter been schoor onder mij vandaan. Bij is de boel dus ietwat uit balans.
Ik heb gelukkig niet zoveel pijn, amar af en toe speelt het op en ook ik moet nog max 22 weken. Rust goed uit meid!

@ marijke: wat heerlijk je goede controle!!!! Hoe ist met de sint stress in jullie huis??? De inkopen nog kunnen doen/vinden????
Ik moet nog 2 gedichten maken. Ik heb nog ff geen inspiratie. Het is altijd last-minut werk.

@ Roos: fijn dat je controle goed was! Hoe voel je je??? Hoe ist met je vlies???

Onderstaande foto is ongeveer de nieuwe kast voor Niek. Het commodeblad kan nog iets verlaagd worden zodat het een buro wordt. De schuine daken komen er niet op. We laten deze maken bij de grenen loods anders moet ik helemaal naar Tilburg.
Wel stoer he!

Grtz Linda

Hoi meiden!!!
Zo he he ben ik ook weer eens!!!!

Zo druk weekend gehad, en vandaag natuurlijk weer studiedag, dus nu even tijd voor t forum....

Janneke, goed joh even rustig aan doen!! Inderdaad je moet even aan jezelf en de beeb denken en de rest gaat wel door hoor!!
Jullie saampjes zijn t belangrijkst nu!!
En lekker he als manlief zo lief is!!! Hoop dat je injecties helpen samen met de therapie. Ik heb toen ik zo'n last had van si gewricht fysio gehad en dat hielp ok goed...

marijke en Roos fijn dat jullie controles goed waren, altijd weer heerlijk he!!!

Linda gave kast he!!! echt leuk!!!
Ook rustig aan doen he meid!!
Net wat je zegt je moet nog even.....

laura spannend, en leuk die assement.
Goed idee dat je even rustig aan doet!!!
Duim met je mee en hoop dat het goed uitpakt mbt die baan.
en inderdaad met jezelf blijven kom je het verst!
Hoe was de finale van expeditie robinson??

Wij hebben dus druk maar erg leuk weekend gehad.
Zaterdag was het hier prutweer regen, dus iets later richting kust vertrokken,
maar toen we bij alkmaar waren kwam het zonnetje erdoor dus door gereden naar bergen aan zee, dat was niet zo ver, even lekker chocomelk gedrionken in een leuk tentje en daarna even genoten op het strand, was heerlijk. ook daar even leuke buikfoto gemaakt dacht keer andere schtergrond als de woonkamermuur haha...
Daarna naar mn vriendin geweest, voor t eerst haar dochtertje gezien, hebben ze geadopteerd uit amerika, wat een mooi poppetje!! grote bruine kijkers, je zou er zo verliefd op worden!! En zo mooi om hun zo gelukkig te zien!!! Echt super!!
Dus daar was t heel gezellig en om 10 uur weer thuis toen was ik ook bekaf
en zondag weer naar vrienden, we zouden vroeg weggaan maar t werd weer laat twas zo gezellig.
Gelukkig waren we vandaag thuis. Moest wel leren maar ook lekker samen gegeten en thee gedronken enzo...
verder deze week hard leren volgende week eerste examen.

Voel ons beebje nu regelmatig, fijn hoor, maar wel verschil tussen de dagen ene dag veel drukker en andere dag heel rustig denk ik wel eens he laat eens wat van je merken haha...

Ik ga thee drinken en dan lekker mn bedje in want de wekker gaat mega vroeg...

Groetjes en tot gauw!!
Marieke

Hi meiden,

Kom net van de yoga en aangezien de partneravond niet doorgaat op 16 december heb ik mn afspraak (in mn salonnetje) van morgen verzet naar de 16e. Geeft wederom een hoop rust, nu ga ik morgen wel naar de cursus maar heb ik morgenavond lekker niks. Mooi zo.

Linda: joh lekker naar Tilburg gaan, en dan even hier bakkie koffie drinken? Waar verkopen ze die? Ziet eruit als een van 'Pure Wood'. Maar onwijs leuk zeg voor die kleine man van jullie!

Linda: Heb voor as maandag (8 dec) een afspraak bij een Mensendieck therapeute. Ben benieuwd! Die injecties: ik heb een antroposofische huisarts en hij gebruikt veel spullen van het merk Weleda, de Arnica-injecties zijn daar ook van. Heb bijna de gehele dag zonder pijn rondgelopen, wow! Nu mn griep-verkoudheid nog wel en dan ben ik weer de oude...
Maar jij dus ook pijnscheuten in je linkerbil? Zelfde plek als ik of toch niet?

Roos: fijn dat je er weer even bent en dat alles goed is!

Marijke: fijn dat je het hartje hebt gehoord, altijd leuk! Je bent de 15 weken gepasseerd, dat moet goed voelen voor je... 5 Januari de echo; voor je het weet is het zover!
2 kilo, ahum... Ik ben al 10 kilo aangekomen....... Tis vooral mn buik en  borsten en de rest zit wel verdeeld hier en daar maar goed, ik let echt wel op. Maar goed 2 keer per week sporten haal ik no way meer dus daar zit t m ook wel in. Maar 2 kilo klinkt mij als muziek in de oortjes... Maar 12 kilo in een hele zwangerschap is toch ook helemaal niet veel?

Marieke: jij dus lekker weg geweest dit weekend; heerlijk! Hard aan de studie voor je examen, succes meid! Gaat helemaal goedkomen denk ik....

Sinterklaas vieren we zondag bij mn ouders, surprise. Heb alleen een cd besteld via bol.com maar nog steeds niet gekregen. Heb m vandaag maar opnieuw besteld, heb nl geen zin om de stad in te gaan. En dan nog n gedicht maken, maar dat doe ik meestal last-minute.

Meiden, ga zo lekker naar mn bedje toe, morgen intensieve dag!

Greets Janneke

zo hoi hoi meiden....

ja sorry sorry het is wel heel lang geleden he?!?! ja internet lag   er bij ons uit, ze waren met de kabels bezig! sorry sorry....en ik heb natuurlijk geen wwerk met pc's dus daaarvandaan kon ik ook niet reageren!

hier gaat trouwens ook alles goed ik ben bijna 14 weken zwanger nu....dus gaat ineens hard! hihi......ik had bij 12 weken nog wel een bloeding, maar steldegelukkig niks voor, mocht gelijk voor een echo komen!!! en nu moet ik pas 5 jan. weer op controle......duurt best lang haha! het liefst wil je elke week!

ik ga nu ff jullie verhaaltjes lezen.....hoop gemist geloof ik......

dikke kus loreane

Hoi,

gister hele dag bij een klant gezeten, dus kon niet reageren..

Manlief is gister voor een foto geweest, morgen of donderdag de uitslag, best spannend, want we vermoeden echt dat zijn heup is versleten, heeft ie echt alle symptomen van helaas....nou ja we moeten maar afwachten..

Ik zit weer eens in die laatste rotweek voor NOD, gelukkig is t zoooo druk op mijn werk dat ik niet echt de tijd heb om veel te piekeren (daar wordt je tenslotte niet zwanger van..haha)....vrijdag sinterklaas vieren bij mijn zus, dus dan is de week alweer voorbij!

Gister bij dietiste was ik al -9,6 kilo, dus bijna de 10 gehaald! Dat geeft toch wel een lekker gevoel hoor! Ondanks dat ik heerlijk heb gesmokkeld afgelopen week hihi

Wat leuk die echo's van de meiden die gemaild hadden, en wat gedetailleerd tegenwoordig he! Ik heb van mezelf een foto in mijn moeders buik, dat is een unicum, want vroeger keken ze niet binnenin! Nu doen ze niet anders, maar toen was dat heel apart...

Nou helaas  is t hier een gekkenhuis, dus ik laat t hier even bij, naderende NOD's ik hoop dat alles gelukt is deze maand, zou een super Sinterklaas kadootje zijn toch!!
Els hoe is ie eigenlijk nu met je?

liefs Yosha

Hey ladies,

@Loreane, ah gelukkig, het gaat goed  met je! En alweer  bijna 14 weken. De tijd vliegt nu!!

@Yosha, pfff ik hoop voor jullie niet dat de heup van je man versleten is! Hij is nog hartstikke jong, dus gaan ze dan al opereren voor een nieuwe heup? Op zich is die operatie trouwens een fluitje van een cent. Mijn vader heeft het een jaar geleden gehad. Was toen 63 jaar. Maandag geopereerd, dinsdag begonnen ze met de revalidatie en donderdag kon hij alweer traplopen. Ja het ging natuurlijk niet heel snel, maar het lukte al wel weer! Er waren nog 7 andere mensen op dezelfde dag geopereerd en ze kregen tegelijkertijd de revalidatie. De groep heeft elkaar er die week wel doorheen geholpen!
Mijn vader is geboren in de oorlog met een klompvoet, is toen wel gelijk geopereerd, maar het is niet helemaal goed gegaan. Ze hebben het enkelgewricht vastgezet en de ontwikkeling van dat been is enigszins achtergebleven bij de groei van het andere been. Omdat hij het goede been altijd heeft overbelast, was de heup van zijn goede been versleten. Bij het revalideren moest hij dus in eerste instantie zijn slechte been gebruiken, welke hij altijd heeft ontlast. Dat was niet makkelijk, maar desondanks ging het toch erg snel!!
Hij kon al jaren amper meer naar zijn werk lopen (ongeveer 100 mtr bij zijn huis vandaan) en tegenwoordig loopt hij zo een paar km!!
Ik hoop het natuurlijk niet voor jullie, maar mocht het wel zo zijn, er is wat aan te doen!!
Verder nog even succes met het wachten op je NOD. Gelukkig maar dat je het deze week lekker druk hebt. Hopelijk dan niet te veel tijd om er aan te denken!

Hier is manlief ziek thuis. Heeft koorts, hij voelt echt bloedheet aan. En een gesnotter.... Hij mag van mij morgen niet aan het werk, moet eerst uitzieken. Met tegenzin heeft hij vanmiddag zijn werk gebeld.....
Hoop niet dat hij mij gaat aansteken, want ik kan het nu echt niet gebruiken met vrijdag het assessment!
Ben vanmiddag ook op tijd naar huis gegaan. Een collega heeft de hele dag met mij meegelopen en die heb ik allemaal dingen uitgelegd. Leuk, maar wel vermoeiend! Ze gaat nu iedere week een dag met mij meelopen.

@Els: alles goed met jou? Ben je al begonnen met de MMM of was het afgelopen maand nog een keertje zo??

@San: hoe is het bij jou? Nog last van je borsten?

Ben even vergeten waar ik nog meer op wilde reageren, nou volgende keer maar weer.

Hier is het komend weekend weer pasen, hoop dat manlief zich dan wat beter voelt!

Fijne avond,
Groetjes Laura

Ja weet het al weer: Pat, hoe was je echo???

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit